سرگرم شو

فال روزانه ۱۵ / ۰۷ / ۱۳۹۳

فال روزانه ۱۵ / ۰۷ / ۱۳۹۳

 

0000fu3464

فروردین

امروز کمی دچار سردرگمی هستید. احساس می کنید نمی دانید در چه مسیری باید حرکت کنید. این تنگنا موجب اضطراب و دشواری شما می شود. سعی کنید افکار خود را سروسامان بدهید تا این وضعیت زیاد ادامه پیدا نکند. آدم ها در دیدار نخست عقایدشان نسبت به هم شکل می گیرد و همیشه بر همان اساس در مورد شما قضاوت و فکر خواهند کرد. بنابراین، در نخستین ملاقات ها همیشه مرتب و زیبا باشید و سعی کنید عصبانی و پرخاشگر نباشید. اما اگر از نظر عاطفی بسیار پراحساس و پر شور هستید بهتر است آن را با کمی کارهای عاشقانه ادغام کنید تا نتیجه ثمربخشی داشته باشد.

اردیبهشت

باید امروز به درستی از نیروی فکر و منطق خود بهره بگیرید. البته منظور این نیست امروز احساسات و روابط رمانتیک خود را کنار بگذارید. اما در انجام کارها و تصمیم گیری های مهم، احساسات خود را کنار بگذارید. بهتر است امروز به طور کلی موضع خنثی و بی طرف به خود بگیرید. این اقدامات برای رسیدن به موفقیت هایی که در ذهن دارید بسیار لازم و ضروری هستند. در مسایل احساسی، ممکن است با فردی که قبلا با او دوست بوده اید ملاقات کنید که چندان هم خوشایند نیست. اما خیلی به ادامه دوستی ناامید و بدبین نباشید. شاید با کمی حرف بتوانید بهتر یکدیگر را درک کنید.

خرداد

اگر به سرنوشت اعتقاد دارید باید بدانید نیروهای آسمانی برای امروز شما تقدیر خوب و لذت بخشی را نوشته اند. البته امروز بسیار در گیر و دار شک و تردید هستید. نمی توانید درست تصمیم گیری کنید و دایم به مسایل حاشیه ای توجه دارید. فکرهای خود را سروسامان بدهید و با یک ایده منسجم، در یک مسیر مشخص قدم بگذارید. برنامه ریزی برای زندگی بسیار خوب است اما باید برای تحقق اهداف کمی هم صبر داشته باشید. در مسایل عاطفی، شاید امروز فردی را ملاقات کنید و به او علاقه مند شوید. این فرد یک انسان معمولی است اما شما در او چیزی می بینید که به ارتباط بیشتر با او تمایل خواهید داشت.

تیر

امروز انرژی کائنات بسیار زیاد است و می توانید از آن به نفع خود بهره بگیرید. با کمک این نیروهای مثبت و معاشرت با انسان های کارشناس یا فرهیخته، مسیر اهداف خود را مشخص کنید. احساسات شما امروز برانگیخته می شوند و می توانید دورنمای بهتری از آینده داشته باشید. این را بدانید که با مشورت دیگران می توانید مسیر درست را انتخاب کنید. در مسایل احساسی، با عشقتان احساس راحتی دارید و تصور می کنید هیچ فردی غیر از او نمی تواند شما را جذب کند و باعث آرامش روحتان بشود.

مرداد

امروز معاشرت با انسان های جدید و بیرون از خانه را در اولویت کارهای خود قرار دهید. به دل طبیعت بروید و از زیبایی های انرژی بگیرید. حتی می توانید افکار جدیدی در سر بپرورانید و به دنیا طوری نگاه کنید که قبلا تصور نمی کردید. از اینکه جسارت به خرج دهید و کارهای عجیب انجام دهید، نهراسید. انرژی های امروز همه به نفع شما هستند. در خلال همین معاشرت ها احتمالا با فردی آشنا می شوید که جاذبه بسیاری برای شما دارد. این می تواند آغاز یک دوستی خوب باشد.

شهریور

امروز ممکن است دچار گیجی و عدم تصمیم گیری بشوید. این مساله شما را کمی در خود فرو می برد. اما در دام این تفکرات منفی باقی نمانید. شاید مشکلات بسیاری پیش روی شما ظاهر شوند اما می توانید با برنامه ریزی درست آنها را برطرف کنید. همیشه خوب به زندگی نگاه کنید و از انرژی های مثبت آن نهایت استفاده را ببرید. ارتباط های اجتماعی برای موفقیت شغلی شما بسیار موثر است. امروز از نظر احساسی کمی مرموز خواهید بود. البته شما اصولا عادت دارید مسایلی را از عشقتان مخفی کنید. اما خودتان هم می دانید که دانستن یا ندانستن این مسایل مشکلی برای او به وجود نمی آورد. پس همیشه صادق باشید.

مهر

امروز موانع متعددی سر راه شما ظاهر یم شوند. یکی از آنها واکنش های عجیب و تاحدی تهدیدآمیز اطرافیان است. اما باید با تسلط بر احساسات خود، با جادوی کلمات و آرامش، هر خطری را در نطفه خفه کنید. شما توان این کار را دارید زیرا ذهن شما همچون کامپیوتر همه چیز را ضبط می کند. از اینکه مورد نقد دیگران واقع شوید، نترسید. شما توان دفاع از خود را دارید فقط باید اعتماد به نفس داشته باشید. در مسایل عاطفی نیز باید بدانید اختلافات میان شما و فرد مورد علاقه تان نیز با همکاری و همفکری یکدیگر برطرف می شود و هر دو باید تلاش کنید.

آبان

حس ماجراجویی شما امروز زیاد می شود. یک روز پرانرژی و فعال در پیش دارید. از این روحیه و انرژی های خوب برای پیشبرد اهداف خود کمک بگیرید. افکارتان را سروسامان بدهید و تا حد امکان از احساسات هیجانی دور شوید. باید بتوانید یک مسیر واحد برای خود تعیین و بر اساس آن به سمت جلو حرکت کنید. امروز هیچ چیز نمی تواند مانع پیشرفت شما بشود. فقط در مسیر خود باید متمرکز باشید. در مسایل عاطفی، احتمالا نیمه گمشده خود را ملاقات می کنید. با ترفندهای خود به او نزدیک شوید و دوستی را آغاز کنید.

 
آذر

امروز خود را برای مواجهه با انواع انتقادها و موانع آماده کنید. گویا همه عالم دست به دست هم داده اند تا جلوی پای شما سنگ اندازی کنند. این مساله می تواند در روحیه شما تاثیر بگذارد. اما این را بدانید که مهارت های کاری و توان روحی شما زیاد است و می توانید در برابر همه آنها ایستادگی کنید. همچنان اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و اگر سوتفاهمی وجود دارد، با آرامش و حرف آن را برطرف کنید. اگر به دنبال یافتن رابطه رمانتیک و عاشقانه هستید، باید فکر و ذهن خود را تغییر دهید و با دید مثبت به افرادی نگاه کنید که با آنها ملاقات می کنید.

دی

ارتباط های اجتماعی تاثیر بسیار خوبی در روحیه شما خواهد داشت. می توانید در کنار آدم ها افکار خود را بهتر سروسامان دهید و برنامه ریزی های درست تری داشته باشید. از انرژی های امروز استفاده کنید. این را بدانید با اعتماد به نفس و خلاقیت، موفقیت را بیش از همیشه برای خود به ارمغان خواهید آورد. روحیه خوب شما در رابطه احساسیتان نیز موثر است. می توانید یک روز عالی در کنار عشقتان رقم بزنید. اگر مجرد هستید شاید با فرد جدیدی آشنا شوید و در مورد ایده های خود با او حرف بزنید. این آغاز یک دوستی است.

بهمن

انرژی های امروز برای شما خیلی خوب هستند. امروز باید احساسات خوبی داشته باشید به همین منظور فعالیت های لازم برای این مقصود را انجام دهید.معاشرت با انسان های جدید را در برنامه های خود قرار دهید. این را بدانید که فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت خواهید داشتو فقط باید اعتماد به نفس و در ارتباط های خود، نگاه عمیق تری داشته باشید. در مسایل عاطفی شاید لازم باشد نقاط ضعف و آسیب پذیری خود را قبول کنید، اما نگران نباشید نتیجه این کار بسیار به نفع شما است و ارزش بالایی دارد. با حرف زدن با هم می توانید همه سوتفاهم ها را برطرف کنید.

اسفند

امروز منتظر اتفاق های ناخواسته باشید. همه آنها برای شما خوب هستند. این را بدانید رویدادهای امروز برایتان خوشایند و هیجان انگیز هستند و موجب می وشند تا خوشحال و شاد باشید. این روحیه برای تصمیم گیری برای آینده عالی است. از فرصت ها غافل نشوید. سعی کنید امروز با شرایط و انسان های جدید ارتباط خوبی برقرار کنید. در مسایل عاطفی، سعی کنید از انرژی های امروز برای تغییر فکر خود در مورد شخص خاصی که دید خوبی به او ندارید، استفاده کنید. نیروهای آسمانی به شما کمک می کنند تا با چشمان باز و بدون غرض رفتارهای او را ببینید و بتوانید هویت و ذات واقعی او را درک کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن