چه خبر؟

سوزاندن دوست پسر و اعترافات دختر ۱۹ ساله ؟!

سوزاندن دوست پسر و اعترافات دختر ۱۹ ساله ؟!

دختر ۱۹ ساله گفت: یک سال پیش با «نیما» که در اصفهان زندگی می‌کند، آشنا شدم. مدتی که گذشت نیما به من ابراز علاقه کرد و قرار شد همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام بیاید، اما خیلی زود رفتارهای نیما تغییر کرد و من تصمیم گرفتم درباره موضوع بیشتر فکر کنم، به خاطر همین کمتر به تماس‌های نیما جواب می‌دادم و سرانجام، تصمیم گرفتم رابطه‌ام را قطع کنم. بعد از اینکه نیما را از تصمیم خودم با خبر کردم، مخالفت کرد اما وقتی اصرار مرا دید، شروع به تهدید کرد.

وی ادامه داد: نیما گفت اگر به رابطه‌ مان ادامه ندهم، عکس‌های خصوصی مرا در فضای مجازی منتشر می‌کند. بعد از اینکه با تهدید‌های او مواجه شدم تصمیم به انتقام گرفتم، به خاطر همین یکی از روزهای خردادماه در محل خلوتی اطراف شهر با او قرار گذاشتم تا درباره ادامه رابطه‌مان حرف بزنیم. وقتی نیما در محل حاضر شد در فرصت مناسب با چاقویی که همراه داشتم چند ضربه به او زدم که کشته شد، بعد هم گالن بنزین را از خودرو برداشتم و روی جسدش ریختم و آن را به آتش‌کشیدم.

پس از مراجعه پلیس به محلی که دختر نشانی آن را داده بود، صحنه آتش خاموش شده و بقایای استخوان مشاهده و استخوان‌ها برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی ارسال و دختر ۱۹ ساله روانه زندان شد.

سرهنگ «خسروی» رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در این خصوص گفت: با اعلام جواب نظر پزشکی قانونی مأموران دریافتند همه صحبت‌های دختر جوان مبنی بر قتل پسری به نام نیما دروغ بوده، چراکه استخوان‌ها متعلق به حیوانات بوده است. وی ادامه داد: به همین منظور دختر جوان دوباره تحت بازجویی قرار گرفت و به دروغ خود اعتراف کرد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن