چه خبر؟موسیقی و سینما

سوپراستارهای سینمای ایران و ورزش در تماشای ال کلاسیکو +عکس

ورزشی دیشب برای تماشای ال کلاسیکو به سالن رایزن واقع در کاشانک رفته بودند. به گزارش جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، چهره های ورزشی مانند صمد نیکخواه بهرامی، هادی ساعی، مهدی امیر آبادی، آتیلا حجازی، وحید طالب لو، کریم انصاری فرد، علی انصاریان و …
برای تماشای این بازی به سالن رایزن واقع در کاشانک رفته بودند. از بین اهالی هنر رضا یزدانی، زانیار خسروی دو خواننده معروف و لیلی بلوکات، لیلی رشیدی، پدرام نورایی و … حضور داشتند.
کری بین رئالی ها و بارسایی ها در زمان پخش بازی بسیار بالا بود و رضا یزدانی تا توانست برای همه کری خواند. اغلب ستاره ها بارسایی بودند و برخی از آنها مانند کریم انصاری فرد، خسروی و نیکخواه بهرامی پرچم رئال به دست داشتند.
مزدک میرزایی و سعید مظفری زاده نیز برای گزارش مسابقه و نقد داوری، حضور داشتند که میرزایی چندین بار در گزارش خود جملات جالبی به زبان آورد. او وقتی داشت
درباره مسقف شدن ورزشگاه برنابئو در آینده ای نزدیک می گفت، با خنده اضافه کرد: «یعنی قرار است مثل ورزشگاه نقش جهان خودمان شود.»
او در صحنه ای نیز گفت: «حالا می بینید که رونالدو می خواهد عین میداوودی کاشته بزند.» در پایان بازی، رئالی ها اغلب ناراحت بودند و سکوت کرده بودند ولی بارسایی ها تا جا داشت، خوشحالی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن