فناوری

ربات اجتماعی به خانه‌ها و کلاس‌های درس می‌آید

یک ربات اجتماعی جدید که می‌تواند با مواد دستی از قبیل چوب و پشم سفارشی شود، ساده و سرگرم کننده و برای استفاده در خانه ساخته شده است – و به زودی برای کمک به آموزش ریاضی برای کلاس چهارم استفاده خواهد شد.

گای هافمن، استادیار دانشکده مهندسی مکانیک و هوافضا Sibley در دانشگاه کورنل، روبات‌هایی را که از مواد گرمتر و در دسترس ساخته شده‌اند و می‌تواند توسط صاحبان آنها سفارشی شوند ارائه می‌دهد، بنابراین هر یک از آنها منحصر به فرد خواهند بود. این ایده موجب شد که هافمن Blossom را ایجاد کند – یک پلت فرم ربات ساده و ارزان که می‌تواند از یک کیت و به طور خلاقانه با مواد دست ساز ساخته شده باشد.

هافمن گفت، به دلیل سادگی آن، Blossom دارای انواع مختلفی از کاربردهای بالقوه است. با توجه به سهولت تعامل با روبات و تجربه ساخت راحت آن، می تواند به کودکان در مورد علم رباتیک کمک کند.

در یک مطالعه موردی، کودکان ۴ تا ۸ ساله در یک نمایشگاه علمی کنترل و ایجاد لوازم جانبی برای Blossom را انجام دادند. بعضی از کودکان لوازم جانبی مانند جواهرات را ایجاد کردند، در حالی که دیگران ربات را کنترل می‌کردند تا موارد جدید را به آن متصل کنند، که نشان می دهد چگونه Blossom می تواند الهام بخش همکاری باشد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن