سرگرم شو

فال روزانه ۱۷ / ۰۶ / ۱۳۹۳

فال روزانه ۱۷ / ۰۶ / ۱۳۹۳

 

fal_rozane

 

فروردین

امروز باید پشتکار بسیار زیادی داشته باشید. از شکست های مداوم هراسی به دل را ندهید و همچنان در مسیر اهداف خود پیش بروید. همه انسان ها از شکست بیزار هستند و شما نیز مستثنا نیستید، اما بر این حس غلبه کنید. برای دستیابی به هدف باید برنامه یزی درست و مدیریت زمانی داشته باشید. شاید کمی تنهایی برایتان مفید باشد. امروز بهتر است از شریک عاطفی خود بخواهید که تنهایتان بگذارد تا بتوانید دوباره افکار خود را سروسامان دهید. امروز به سکوت و شتاب در انجام کارهای نیاز دارید و این درک طرف مقابل شما را می طلبد.

اردیبهشت

غرور را کنار بگذاید و از مشورت اطرافیان کمک بگیرید. همه انسان ها در برخی از مسایل دچار اشتباه می شوند و شما نیز از این قاعده مستثنا نیستید. بهتر است مسیری که تصور می کنید اشتباه است را ادامه ندهید. مکانی آرام پیدا کنید و در سکوت و آرامش به خطاهای خود بیندیشید و برای برطرف کردن آنها از افراد قابل اعتماد کمک بگیرید. در مسایل عاطفی شاید واکنش های هیجانی ناخواسته ای از شما سر بزند که دلیل و هدف آن چندان مشخص نیست. اما طرف مقابل کاری انجام می دهد که به هیچ عنوان انتظار آن را ندارید و این مساله موجب شوک شما می شود. در ضمن، احتمال دیدار با یک آشنای قدیمی برای شما وجود دارد.

خرداد

از اینکه در مسیر رسیدن به اهداف خود با شکست مواجه شوید، نهراسید. همه انسان ها دچار شکست های متفاوتی در زندگی می شوند و شما نیز از این امر مبرا نیستید. برای اینکه دوباره راه اشتباه خود را ادامه ندهید، از افرا کارشناس راهنمایی و مشورت بگیرید. این را بدانید که موانع و شکست ها علاوه بر جنبه منفی، جنبه مثبتی هم دارند و موجب پیشرفت بیشتر شما می شوند. در مسایل عاطفی امروز باید منتظر رویدادهای هیجان انگیز و جالب باشید. اتفاق های عجیبی میان شما روی می دهند که انتظار ندارید اما موجب عمیق تر شدن رابطه تان می شود.

تیر

چشم خود را به واقعیت ها باز کنید. شاید وسوسه شوید تا راه اشتباه را طی کنید اما این را بدانید که این کار فقط برای خود شما مشکل‌ساز خواهد شد و نتیجه ای که در خیال دارید را به دست نمی آورید. اگر می دانید راهی که می روید درست نیست، چرا ادامه می دهید؟ شکست را قبول کنید. با مشورت یا مطالعه، هدف درست را بیابید و بقیه مسیر را با راهنمایی کارشناسان ادامه دهید. در مسایل عاطفی شاید بحث و مشاجره های بسیاری با هم داشته باشید اما در انتها بیشتر از قبل به هم نزدیک می شوید و تصور می کنید خوشبخت ترین زوج روی زمین هستید. البته برای این نتیجه باید کلافگی و عصبی بودن را کنار بگذارید و در برخی از مسایل از موضع خود کوتاه بیایید.

مرداد

امروز باید در زندگی خود تغییراتی به وجود بیاورید. رویدادهای زندگی یا حتی چیدمان خانه برایتان زیادی تکراری شده اند و در درون خود حس می کنید به یک اتفاق جدید نیاز دارید. این اتفاق را می توانید به یک جابه‌جایی کوچک وسایل یا تغییر روند همیشگی کار یا حتی تنوع در تفریحات به وجود بیاورید. فقط باید کشف کنید چه چیزی حالتان را خوب می کند. در رابطه عاطفی خود نیز به یک بن‌بست رسیده اید.طرف مقابلتان تصور می کند شما علاقه خود را به او از دست داده اید. باید با انجام کارهای هیجان‌انگیز یا عاشقانه به او نشان دهید تا چه اندازه برایتان مهم و ارزشمند است. اگر توان این کارها را ندارید، دست‌کم او را تنها بگذارید.

شهریور

امروز باید مراقب سلامت جسمانی خود باشید. اگر خستگی یا فشار کاری شما را بیمار کرده است، بهتر است یک روز را مرخصی بگیرید و در خانه بمانید. اگر هم سرکار حاضر می شوید، همه کارهای خود را خودتان انجام دهید. محول کردن امور به دیگری این خطر را دارد که همه چیز به ضرر شما تمام شود. امروز به طور کلی ذهنتان درگیر است و این مساله در رابطه عاطفی شما نیز تاثیر می گذارد. امروز با هم مشاجره و بحث خواهید داشت. بهتر است همین امروز به آن رسیدگی کنید و اگر می شود تمامش کنید تا بدتر از این نشود.

مهر

امروز حوصله زیادی ندارید اما جالب است که به مسایل غیرعادی علاقه بیشتری پیدا می کنید. شاید دوست داشته باشید هیجانات خود را زیاد کنید اما باید به عواقب آن نیز بیندیشید. به طور مثال، می توانید ورزش کنید یا با دوستان خود برنامه بگذارید و بیرون بروید. اگر در مسیر اهداف خود با موانعی مواجه شدید، از آن نهراسید. شکست در همه مراحل زندگی همه انسان ها وجود دارد. فقط باید از آنها درس بگیرید. در رابطه عاطفی خود، آرامش درونی خود را حفظ کنید و سر مسایل کوچک و بزرگ با هم بحث نداشته باشید. بهتر است دایم لبخند به لب داشته باشید تا جو متشنج موجود تا اندازه ای از بین برود.

آبان

امروز می توانید تحولی که مدت ها منتظر آن بودید را به دست بیاورید. نتیجه تلاش های اخیر شما امروز حاصل می شوند و می توانید با ذهن باز برای آینده خود برنامه ریزی کنید. پیشرفت در یک قدمی شما قرار دارد و فقط باید چشمان خود را باز کنید تا آنها را به سمت خود جذب کنید. برای نقشه های کاری خود محدودیت زمانی تعیین کنید. فهرست خواسته ها و اهداف را یادداشت و آنها اولویت بندی کنید. در مسایل عاطفی نیز باید محدودیت هایی در رابطه خود تعیین کنید. به این ترتیب ارتباط صمیمی تری می توانید با هم داشته باشید.

آذر

امروز برای دوستان و اطرافیان خود زمان بگذارید. اگر کسی از شما تقاضای کمک و همفکری داشت، دست رد به سینه او نزنید. این کار زمان زیادی از شما نمی گیرد اما می تواند یک مشکل بزرگ از فرد متقاضی را برطرف کند. محبت خود را نثار اطرافیان کنید و در عین حال، به برنامه های کاری خود نیز رسیدگی کنید. امروز می توانید در مسایل عاطفی، موجب خوشحالی زیاد فرد مورد علاقه خود بشوید. شاید در خلال ارتباط های خود کمی مشاجره هم داشته باشید، اما در انتها هر دو متوجه می شوید این مساله به عمیق تر شدن رابطه شما منتهی شده است.

دی

امروز از همان ابتدای صبح که از خواب بیداری می شوید، نوعی خستگی در تن خود حس می کنید. اگر امکانش را دارید، امروز مرخصی بگیرید و در خانه بمانید. این استراحت می تواند همه تیرگی های ذهنی شما را نیز بردارد و با انرژی دوباره به کار و زندگی شخصی خود بازگردید. این تنهایی حتی کمک می کند تا در مسایل کاری و مشکلاتی که در روزهای گذشته داشته اید، عمیق تر فکر کنید و بتوانید برنامه درست تری برای ادامه مسیر درست داشته باشید. در مورد فرد موردعلاقه تان نیز امروز مسایل جدیدی کشف خواهید کرد که برایتان جالب است. البته امکان دارد تا اندازه ای هم شوک برانگیز باشد.

بهمن

امروز این فرصت را دارید برخی مسایل را از دیدگاهی متفاوت نگاه کنید. اگر مشکلی در مسیر تحقق رویاهای شما وجود دارد، با برنامه ریزی و تحقیق آن را برطرف کنید. از اینکه از دیگران کمک بگیرید، خجالت نکشید. اگر احساس بیقراری یا ناآرامی دارید، با موسیقی ملایم و بی کلام می توانید استرس های خود را کاهش دهید. پیاده روی نیز در این امر بی تاثیر نیست. اما موسیقی درمانی نتیجه بهتری دارد. در مسایل عاطفی، با شریک عاطفی خود ارتباط خوبی ندارید و بیشتر حرف های شما به مشاجره ختم می شوند. به جای ناراحتی و ادامه دادن این مشکلات، در آرامش با هم حرف بزنید و ریشه این همه مشاجره را بیابید.

اسفند

همه انسان ها در زندگی با مشکلات و موانع بر سر راه اهداف خود مواجه می شوند. انسان موفق کسی که بتواند از این مشکلات درس بگیرد و راه درست را بیابد. شما می توانید با کمک گرفتن از افراد متخصص یا مشورت گرفتن از دوستان، از مسیر اشتباه خارج شوید. موسیقی در تغییر روحیه شما بسیار موثر است. موسیقی های غنی یا شاد گوش کنید تا از این حالت روحی خارج شوید. اگر فردی در اطرافتان هست که به او علاقه دارید و نمی توانید این علاقه را نشان دهید، ناامید نشوید. راه های بسیاری برای برای جلب توجه او هست. شاید بهتر باشد نامه عاشقانه بنویسید و احساسات خود را بیان کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن