خواندنی هاسرگرم شو

عجیب‌ترین هدایایی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند

سلبریتی‌ها انسان‌های عجیب و غریبی هستند چرا که از یک طرف نیازمند هوادارانشان می‌باشند و از طرف دیگر تاجایی که می‌توانند از هواداران دوری می‌کنند. انصافاً هم باید به سلبریتی‌ها برای چنین رفتاری حق داد چرا که برای جلب نظر هواداران باید تا جایی که می‌توانند با آن‌ها در تعامل باشند.

اما این سکه روی دیگری نیز دارد و وقتی یک سلبریتی بیش از حد مشهور شد، هزار و یک هوادار مختلف پیدا می‌کند که هر کدام از این هواداران به شیوه خودشان از سلبریتی مورد علاقه‌شان طرفداری می‌کنند و سلبریتی‌ها چاره‌ای ندارند تا جانب احتیاط را نگه‌دارند و فاصله‌شان را با هواداران بیشتر کنند.

از طرف دیگر تجربه نشان داده است هواداران برای اینکه عشق خود را به سلبریتی‌ها اثبات کنند گاهی اوقات هدیه‌های جالبی به سلبریتی دلخواه خود می‌دهند، اما بعضی مواقع نیز ایده‌های عجیب و غریبی به سر هواداران می‌زند و به سلبریتی‌ها هدیه‌هایی می‌دهند که در دکان هیچ بقالی پیدا نمی‌شود. از آنجایی که این هدیه‌ها از چیزی که فکرش را بکنید عجیب و غریب‌تر هستند در ادامه با هم نگاهی به هدیه‌های عجیبی خواهیم داشت که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند.

یک خرگوش مرده

هدیه‌های عجیب و غریبی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند

آوریل لوین خواننده‌ای است که اولین بار در سن ۱۵ سالگی همراه با شنایا توین در صحنه‌های موسیقی حضور پیدا کرد و وقتی به سن ۱۶ سالگی رسید قرارداد‌های کلانی برای آلبوم‌های موسیقی بست و در نهایت در سن ۱۷ سالگی اولین آلبوم آوریل با نام «رها کردن» راهی دنیای موسیقی حرفه‌ای شد و موفقیت بسیاری کسب کرد.

هدیه‌های عجیب و غریبی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند

این موفقیت، شهرت خوبی هم برای آوریل به‌عنوان خواننده‌ای نوجوان و خوش‌صدا به دنبال داشت. د رنتیجه هواداران از هر فرصتی برای ابراز عشق و محبت به آوریل استفاده کردند و روزی نبود که آوریل کادویی از هوادارانش دریافت نکند. این کادو‌ها در بیشتر مواقع هدایایی شیک و جذابی بودند، اما از قرار معلوم آوریل هدایای عجیب و غریب زیادی نیز دریافت کرده است.

در همین زمینه مدتی پیش از آوریل لوین سؤال شد که عجیب‌ترین هدیه‌ای که تاکنون دریافت کرده را با هواداران درمیان بگذارد و آوریل به خرگوش مرده‌ای اشاره کرد که در سال‌های اولیه موفقیت خود از هواداران دریافت کرده بود. ماجرا به زمان برگزاری یکی از تور‌های آوریل باز می‌گردد و از قرار معلوم در آن زمان آوریل جعبه‌ای دریافت می‌کند که داخل آن یک خرگوش مرده قرار داشت.

داخل یا روی این جعبه هیچ یادداشتی نوشته نشده بود و در نتیجه مشخص نشد که چه کسی این هدیه را برای آوریل فرستاده بود. آوریل نیز این هدیه را جدی نگرفت و خوشبختانه در آینده نیز هدایایی از این دست دریافت نکرد.


بچه کوسه مرده

هدیه‌های عجیب و غریبی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند

کوین، جو و نیک، اعضای گروه جوناس برادرز را تشکیل می‌دهند و اگر به تاریخچه این گروه نگاهی داشته باشیم متوجه می‌شویم که موفقیت این جوان‌ها به دوران نوجوانی آن‌ها و حضور در برنامه‌های کودکان شبکه دیزنی باز می‌گردد. این گروه به‌سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد و در سال ۲۰۰۸ یکی از نامزد‌های جایزه ام. تی. وی بود.

جوناس برادرز طرفداران زیادی دارند و نوجوان‌های کم و سن و سال و مرد و زن‌های بزرگسال در میان هواداران این گروه به چشم می‌خورد. با این حساب کاملاً طبیعی است که اعضای این گروه هدیه‌های زیادی از هوادرانشان دریافت کنند. گاهی اوقات نیز این هواداران زیاده‌روی می‌کنند و هدیه‌های عجب و ترسناکی به اعضای گروه جوناس برادرز می‌دهند. یکی از این موارد بچه کوسه مرده‌ای بود که واقعاً اعضای این گروه را نگران کرد.

هدیه‌های عجیب و غریبی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند

قضیه از این قرار بود که اعضای گروه جوناس برادرز در زمانی که مشغول برگزاری تور موسیقی بودند هدیه‌ای از یکی از طرفداران به دست آن‌ها رسید. این هدیه داخل یک قوطی قرار داشت و پس از بازکردن با یک بچه کوسه مرده روبرو شدند. داخل این هدیه عجیب و ترسناک نوشته شده بود که «یک بچه کوسه مرده خدمت شما». چنین جمله‌ای ترس اعضای گروه جوناس برادرز را بیشتر کرد، اما هرگز مشخص نشد که چه هدف یا منظوری پشت این هدیه پنهان شده بود و هرگز خطری جان اعضای جوناس برادرز را تهدید نکرد.


اسپرم

هدیه‌های عجیب و غریبی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند

تریشا هلفر (Tricia Helfer) مانکن و هنرپیشه زیباروی کانادایی است که در فیلم «لوسیفر» (lucifer)، نیز بازی کرده است. این مانکن ۴۵ ساله که سلانه‌سلانه با په سن می‌گذارد هنوز هم طرفداران زیادی دارد و بعضی از این طرفداران گاه و بیگاه هدیه‌های مختلفی برای تریشا می‌فرستند.

هدیه‌های عجیب و غریبی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند

اما از قرار معلوم یکی از این هدیه‌ها از چیز‌های معمولی که تریشا دریافت می‌کرد عجیب‌تر بود و یکی از طرفداران دوآتشه تریشا هلفر برای او اسپرم هدیه می‌فرستد تا به خیال باطل خودش، دل هلفر را از این طریق به‌دست آورد و با او تشکیل خانواده دهد. قضیه از این قرار بود که تریشا هلفر نامه‌ای از یکی از هواداران دریافت می‌کند و پس از باز کردن نامه متوجه می‌شود که داخل آن تصویری از یک مرد، یک زن و یک بچه وجود داشت و در کنار این عکس‌ها، یک سرنگ حاوی اسپرم نیز در نامه گذاشته شده بود.

این هوادار با گذاشتن عکس یک مرد، زن و بچه و یک سرنگ پر از اسپرم می‌خواست به هلفر بفهماند که قصد تشکیل خانواده با او را دارد. تریشا که از این قضیه حسابی ناراحت و ترسیده بود، از همکارانی که در استودیو با آن‌ها کار می‌کرد در خصوص این نامه پرس و جو کرد و در نهایت پلیس را در جریان گذاشت. نیرو‌های پلیس موفق شدند فردی که اسپرمش را برای تریشا فرستاده بود شناسایی کنند.

تریشا هلفر اطلاعات بیشتری از این قضیه فاش نکرد و مشخص نشد چه بلایی سر این هوادار عجیب و غریب آمده است، جالب اینجاست که اهدای اسپرم به سلبریتی‌ها تنها به همین مورد ختم نمی‌شود و اوایل سال ۲۰۱۹ نیز یکی از هواداران شیشه‌ای پر از اسپرم برای ایگی آزیلیا فرستاد که این شیشه قبل از اینکه به‌دست ایگی برسد توسط دستیارانش شناسایی شد.


ایمپلنت سینه

هدیه‌های عجیب و غریبی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند

انصافاً باید اعتراف کرد که مشاهده اعضای جدا شده از بدن، کار چندان جالبی به نظر نمی‌رسد به‌خصوص که این اعضا واقعاً مال انسان نباشد و با اعضای مصنوعی و ایمپلنت‌ها سر و کار داشته باشیم. در این بین نورمن ریداس که تا دلتان بخواهد در سریال مردگان متحرک با زامبی‌ها و اعضای جدا‌شده انسان سر و کار داشت در زندگی واقعی نیز هدیه‌های عجیب و ناخوشایند از هوادران دریافت می‌کند.

ماجرا از این قرار بود که نورمن ریداس در یک مصاحبه تلویزیونی یک ایمپلنت سینه را به تماشاچی‌ها نشان می‌دهد که از آن به‌عنوان نگه‌دارنده گوشی در خانه‌اش استفاده می‌کرد. نورمن ریداس که تجربه بازی در مردگان متحرک حسابی او را با تعامل با اجزای جدا‌شده بدن انسان‌ها آشنا کرده است از دست زدن به این ایمپلنت سینه اصلاً ناراحت نبود و مدعی شد که یکی از هواداران که فکر می‌کرده نورمن حسابی پکر و ناراحت است برای اینکه او را از ناراحتی در بیاورد یک ایمپلنت سینه به او هدیه داده بود.

هدیه‌های عجیب و غریبی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند

نورمن نیز به جای اینکه این هدیه عجیب و غریب را دور بیاندازد، آن را حسابی تمیز می‌کند و همان‌گونه که اشاره شد به جای نگه‌دارنده گوشی از این ایمپلنت در خانه‌اش استفاده می‌کند. ماجرای نورمن ریداس و ایمپلنت سینه به همین‌جا ختم نمی‌شود و در سال ۲۰۱۵ نیز یک ایمپلنت دیگر دریافت می‌کند.

ریداس این بار این ایمپلنت را دور می‌اندازد و تأکید می‌کند که اگر هوادارن باز هم برای او ایمپلنت سینه بفرستند این ایمپلنت‌ها را دور خواهد انداخت، اما گوش هواداران به این حرف‌ها بدهکار نبود و از آن زمان تاکنون ایمپلنت‌های سینه زیادی برای نورمن ریداس توسط هواداران فرستاده شده است. بعضی از این ایمپلنت‌ها در لایه‌ای از چربی پیچیده شده بود و بعضی دیگر نیز در جعبه‌های جواهر برای او ارسال شده است.


کیکی پخته شده با موی انسان

هدیه‌های عجیب و غریبی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند

اد شیرن از آن دسته خواننده‌های جوان و خوش‌آتیه‌ای است که در چند سال اخیر حسابی گل کرده و جایزه‌های زیادی را در کارنامه‌اش دارد. این خواننده جوان ۲۸ ساله طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد و روزی نیست که هدیه‌ای از این طرفداران دریافت نکند. در این بین تجربه نشان داده است هوداران سعی می‌کنند تا سلیقه‌ها و علایق سبلریتی دلخواه خود را پیدا کنند و برای او با توجه به همین سلیقه‌ها هدیه بفرستند.

هدیه‌های عجیب و غریبی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند

ماجرای دریافت هدیه‌های عجیب و غریب اد شیرن نیز به علاقه او به خوردن کیک باز می‌گردد و هواداران از آنجایی که می‌دانند اد شیرن حسابی به کیک‌های خوشمزه علاقه دارد سعی می‌کنند تا با ارسال کیک‌های خوشمزه و جالب او را تحت تأثیر قرار دهند. تا اینجای کار هیچ مشکلی وجود نداشت، اما قضیه هدیه عجیب اد شیرن از جایی شروع می‌شود که یک کیک به‌ظاهر خوشمزه دریافت می‌کند. اد شیرن که توان مقاومت در برابر این کیک خوشمزه را نداشت، گاز جانانه‌ای به آن می‌زند و در کمال تعجب متوجه می‌شود که دهانش پر از مو‌های انسان شده است.

این مو‌ها مربوط به یکی از هواداران زن اد شیرن بود و خاطره تلخ خوردن یک کیک پخته شده با موی انسان به اندازه‌ای روی اد شیرن تأثیر داشت که بعد از این حادثه پشت دستش را داغ کرد تا دیگر از هودارانش خوراکی هدیه نگیرد.


دندان آدمیزاد

هدیه‌های عجیب و غریبی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند 

تجربه نشان داده است خواننده‌ها برای جلب توجه بیشتر هواداران زندگی و رفتار عجیب و غریبی را در پیش می‌گیرد، این فرمول اثرش را ثابت کرده و مشخص شده که یک خواننده به هر اندازه عجیب و غریب‌تر باشد به همان اندازه نیز هواداران بیشتر برای او سر و دست می‌شکنند. یکی از این خواننده‌ها را می‌توان کِشا (Kesha) نام برد، کشا گاهی اوقات پا را از رفتار‌های معمولی فراتر می‌گذارد و کار‌های عجیب و غریبی انجام می‌دهد. در این زمینه می‌توان به ورود غیرقانونی کِشا به خانه پرینس (Prince)، اشاره کرد. این اتفاق در سال ۲۰۱۴ صورت گرفت و کشا یواشکی به خانه پرینس رفت تا ترانه جدیدش را برای او بخواند.

کشا رفتار‌های عجیب و غریب زیادی دارد و سعی می‌کند در تعامل با هودارانش نیز هدیه‌های عجیب و غریبی دریافت کند. به همین دلیل از هوادارانش خواست تا دندان‌های خود را برای او بفرستند. او به هواداران گفت، می‌خواهد با این دندان‌ها چیز عجیبی درست کند. کشا این درخواست را زمانی با هواداران در میان گذاشت که خودش در کلینیک برای عارضه پرخوری بستری بود.

هواداران نیز که چشم‌بسته هر کاری که سلبریتی دلخواهشان بگوید برای او انجام می‌دهند بدون هیچ فکری انبر‌ها را در آوردند و مشغول به کندن دندان‌هایشان شدند. در نتیجه کشا در عرض مدت کمی چیزی حدود هزار دندان آدمیزاد بدست آورد. کشا که حتی فکرش را نمی‌کرد این تعداد دندان بدست بیاورد به قولی که به هواداران داده بود وفادار ماند و چیز‌های مختلفی مانند، گوشواره، سینه‌بند، کلاه و گردن‌بند با این دندان‌ها برای خودش درست کرد و در مراسم مختلف کشا را شاهد بودیم که این چیز‌های عجیب و غریب را از خودش آویزان کرده بود.

جالب است بدانید کلاهی که کشا در تبلیغات آلبوم «مبارز» (Warrior)، بر سر داشت نیز از دندان‌های آدمیزاد ساخته شده است.


نامه‌ای نوشته‌شده با خون قاعدگی

هدیه‌های عجیب و غریبی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند

نامه‌نگاری یکی از قدیمی‌ترین شیوه‌های ابراز علاقه میان هواداران و سلبریتی‌ها است و چهره‌سرشناسی را سراغ نداریم که نامه‌های زیادی از هواداران دریافت نکرده باشد، اما گاهی اوقات هواداران به سرشان می‌زند و کار‌های چِندش‌آوری انجام می‌دهند که واقعاً مشخص نیست چه هدفی از انجام این کار داشتند. یکی از این مواقع به نامه‌ای که اوک. تک. یون خواننده کره‌ای معروف به تایکون (Taecyeon) دریافت کرده است باز می‌گردد.

هدیه‌های عجیب و غریبی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند

این خواننده گروه تو. پی. ام (۲PM)، نامه‌ای از یکی از هواداران دریافت می‌کند که با هر نامه دیگری در دنیا تفاوت داشت. نگارنده این نامه تا جایی که توانسته بود قربان صدقه تایکون شده بود و برای این کار به جای استفاده از جوهر، نامه را با خون قاعدگی‌اش نوشته بود. این هوادار در نامه‌اش تأکید کرده بود که این نامه با خون قاعدگی او نوشته شده و از جان دل عاشق تایکون است. قضیه این نامه عجیب و غریب به همین‌جا ختم نمی‌شود و نگارنده این نامه مقداری از مو‌های زائد خود را نیز در پاکت گذاشته بود تا عشقش را به این روش عجیب و غریب به این خواننده پرطرفدار کره‌ای اثبات کند.

مدتی بعد تایکون قضیه دریافت این نامه را با هوادارانش در میان گذاشت، اما این نامه به اندازه‌ای عجیب و غریب بود که هیچکدام از هواداران حرف تایکون را باور نکردند و در نهایت تایکون مجبور شد تصویر این نامه را به هواداران به اشتراک بگذارد تا باور کنند که واقعاً چنین نامه عاشقانه عجیب و غریبی دریافت کرده بود.


پوست آدمیزاد

هدیه‌های عجیب و غریبی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند

زک افران (Zac Efron) یکی از سلبریتی‌هایی است که از نوجوانی با حضور در برنامه‌ها و فیلم‌های شبکه دیزنی به موفقیتی چشم‌گیر در میان نوجوان‌ها دست پیدا کرد و به دلیل داشتن هواداران کم‌سن و سال، تجربه‌های عجیب و غریبی از دریافت هدیه از جانب هواداران دارد.

از قرار معلوم یکی از هواداران به اندازه‌ای عاشق زک افران شده بود که قسمتی از پوست بدن خودش را برای زک فرستاد. زک افران وقتی نامه محتوی پوست انسان به دستش رسید، حتی روحش از این قضیه بی‌خبر بود و با باز کردن نامه چشمش به پوست انسان افتاد که در این نامه پیچیده شده بود. این‌گونه که پیداست در آن لحظه زک به‌اندازه‌ای از این کار عجیب ناراحت شده بود که نامه را به همراه تکه پوست انسان به دور می‌اندازد.

او مدت‌ها بعد توانست با این هدیه عجیب و غریب کنار بیاید و در حین مصاحبه‌ای که به این هدیه اشاره شده بود، به جای اینکه نگران باشد، با لبخند از این خاطره صحبت کرد و امیدوار بود که دیگر در تمام عمرش چنین هدیه عجیب و غریبی دریافت نکند.


گوش آدمیزاد

هدیه‌های عجیب و غریبی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند

جرد لتو (Jared Leto)، با حضور در مراسم مِت گالا (MET Gala)، سال ۲۰۱۹ ثابت کرد که از کار‌های عجیب و غریب بدش نمی‌آید و اگر اخبار این مراسم را دنبال کرده باشید حتماً می‌دانید که جرد لتو در مت گالای ۲۰۱۹، مدلی از سر بریده‌شده خودش را در دست گرفته بود و راه می‌رفت. لتو در زمان بازی در نقش جوکر در فیلم «جوخه انتحار»، (Suicide Squad)، نیز هدیه‌های عجیب و غریبی برای دیگر هنرپیشه‌های این فیلم می‌فرستاد.

هدیه‌های عجیب و غریبی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اندttp://www.patmat.ir/

سلیقه‌های عجیب جرد لتو باعث شد تا هواداران نیز به جای هدیه‌های معمولی، چیز‌های عجیب و غریبی برای لتو ارسال کنند. به همین دلیل نیز یکی از طرفداران دوآتشه جرد لتو تصمیم گرفت برای خواننده ترانه گروه «سی ثانیه تا مریخ»، گوش خودش را ببرد و کف دست جرد لتو بگذارد.

جرد لتو در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۳ در این زمینه گفت بسته‌ای از طرف یکی از هواداران دریافت کرده و پس از باز کردن این بسته با گوش بریده انسان در این بسته روبرو شده است. در این بسته نامه‌ای نیز قرار داشت که در آن نوشته شده بود «گوش می‌کنی؟»

در این بسته هیچ اشاره‌ای به فرستنده این گوش نشده بود و هویت فرستنده آن هم مشخص نگردید، جالب اینجاست که جرد لتو به جای اینکه این گوش بریده را دور بیاندازد و از آن بدش بیاید عکسی از آن را در حساب کاربری توئیتر خود منتشر کرد و مدتی بعد نیز با سوراخ کردن این گوش و رد کردن زنجیری از آن، گوش بریده هوادارش را بر گردن آویخت.


نوزاد آدمیزاد

هدیه‌های عجیب و غریبی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند

محال ممکن است اهل موسیقی کانتری آمریکا باشید و دالی پارتن (Dolly Parton) را نشناسید، این هنرمند و خواننده خوش‌صدا که اکنون نزدیک به ۷۳ سال سن دارد، به‌عنوان ملکه موسیقی کانتری آمریکا شناخته می‌شود و ۷ جایزه گرمی را از آن خود کرده است.

محبوبیت زیاد دالی پارتن و افسانه‌ای که از این خواننده به جای مانده است باعث شد تا هدیه‌های بسیاری از طرفداران دریافت کنند که مطمئن هستیم یکی از این هدیه‌ها را هرگز هیچ خواننده دیگری دریافت نکرده است.

هدیه‌های عجیب و غریبی که سلبریتی‌ها از هوادارانشان دریافت کرده‌اند

در اوایل دهه ۷۰ میلادی دالی پارتن در اوج شهرت خود قرار داشت و ترانه جولین (Jolene)، در صدر جدول موسیقی کانتری قرار گرفته بود، در نتیجه محبوبیت دالی پارتن به اندازه‌ای بود که مادران زیادی اسم جولین رو را روی فرزندانشان می‌گذاشتند، اما یکی از هواداران پا را از این حرف‌ها فراتر گذاشت و کار عجیبی انجام داد که دالی پارتن هرگز فراموش نمی‌کند.

قضیه از این قرار بود که یک روز دالی درِ خانه‌اش را باز می‌کند و در کمال تعجب متوجه یک نوزاد دختر جلوی خانه‌اش می‌شود. در کنار این نوازد نامه‌ای قرار داشت مبنی بر اینکه نام نوزاد جولین است و مادرش دوست دارد این نوزاد دختر توسط دالی پارتن بزرگ شود.

دالی که از این ماجرا حسابی ترسیده بود و نگران سلامتی نوزاد بود سریعاً با پلیس و مقامات دولتی تماس میگیرد و این بچه را در اختیار دولت می‌گذارد، پس از این این رویداد دالی پارتن هرگز اشاره‌ای به سرنوشت این بچه نکرد و مشخص نیست در نهایت پلیس موفق به پیدا کردن مادر این نوزاد بخت برگشته شده است یا اینکه این نوزاد با سرپرستی دولت و بدون مادر بزرگ شد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن