سرگرم شو

فال سه شنبه بیست و دوم آذر ماه سال ۹۰

فروردین
اگر تاکنون یک نفر پیشنهادتان را رد کرده است. مایوس نشوید. اکنون می توانید اعتبارتان را زیاد کنید.

اردیبهشت
اگر احساس می کنید زندگی تان عادی شده است و دنیا بی ارزش است اکنون دوباره تصمیم بگیرید تا دوباره از نو شروع کنید و انرژی های تاز به دست آورید.نتیجه آن رسیدن به هدفی تازه مثبت است . بنابراین هر چه زودتر مسائل بی ارزش و بی اهمیت را کنار بگذارید بهتر است.

خرداد
فرصت های احساسی و عشقی زیادی دارید. اما باید با سیاست تر باشید و صبر بیشتری داشته باشید البته اگر می خواهید رابطه عشقی خوبی پیدا کنید . برای قدم اول برداشتن عجله نکنید.

تیر
دوستان و آشنایان تان تمایل به کمک دارند سعی کنید برای قبول آن دست از لجبازی بردارید بعداً هم می توانید این کمک آنها را جبران کنید.

مرداد
نحوه قرار گرفتن ستاره ها شما را مجبور می کند که راجع به ایجاد تغییراتی خلاقانه در زندگی تان فکر کنید. اگر چیزی درست کار نمی کند باید ببینید که راجع به آن چه می توانید بکنید. اگر تنها راه تحمل آن است، باید مطمئن شوید که قادر به تحمل آن هستید. به عبارت دیگر، اصلاحاتی هوشمندانه می تواند به اشاره ای، افق های آینده شما را تغییر دهد.

شهریور
امروز دوست دارید خرید کنید.از این که از یک فروشگاه به فروشگاه دیگری بروید،لذت می برید.

مهر
در حال حاضر شخصی دارای قدرت و نفوذ بسیار با علاقه به شما می نگرد و شما را بسیار بالاتر از آن چه انتظار داشت می یابد.او آن قدر تحت تاثیر شما قرار می گیرد که می خواهد استثنایی در حق شما قائل شود.هم چنین فضایی پراز آرامش و حمایت بین شما و فامیل و دوستان بزرگتر از شما حاکم است.

آبان
رابطه شما با یکی از همسایگان دوباره خوب می شود.بنابراین اجازه دهید عصبانیت و خشم گذشته از بین برود.اگر نمی دانید چه وقت زمان خوبی برای عذرخواهی است،غرورتان را کنار بگذارید و همین امروز این کار را بکنید.

آذر
هر روز این اتفاق نخواهد افتاد که برنامه هایی که می ریزید تاثیر بسزایی روی زندگی تان داشته باشد. ولی این دقیقاً همان چیزیست که اخیراً برایتان اتفاق افتاده و یا قرار است انجام بدهید. بقدری شما مثبت هستید که عمیقاً در وجود خود می دانید تصمیم صحیح چیست. اگر مسایل را با یک شخص مطمئن یا یک شخص الهام دهنده در زندگی تان مطرح کنید اشتباه نکرده اید و کمکتان می کند که برنامه کارتان را تنظیم کنید.

دی
اگر امروز یکی از دوستان و همکاران حرف های بی خودی می زند، تنها لبخند بزنید و اجازه دهید که حرف بزند. خودتان را درگیر کاری که مورد علاقه تان نیست نکنید. دنبال کردن روش های دیگران روش معمول شما نیست. لازم است که به دنبال افکار غریزی خودتان بروید.

بهمن
آماده هستید تا امروز برای چیزهایی که برایتان ارزش دارد بجنگید. اما امیدوارم به آن جا کشیده نشود.با وجود این مجبور هستید که از دیدگاه یا اعتقادات خود دفاع کنید و در حال انجام این کار باید با دقت فکر کنید که چرا آنرا انجام می دهید.

اسفند
معاشرت در چند روز آینده بیشتر از احتمال است به نظر می رسد که مهمانی ها وقتی که شما در را آن هستید و به هنر خود آن جادو را اضافه می کنید. خیلی بهترند مطمئن شوید که دفتر خاطراتتان را به روز کرده اید والا پی می برید که خودتان را دوبله رزو کرده اید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن