فناوری

عجیب ترین ماشین مفهومی جهان رونمایی شد! + تصاویر

عجیب ترین ماشین مفهومی جهان رونمایی شد!

امروزه بشر نسبت به چندین قرن گذشته و یا حتی دو دهه اخیر موفق به پیشرفت چشمگیری شده است که نتایج آن بسیار جالب و قابل تامل می باشد و بطور کلی می توان اهداف این میزان پیشرفت را آسوده کردن زندگی انسان و کوتاه کردن کارهای روزمره دانست. از این رو می توان به میزان اهمیت و نقش اصلی علم و فناوری در زندگی انسان ها اشاره نمود.

 

 

با این حال در میان صنایع مختلف و بزرگی که در سطح جهان وجود دارند، شاهد پیشرفت چشمگیری در آنها هستیم که از اصلی ترین و پرطرفدارترین آنها می توان به دو صنعت اتومبیل و اسمارت فون ها اشاره کرد که به تبع دنیای اتومبیل ها دارای طرفداران بسیار زیادی می باشند و به همین دلیل رقابت در میان بزرگترین شرکت های جهانی بسیار زیاد می باشد.

از این رو امروزه اکثر شرکت های بزرگ اتومبیل سازی شناخته شده جهان برای آنکه بتوانند برنامه ها و اهداف خود را در آینده به جهان نشان دهند، اتومبیل های منحصر بفرد و مفهومی را که متعلق به آینده هستند را رونمایی می کنند که این اتومبیل ها تمام خودران و برقی هستند و دیگر برای به حرکت در آوردن آنها نیازی به سوخت های فسیلی نیست.

با این وجود روز گذشته شرکت اتومبیل سازی رنو که یکی از شناخته شده ترین و بزیرگترین شرکت های اتومبیل سازی جهان می باشد، از اتومبیلی کاملا خاص و عجیب رونمایی کرد که به شدت مورد بازدید و واکنش های مختلف عموم کاربران قرار گرفت. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

شرکت اتومبیل سازی رنو، برای اولین بار در سال ۱۸۹۹ میلادی تاسیس شد و امروزه دارای قدمت و تجربه ۱۲۰ ساله ای است و به نحوی موفق به تبدیل شدن به یکی از بازارهای بزرگ جهانی در زمینه اتومبیل و صادرات آن به اقصی نقاط جهان شده است! از این رو این شرکت فرانسوی یکی از بزرگترین قطب های اتومبیل سازی جهان است.

با این حال اخیرا این شرکت به نام و شناخته شده از سوپر اتومبیل جدید و مفهومی خود به نام ” پروژه XY-2 ” رونمایی کرد که توانست با حواشی و واکنش های متعددی روبرو شود. اما همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، این اتومبیل کاملا خاص و عجیب است که حتی نشستن سرنشینان آن هم کار کمی سخت می باشد که جای نگرانی نیست و این اتومبیل کاملا مهندسی طراحی شده است.

لازم به ذکر است که این اتومبیل توسط هاون جانگ معروف طراحی شده است و به نحوی یک پروژه بی نظیر برای آیندگان خواهد بود و رونمایی چنین اتومبیلی می تواند نشان دهنده خبرهای بسیار غافلگیرانه ای در آینده نه چندان دور با زندگی ای کاملا مدرن و خاص باشد!

با این وجود هنوز اطلاعات دقیقی نسبت به این اتومبیل منتشر نشده است و امید برآن است که این اتومبیل تا حداکثر در دو دهه آینده در جهان عرضه شود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن