چه خبر؟

دستگیری فوتبالیست مشهور در پارتی شبانه

برخی منابع مطلع حاکیست این فوتبالیست در یک پارتی شبانه مختلط دستگیر شده که در ان موارد تخلف فراوانی وجود داشته و برغم پادرمیانی برخی مربیان برای ازادی وی , این فوتبالیست بازداشت و به زندان منتقل شده است .
به گزارش قدس آنلاین، این فوتبالیست سابقه حضور در این قبیل پارتی ها را داشته وحتی چند سال گذشته فیلمی نیز از حضور وی در یک پارتی شبانه با حضور تعداد دیگری از فوتبالیستها منتشر شده بود.
برخی اخبار غیر رسمی نیز حاکی است که در این پارتی این فوتبالیست تنها نبوده و تعدادی از مربیان و همچنین هنرپیشه های سینما حضور داشته اند که همه انها بازداشت شده اند و پرونده انها هم اکنون در دادستانی تهران در حال رسیدگی است .

بنا بر این گزارش طی سالهای گذشته موارد زیادی از حضور هنرمندان و فوتبالیستها در این قبیل پارتی ها به چشم میخورد , اما طی یکی , دوسال اخیر و با توجه به سختگیریهای سازمان لیگ برتر و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال , کمتر اخباری از این دست شنیده میشد .

خبر دیگری نیز در این راستا حکایت از حضور سه مربی و سه بازیکن سرشناس لیگ برتری‌، دو هنرپیشه و یک مجری معروف تلویزیون دراین پارتی دارد که پرونده آن‌ها در دست بررسی است و به‌زودی آن‌ها هم تحویل سیستم قضایی کشور می‌شوند.

شایان ذکر است این فوتبالیست که اکنون در اوین روزگار میگذارند پیش از این به دلیل تخلف از باشگاهش هم اخراج شده است .

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن