سرگرم شو

فال فردا شنبه بیست و ششم آذر ماه سال ۹۰

فروردین
ایده های بسیار خوبی به ذهنتان می رسد اگر در زمینه مالی بود حتماً آگاه باشید.

اردیبهشت
به جای این که فقط نیمه خالی لیوان را ببینید سعی کنید نیمه پر را ببینید. توانایی های خود را نادیده می گیرید اما نباید خود را کوچک ببینید. اگرنمی توانید علت این مساله را بفهمید ریشه این احتیاط و شک و تردید خود را پیدا کنید . به دنیا بخندید تا دنیا هم به شما بخندد.

خرداد
احساس می کنید زمانی به کریسمس نمانده است و در نتیجه به خرید می روید. اما نباید تمام پول های بانک خود را خالی کنید سعی کنید عاقلانه خرج کنید تا همسرتان هم ناراحت نشود.

تیر
زهره به برج کماندار می رود.می توانید از وقت تان به نحو احسن استفاده کنید.همان کارهای همیشگی را باید انجام دهید اما قدرت زیادی در از بین بردن موانع دارید.تنها باید بدانید چطور به آنها نگاه کنید.

مرداد
امروز ونوس وارد علامت اسب با سیمای انسانی شده و شما را بیش از همیشه مشتاق می کند که از زندگی تان لذت ببرید. خاطرنشان می شوم که امروز بسیار روحیه ولخرجی دارید، خصوصاً اگر وارد فروشگاه لباس شوید. هم چنین نمی توانید از فکر رفتن به میهمانی رسمی، خود را خلاص کنید ولی شک دارید که نکند عواقب رفتن به آن جا خوب نبوده و ارزش رفتن نداشته باشد. در هر حال، باید سعی کنید که خود را گرفتار هیچ مشکل مالی نکنید.

شهریور
به خانه و مسائل خانوادگی فکر می کنید.شاید اگر در کنار افراد خانواده نباشید احساس کنید وقت تان را تلف کرده اید.احساسی تر از همیشه هستید.

مهر
سعی کنید امروز کارهای زیای انجام ندهید و یا کارها را خیلی با سرعت انجام ندهید،در غیر این صورت دچار سردرگمی زیادی خواهید شد.متاسفانه این طور به نظر می رسد که شما دچار حادثه ای می شوید،پس در حمل و جابجا کردن اشیاء داغ و یا تیز بسیار مراقب باشید.هم چنین مواظب باشید که روی سطوح لیز مانند کف حمام و یاآشپزخانه سر نخورید و دچار حادثه شوید.

آبان
سرشار از اشتیاق و هیجان هستید.سعی کنید ایده های تان را به خوبی برای دیگران بیان کنید.اگر وقت تان را با کودکان می گذارنید از این لحظات لذت خواهید برد.

آذر
بحثی که شما با کسی خواهید داشت نشانتان می دهد که راههایی که در پیش دارید خیلی بیش از آنچه بوده که تشخیص داده بودید. شما حالا مایلید به کسی که رفتارش اصلاً قابل احترام نبوده این مسئله را بگوئید. اگر حاضر نیستند که به این مسئله اعتراف کنند شما بهتر است جلوی ضرر را بگیرید و سال جدید را با این ایده که از کسی اشتباهی سر نزده و خوب رفتار کرده شروع کنید و همه را ببخشید.

دی
امروز از یکی از دوستان خبر می گیرید. خبر آن ها خوشحال و هیجان زده می کند. ونوس نیز وارد برج کماندار می شود. می توانید در انتظار هدیه ای غیر منتظره باشید که از طریق پست به دستتان می رسد. اجازه ندهید که به خاطر این هدیه ای اضطراب پیدا کنید زیرا این هدیه از طرف کسی است که شما تاکنون چیزی برایش نخریده اید. می دانید حتماً لازم نیست که جبران چیزی باشد. آن شخص فقط می خواهد به شما بفهماند که تا چه اندازه از شما سپاسگزار است.

بهمن
امروز می توانید روی یک موضوع خاص توجه کنید و به هیچ چیز دیگری توجهی نکنید و این کار برایتان راحت است.فکر کردن به یک موضوع خاص کار خوب و عالی می باشداما اگر یک نگرانی یا موضوع خاصی حواس شما را به خود جلب کند به طوری که نتوانید به هیچ  موضوع خاص دیگری فکر کنید آن وقت فکر کردن به یک موضوع خاص کار درستی نمی باشد.
اسفند
ونوس داخل قوس کماندار می پرد و ستاره ها دارند صف می کشند تا این روزها را برای شما پر از سورپرایز کنند. یکی دوتا از آنها ممکن است برایتان عجیب باشد و یا حتی هشدار دهنده اما بزودی در می یابید که روز دیگری است و می آموزید که دورترین رویاها می تواند به حقیقت به پیوندد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن