چه خبر؟

پارتی شبانه و افتضاحی دیگربرای دو مجری صدای آمریکا +عکس

باشگاه خبرنگاران، طی روزهای گذشته یکی از برنامه های مبتذل و سخیف صدای آمریکا به نام پارازیت که به تمسخر و پخش اکاذیب و شایعات پیرامون مسائل داخلی ایران می پرداخت به بهانه آماده کردن سری جدید آن قطع شده و عکس مجریان آن از صفحه فیس بوک این برنامه برداشته شده است.

خبری که “رادیو ضد انقلابی کوچه” به نقل از یکی از خبرنگارانش اعلام کرده، این است: “به حتم نزدیک به دو هفته قبل دوستانی که در تحریریه صدای آمریکا بوده‌اند خود مانند دوربین‌های امنیتی شاهد پرت شدن یک صندلی به وسیله آقای کامبیز حسینی به سوی دیگر اعضای تیم تهیه‌کننده پارازیت بوده‌اند. این پرت‌شدن صندلی اگر در دوربین‌های امنیت مستقر در تحریریه صدای آمریکا دارای میکروفن هم باشد بی‌شک صدای «فحش ناموسی» این مجری برنامه پارازیت که به خانم همکارش داده را نیز ضبط کرده است.

در واقع قضیه آقای حسینی و پارازیت و تعطیلی آن به هیچ وجه نزدیکی و قرابتی با نحوه برخورد با آقای باطبی و صحتی و سایر کسانی که در پروسه حذف قرار گرفتند ندارد و علیرغم این که برخی دوستان سعی در ایجاد این تصور دارند که در راستای سیاست برخورد با برخی نیروها در صدای آمریکا، آقای حسینی هم حذف شده است سخت در اشتباه هستند. آقای حسینی از طریق بخش پرسنلی به دلیل رفتار خشونت‌آمیز، پرت کردن صندلی و فحاشی در محل تحریریه از محل کار اخراج شده است.

به گفته برخی افراد که از نزدیک با ایشان سر و کار داشته‌اند. فحاشی و عصبانیت بخشی از روش کاری ایشان است و این برای اولین بار نیست که چنین رخ‌دادی را هم‌کاران وی شاهد هستند. اما این برای اولین بار است که وی مورد توبیخ قرار می‌گیرد. آقای حسینی از طریق بخش پرسنلی به دلیل رفتار خشونت‌آمیز، پرت کردن صندلی و فحاشی در محل تحریریه از محل کار اخراج شده است سابقه این درگیری نیز بر می‌گردد به تنش‌هایی پیش‌تر بین سامان اربابی به عنوان تهیه‌کننده این برنامه و کامبیز حسینی به عنوان نویسنده و مجری برنامه که در دو هفته گذشته به اوج خود رسیده است و به سایر هم‌کارانی که پیش‌تر به پارازیت دعوت شده بودند نیز کشیده شده.

در این پرت کردن صندلی به نظر می‌رسد یکی از هم کاران زن آقای حسینی از فحاشی رکیک بی‌بهره نبوده است. آقای عسگرد نیز پس از تعطیلی پارازیت در صدد به راه کردن پارازیتی با اجرای آرش سبحانی ( باحقوق روزانه ۴۰۰ دلار و بدون هیچ گونه سابقه رسانه ای وی ) بوده است که این برنامه بنابر اطلاعات رسیده حتی ضبط هم شده اما به تهدید آقای حسینی به لحاظ شکایت از صدای آمریکا و شخص آقای عسگرد برنامه ضبط شده پخش نشده است”.

اما چندی پیش در چند وبلاگ و شبکه اجتماعی فیس بوک از علت های برخورد با کامبیز حسینی اینگونه خبر داده بودند: کامبیز حسینی مجری پارازیت با رفتار غیراخلاقی و تهدید جنسی، قصد تجاوز به یک دختر در امریکا را داشته است.

کامبیز حسینی (مجری صدای آمریکا) و پونه قدوسی (مجری بی بی سی) در یک پارتی شبانه

کامبیز حسینی که کارت شناسایی خود را نیز به آن دختر نشان داده بود از طرف آن دختر با شکایت در دادگاه فدرال آمریکا مواجه می شود و مسئولان صدای امریکا بخاطر ترس از آبروریزی این مساله آن دختر را راضی به انصراف از شکایتش می کنند ولی پرونده این شکایت در دادگاه فدرال امریکا هنوز وجود دارد.

گفتنی است صدای آمریکا در ماه‌های اخیر به اشکال مختلف دچار بحران‌های مدیریتی بوده است. حذف برخی از کارشناسان که مدتی طولانی در برنامه‌ها حضور داشتند. برخی برنامه‌سازان فعال سیاسی و هم‌چنین مجری‌ها و بازگرداندن برخی، در همین مدت به نظر گروهی از کسانی که مسایل صدای آمریکا را دنبال می‌کنند نشان از بحران حاکم در آن دارد.

کامبیز حسینی (مجری صدای آمریکا) و پونه قدوسی (مجری بی بی سی) در یک پارتی شبانه

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن