خواندنی هاسرگرم شو

ازدواج عجیب یک زن با لحاف روتختی اش !

زنی که عاشق روتختی اش شد و با او ازدواج کرد

“پاسکال سلیک” ۴۹ ساله لیست مخصوصی را به مسئول برنامه ریزی مراسم ازدواجش تحویل داده است تا او همه چیز را برای آن روز به خصوص به صورت ویژه طراحی کند ، این خانم قصد دارد در حضور میهمانان پیمان ازدواج و یکدلی با روتختی مورد علاقه اش ببندد و می خواهد مثل ازدواجشان مراسم هم به طور عالی برگزار شود. او ادعا می کند مدتهاست با لحاف ست روتختی خود ارتباط صمیمی برقرار کرده است و از بودن کنار او بیشتر از همیشه و هر لحظه احساس آرامش دارد برای همین قصد دارد این حس آرامش همیشگی بوده و تا ابد با او باقی بماند.

خانم سلیک می گوید :ارتباط قلبی من با لحاف روتختی ام طولانی ترین ، عمیق ترین و آرامبخش ترین ارتباط عاطفی است که تا کنون در طول زندگی ام داشته ام و برای همین قصد دارم آن را همیشه مال خود کنم و از آغوش گرم او همیشه لذت ببرم.

برای تماشای آن روز فراموش نشدنی من تعداد زیادی را دعوت خواهم کرد و مراسمی با موزیک ؛ پذیرایی و تزیینات فوق العاده برگزار خواهد شد تا همه ی مردم ببینند چطور من با عشق زندگی ام هم پیمان می شوم. من لباس زیبایی خواهم پوشید که از جزئیات آن برخی از دوستانم اطلاع دارند اما هنوز هیچ کس نمیداند لحافم در آن روز چگونه خواهد بود و من چیزی در این مورد نمی گویم تا روز ازدواج میهمانان را سورپرایز کنم.شاید شما کاربران نمناکی تصور کنید که این خانم برای خنده و تمسخر این حرفها را گفته است اما باید بدانید که اینطور نیست و او در این مورد بسیار جدی احساسات خود را بیان می کند به طوریکه کاربران شبکه های اجتماعی در واکنش به این موضوع بیشتر استیکر تعجب ارسال کرده اند تا نظر و … .

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن