موسیقی و سینما

حرف‌های غیر منتظره محمدرضا گلزار در جدیدترین مصاحبه‌اش

پارس توریسم نوشت:
محمد رضا گلزار بازیگر سینمای ایران در گفت وگویی حرف‌های جالبی زده که بخش‌هایی  از‌آن به شرح زیر است :
-من در حال حاضر آرامش شخصی ندارم . دوستان بازیگر دیگر را نگاه می کنم و می بینم که معاشرتهای خودشان را دارند ودوستان خودشان را دارند اما این چند وقت اخیر کلا آرامش شخصی رااز دست داده ام . هرکسی سعی می کند در زندگی شخصی من دخالت کند .
-نمی خواهم ادعای شخصی بکنم اما من برای کارهایم وقت می گذارم وقتی پوستر فیلم ها شب اکران به سر در سینما می خورد من برای آن کار وقت هم می گذارم با تک تک عوامل کمک می کنیم که فیلم موفقی شود .
– قرار بود نقش خانم نعمتی را درفیلم شیش وبش هم خانم (مهناز )افشار بازی کنند اما خب به دلیل مشغله ایشان و کاری که با آقای سامان مقدم داشتند مااز خانم نعمتی استفاده کردیم .
– فیلم ورود آقایان ممنوع فیلم خیلی خوبی بود و و رامبد جوان هم فیلمساز بسیار خوبی است من هم منکر این نمی شوم که سطح سلیقه ها بسیار بالا رفته .آقای عطاران هم بازیگر بسیار خوبی است ودراین فیلم به خوبی بازی کرده است .
-تا اسم من می آید ،شروع می کنند به نقد مغرضانه ،وارد زندگی کاری من نمی شوند .نمی گویند محمد رضا گزار زحمت کشیده که این فیلم شیش و بش به اینجا رسیده است . بروند ببینند که اگر من دراین پروژه نبودم ،اصلا همچین کاری ساخته می شد ؟اصلا پایه کار گذاشته می شد ؟ببینید که چه قدر از زحمت این فیلم مربوط به کار من است .
– شاید بر حسب رفاقت ودوستی کارهایی کرده ام ولی در زندگی ام زحمت فراوانی کشیده ام. مگر این همه آدم خوش چهره توی شهر نیست ؟نمی گویم آدم خوش چهره ای هستم من ادعایی دراین قضیه ندارم .  اما اینکه می گویند گلزار به دلیل خوش چهرگی معروف شد ماشائ الله جوانان ایرانی روزبه روز هم دارند خوشگل تر وخوش تیپ تر می شوند پس چرا دست یکی از اینها را نمی گیرید؟

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن