سرگرم شو

فال روزانه ۲۹ / ۰۵ / ۱۳۹۳

فال روزانه ۲۹ / ۰۵ / ۱۳۹۳

fal_rozane

 

فروردین

شخصیت شمابه گونه ای است که همیشه خودتان را در صدر می دانید و اهمیت چندانی به دیگران نمی دهید. اما امروز به گونه ای دیگر هستید و حساسیت شما زیاد شده و برای دیگران ارزش و احترام بسیاری قائل خواهید شد. این توان را دارید تا خودتان را جای دیگران بگذارید و از نگاه آنها دنیا را ببنید. همین مساله موجب می شود تا روابط خود را بهبود ببخشید. کارهایی که امروز انجام می دهید کاملا منطقی و خوب هستند. ماه در برج چهارم خود قرار دارد. به این مفهوم که احساسات و رویاپردازی شما زیاد است و می توانید لحظه های خوبی با فرد موردعلاقه تان تجربه کنید. می توانید با کمک یکدیگر کارهای هنری انجام دهید. هر چه هست، در حوزه هنر و خلاقیت بسیار فعال خواهید بود.

اردیبهشت

امروز باید یک طوفان مغزی راه بیندازید. برای کارهای خود برنامه ریزی کنید و با تعیین زمان و ساعت دقیق، آنها را به انجام برسانید. شاید این کار بسیار دشوار به نظر برسد، اما شما توان آن را دارید. خلاقیت های امروز شما بسیار زیاد هستند. از آنها برای طرح ریزی برای آینده بهره بگیرید. اجازه دهید تفکرات ذهنی شما خودشان را نشان دهند. ایده های خود را یادداشت کنید یا با افراد متخصص در میان بگذارید. اینکه چه مدت است با شریک عاطفی خود ارتباط دارید، مهم نیست. مهم این است که همیشه مسایلی وجود دارند که می توانید از آنها بیاموزید. انسان ها وجه های مختلفی دارند که در شرایط مختلف بروز می کنند. امروز را می توانید به شناخت بیشتر روحیات یکدیگر و برطرف کردن مشکلات احتمالی سپری کنید. 

خرداد

بیش از این توان کشیدن بار سنگین تفکرات خود را ندارید. شاید بد نباشد یک انسان قابل اعتماد پیدا کنید و در مورد ایده ها و تفکرات خود با او حرف بزنید و مشورت بگیرید. شما روح سخاوتمند و قلب مهربانی دارید. بد نیست امروز کمی به خود فرصت رویاپردازی بدهید تا از این همه فشار زندگی بیرون بیایید. مسایل کوچک هم تاثیرات بزرگی در زندگی و نوع رابطه انسان ها با یکدیگر دارند. نباید از آنها غافل بشوید. برای اینکه موجب خوشحالی شریک عاطفی خود بشوید، باید با کارهای – حتی کوچک – او را غافلگیر کنید. شاید حتی یک دعوت ناگهانی به ناهار نیز اثری که باید را روی او داشته باشد. اگر مجرد هستید نیز به اطراف خود بیشتر توجه داشته باشید. شاید کسی که دوست دارید درست کنار شما نشسته باشد.

تیر

اگر چیزی نمی تواند جلوی تلاش های شما را بگیرد، پس نگران چه هستید و از دنیا چه می خواهید؟ شما امروز دوست دارید نقش محافظ و پشتیبان خانواده و نزدیکان خود را ایفا کنید. اما درست این است که بیشتر تمرکز خود را روی رفتار و افکار خود بگذارید و کمی خود را تغییر دهید. امروز قدرت رویاپردازی شمازیاد است و اتفاقا بسیار هم خوب است زیرا می توانید مسیرهای  بهتری برای تحقق اهداف خود بیابید. در رابطه عاطفی خود حس امنیت و آرامش دارید و این به شما اعتمادبه نفس زیاد می دهد. بهتر است زمان بیشتری را در کنار یکدیگر سپری کنید و با هم در مورد خواسته هایتان حرف بزنید.

مرداد

امروز حس ترحم و دلرحمی شما زیاد است. البته بسیار هم حساس هستید و ممکن است از هر رویداد کوچکی در اطراف خود آزرده شوید. شاید بهتر باشد به جای اینکه از اطرافیان اثر بگیرید، شما روی آنها اثر بگذارید. در مورد کارهای شخصی یا کاری خود کمی ایده پردازی داشته باشید تا بتوانید به خوبی مهارت ها و استعدادهای خود را دریابید. هرکسی در زندگی در زمان های خاصی به شانه ای برای گریستن نیاز دارد. امروز شما باید این شانه را برای فرد مورد علاقه خود فراهم کنید. این را به خاطر داشته باشید، هر چه بیشتر نیکی کنید، سرنوشت بهتری در زندگی خواهید داشت. عوض مهربانی های خود را در زمان مناسب آن دریافت خواهید کرد.

شهریور

با تمام وجود دوست دارید کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنید. امروز این فرصت را دارید تا با افراد  قابل اعتماد در مورد نقشه هایتان حرف بزنید. از نظریات دیگران در این مسیر کمک بگیرید و تا حد امکان در این حوزه مطالعه کافی داشته باشید. اینکه می خواهید شغل خود را تغییر دهید ایده بسیار خوبی است و می تواند موفقیت خوبی در پی داشته باشد. امروز بسیار مهربان و صبور هستید. یک گوش شنوای بسیار خوب برای اطرافیان به شمار می روید. این در رابطه عاشقانه شما نیز تاثیر دارد و می توانید موجب آرامش یا خوشحالی طرف مقابلتان بشوید. البته اگر با هم در یک جمع حضور دارید، از توجه به او غافل نشوید که موجب دلخوری می شود.

مهر

برنامه تان در زندگی چیست؟ دقیقا چه کاری می خواهید انجام دهید. امروز می توانید با چشمان باز و قدرت تصمیم گیری منطقی و درست، انتخاب های مناسبی در زندگی داشته باشید. شاید کمی رویاپردازی در تفکرات شما دخیل شوند اما از آنها نترسید زیرا وجودشان از نبودنشان مفیدتر است. به ندای درونی خود گوش فرا دهید و کارهایی که تصور می کنید درست است را به مرحله اجرا درآورید. در مورد رابطه خود فقط رویاپردازی نکنید. درباره آن با معشوق هم حرف بزنید. البته برای همه زندگی خود برنامه ریزی نکنید و هیچ تصمیم قاطعی نیز اخذ نکنید. فقط با هم حرف بزنید تا بیشتر در مورد نیازهای یکدیگر بدانید.

آبان

آیا دوست دارید در یک رشته جدید تحصیل کنید یا به کشور دیگری مهاجرت کنید؟ امروز این رویاها و خواسته های درونی بیشتر می شوند. به طوری که شاید برای خرید بلیط برای یک سفر اقدام کنید. یا در کلاس های آموزشی ثبت نام کنید. این کارها شاید بد نباشند اما بهتر است پیش از هر اقدامی درست فکر کنید و مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار دهید. امروز بسیار رویاپرداز شده اید. این رویاپردازی روحتان را لطیف تر کرده است و  می توانید با همدلی، شهامت و محبت بیشتر با فرد مورد علاقه تان رفتار کنید. امروز هر دو شما کمی عوض شده اید و لازم است با هم حرف بزنید.

آذر

امروز باید بخشی از زمان را به مسایل روحی خود اختصاص دهید. باید مشاور یا یک فرد مناسب پیدا کنید و در مورد خواسته ها، نیازها و هراس های خود با او حرف بزنید. احساسات و اشتیاقات شما زیاد شده اند و باید بتوانید آنها را کمی کنترل کنید. برای تغییر روحیه، شاید بتوانید به یک دوست نزدیک اعتماد و تکیه کنید. او روند تغییر روحیه شما را تسریع می کند. امروز سعی کنید با عشقتان صمیمیت بیشتری برقرار کنید. می توانید با هم روی یک کار هنری یا خلاقانه کار کنید.

دی

امروز از اینکه سنگ صبور یکی از نزدیکان خود باشید، پرهیز نکنید. با اینکه شاید کارتان زیاد باشد و مسوولیت هایی داشته باشید که باید به انجام برسند اما از اینکه به اطرافیان کمک روحی برسانید غفلت نکنید. احساسات شما امروز در وضعیت کاملا متعادل قرار دارند و می توانید بابرنامه ریزی درست به هر دو این کارها رسیدگی کنید. همدردی با دیگران موجب می شود تاخودتان هم حس بهتری داشته باشید. رابطه عاطفی شما در یک وضعیت نرمال و متعادل قرار دارد و می توانید با کمک یکدیگر مشکلات موجود را از میان بردارید.

بهمن

امروز سعی کنید از حالت چرت و خلسه بیرون بیایید. شاید در محل کار دایم در رویا و تخیل باشید و نتوانید روی کارهای خود تمرکز کافی داشته بشاید. باید سعی کنید ذهن خود را از فشارهای فکری و بیهوده خالی کنید. باکمی مهربانی می توانید ارتباط بسیار بهتری با همکاران داشته باشید و در حوزه کار با آنها همگام تر شوید. نوع ارتباط و رفتار در هر رابطه ای بسیار مهم است. این مساله در رابطه عاطفی شما نیز مصداق دارد. سعی کنید در کمال آرامش و با صبوری و عشق زیاد با هم حرف بزنید و اگر مشکلی میان شما وجود دارد، باکمک هم برطرف کنید.
 
اسفند

امروز حس خلاقیت و نوآوری شما بسیار زیاد است. می توانید ایده های بسیار ناب و خوبی داشته باشید. آنها را یادداشت کنید یا با افراد مربوطه در میان  بگذارید. اشتیاقات و احساسات زیاد شما موجب می شود تا هم به دیگران حس خوب بدهید و هم از آنها انرژی بگیرید. اگر از رابطه کنونی و تفریحات همیشگی میان خود و عشقتان خسته شده اید، شاید زمان آن رسیده باشد تا کمی تغییر در رابطه تان ایجاد کنید. با هم به مکان هایی بروید که هرگز نرفته اید یا  تفریحاتی را امتحان کنید که تاکنون انجام نداده اید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن