چه خبر؟

ولایتی : پول‌های سرگردان خارج از کشور که متعلق به ایران است را به داخل باز می‌گردانم

عضو ائتلاف پیشرفت گفت: برخی بداخلاقی‌ها مردم را آزار می‌دهد و بر این اساس تاکید کرده‌ام نباید پاسخی سلبی به تخریب‌ها علیه بنده در فضای انتخابات داد.

علی‌اکبر ولایتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، ظهر امروز چهارشنبه در جمع مردم زنجان با تاکید بر اینکه اولین و مهمترین دعای ما این است که هرآنچه خیر نظام و انقلاب است اتفاق بیفتد، ابراز امیدواری کرد که منتخب مردم صادقانه به ملت خدمت کند.
وی عمل به وعده‌ها را از جمله نکات کلیدی در سخنرانی‌ها و بیان موضوعات در عرصه انتخابات دانست و افزود: مشکلات اقتصادی و برخی اشکالات در فضای سیاسی باید توسط منتخب مردم رفع شود.
گزیده سخنان وی به نقل از تسنیم از این قرار است:
• { با اشاره به انس طولانی و سال‌های متمادی خود با مقام معظم رهبری} به خاطر این نزدیکی، می‌توانم مفسر بیانات ایشان باشم. تقدم و تأخر حماسه سیاسی بر حماسه اقتصادی به خاطر این است که ابتدا باید انتخاباتی پرشور با انتخاب دولتی مقتدر و باتدبیر سر کار بیاید و سپس این دولت، به تلاش و برنامه ریزی جدی برای حل مشکلات مهم اقتصادی همت گمارد.
• مردم ایران علی رغم وجود مشکلات، همچنان علاقمند به نظام و رهبری هستند و باید برای چنین ملت فهیم و عزیزی، کارهای زیادی انجام شود.
• {با تاکید بر ثبات در تصمیم گیری‌ها} از جوانان مجرب و افراد کاربلد استفاده خواهیم کرد و بازسازی روابط اقتصادی و روابط خارجی را در دستور کار خواهیم داشت.
• سیاست خارجی شامل اقدامات مختلفی است که در نهایت موجب کاهش مشکلات اقتصادی و کم شدن تحریم‌ها می‌شود و در عین حال، تبدیل اقتصاد از توزیعی به تولیدی را از جمله برنامه‌های خود توصیف کرد.
• پول‌های سرگردان خارج از کشور را که متعلق به ایران است به داخل باز می‌گردانم.
• {درباره برنامه صد روزه دولت وی برای مهار مشکلاتی چون تورم و گرانی های روزافزون} برخی در این مسئله خلط مبحث کردند. مسئله روز مردم، حل مشکلات معیشتی و گرانی‌های بی رویه و مداوم است که برنامه بنده مهار این موضوع در عرض ۱۰۰ روز و سپس اجرای برنامه های میان مدت و دراز مدت است و نمی توان در خصوص چنین موضوع مهم و ضروری، قول ۲ ساله داد چراکه منطقی نیست و نیاز به درمان فوری دارد.
• هدفمندی یارانه طرح بسیار خوب است ولی به طور ناقص در حال اجرا است به طوریکه مردم می‌گویند یارانه را بگیرید و قیمت‌ها را به قبل باز گردانید. ۳۰ درصد یارانه‌ها باید به تولید اقتصادی یا به تولید صنعتی و کشاورزی اختصاص یابد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن