سرگرم شو

فال یکشنبه یازدهم دی ماه سال ۹۰

فروردین
از کار سخت ناراحت نمی شوید اما تفریح را هم دوست دارید. اگر حوصله تان سر برود ممکن است در کارهای دیگر افراط کنید. مراقب باشید که بعداً از این افراط ها پشیمان نشوید. در چند روز آینده به شما خوش می گذرد.

اردیبهشت
کاری که هم اکنون مخفیانه انجام می دهید خیلی مهمتر از کاری است که علناً‌ انجام می دهید. دوست ندارید دیگران مانع پیشرفت تان شوند اما دوست دارید نحوه پیشرف مسائل را به خوبی بررسی کنید. امروز گاهی به خودتان اجازه دهید تا از نظرات دیگران الهام بگیرید.شاید کمی بی حوصله باشید. اکنون زمانی است که از زندگی لذت ببرید.

خرداد
خورشید در برج جدی می باشد برای افرادی که فعالیت های گروهی دارند، البته نه فقط شغلی بلکه شخصی نیز خبر خوبی است. روابط جدید زیادی پیدا می کنید، اگر از کسی خواسته ای دارید اکنون زمان خوبی است.

تیر
شاید در تعطیلات باشید،اما خیلی آسان نمی گیرید.دیگران از این که شما در کارها عجله می کنید تعجب می کنند.آرام باشید و عجله نکنید یک سال وقت دارید تا نقشه های تان را عملی کنید.به خانواده و دوستان بیشتر توجه کنید،بعداً به حمایت از آنها نیاز دارید.

مرداد
امروز، کارها به سختی پیش می روند. این امر، ممکن است ناشی از خستگی شب عید باشد و یا ممن است دلایل دیگری برای خود داشته باشید. به نظر می رسد که انرژی شما رفته رفته تحلیل می یابدو بیشتر مایل هستید که روی یک صندلی راحتی تکیه بدهید و تنها باشید. راجع به مباحث مذهبی، روراست و صادق باشید، زیرا اعمالتان ممکن است مشکلاتی را به بار آورند.

شهریور
در شروع سال جدید تصمیم دارید با سرعت به جلو بروید اما باید موانع و مشکلات را هم از سر راهتان بردارید.شاید دیگران آماده شروع نباشند.صبور باشید!و اگرنه این موضوع اعصاب تان را خورد می کند.

مهر
مشتاقید بروید و معامله ای بزرگ انتظارتان را می کشد که شما می خواهید آن را همین الان از آن خود کنید.گرچه به نظر می رسد برخی از افراد زندگی تان این احساس فوریت شما را درک نمی کنند و باعث می شود که وقت بیشتری تلف شود. تقریباً این کار شما را عصبانی می کند ولی اگر بخواهید تلافی کرده و آنها را اذیت کنید و یا بر تصمیم خودتان مصر باشید،هیچ کاری از پیش نخواهید برد.در عوض می توانید روی پای خودتان بایستید و یا اگر می خواهید از همکاری دیگران بهره مند شوید،باید منتظر زمان مناسبی برای شروع کار باشید.

آبان
اکنون تاکید سیارات بر روابط شما می باشد.زمانی که بتوانید مشکلات را با دیگران حل کنید،احساس امنیت بیشتری خواهید داشت.لازم است با مسئله ای که قبلاً از روبرو شدن با آن دوری می کردید،روبرو شوید.می فهمید که آن قدرها هم به موضوع بزرگی نبود.

آذر
آیا برای سال ۲۰۱۲ کاملاً آماده اید یا هنوز شک دارید که در این سال جدید چه پیشرفت هایی می خواهید داشته باشید؟ اگر چنین است، شروع به برنامه ریزی کنید از همین امروز، چون شما حالا بهترین موقعیت را برای فکر کردن درباره هدف ها و آرزوهای طولانی مدتتان دارید. به نفع تان خواهد بود که روی سلامت کلی تان فکرتان را متمرکز کنید تا برای مبارزات و چالش هائی که در پیش دارید آماده باشید. شما احساس بهتری از خود خواهید داشت اگر بتوانید تشخیص دهید که چه چیزهائی نیاز به تغییر دارند.

دی
بعضی افراد، به خصوص اعضای خانواده، قصد می کنند که شما را وادار کنند که به نظریاتشان گوش دهید. این درست است که شما نیاز به زمان برای فکر کردن دارید ولی برای برقراری صلح و آرامش بهتر است صبر داشته و تابع آن ها باشید.

بهمن
ممکن است امروز هیچ کاری را بیشتر از اینکه پاهایتان را بالا بگذارید و استراحت کنید دوست نداشته باشید ضمن این که بیشتر تمایل دارید به دیگران خدمت کنید. خودتان را خوب می شناسید بنابراین سعی کنید آرام بمانید و تحت تاثیر دیگران قرار نگیرد و اجازه ندهید خشم و زودرنجی مانع پیشرفت تان شود وگرنه ذهنتان را خسته می کنید.

اسفند
خوشحال هستید که در اکثریت جای گرفته اید حالا شما برای پیش برد پروژه هایتان پرزور هستید. توقفی کوتاه برای استقلال می تواند به معنای این باشد که مردم شما را به چشم دیگری می بینند اما در رفتار غیرعادی زیاده روی نمی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن