چه خبر؟

حسام‌الدین سراج: رای من روحانی است

حسام‌الدین سراج، خواننده مشهور کشور در یادداشتی برای انتخابات نوشت: برای تعیین سرنوشت، هر شخصی باید نهایت تلاشش را انجام بدهد و درباره انتخابات هم می توان این برداشت را داشت که برویم و رای بدهیم به کسی که عاقل تر است، بیان قوی تری دارد و فرهنگی تر عمل می کند و رای بدهیم به مردی که بتواند در این موقعیت مردم را نجات بدهد.

همه کاندیدا ها قابل احترام هستند ولی به نظر بنده آقای روحانی آن مشخصه ها را بیشتر از بقیه دارند و با حضور آقای روحانی در مسند رییس جمهور احتمال بیشتری وجود دارد که مشکلات مردم حل بشود. از سوی دیگر به جهت فرهنگی بودن آقای روحانی من ایشان را به عنوان کاندیدای مطبوع انتخاب کرده ام.

مظلومیت و غربت موسیقی در ایران ریشه تاریخی دارد و درباره این قضیه چندان نمی توان امیدوار بود اما به هر حال آقای روحانی به جهت فرهنگی تر بودن و عنایت ویژه یی که به فرهنگ دارند، شاید به این مساله توجه خاص تری داشته باشند. من بیشتر مدنظرم مشکلات کلی زندگی مردم است. با اینکه ما دغدغه های فرهنگی داریم اما مساله اصلی مردم در حال حاضر مشکلات اقتصادی است که امیدوارم با تدبیر و درایت آقای روحانی این مسائل حل بشود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن