چه خبر؟

ولایتی: برنامه ۱۰۰ روزه برای مسائل فوری کشور دارم

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم گفت: بنده تا آخر هستم، محکم هم ایستاده‎ام و با حمایت مردم می‎توانیم یک دولت قوی تشکیل دهیم.
علی‎اکبر ولایتی در گردهمایی اصولگریان که در حسینیه دزیانی‎های گرگان برگزار شد اظهار داشت: دولتی که تشکیل خواهد شد باید اهل مشورت باشد، آنهایی که در حوزه‎های مختلف کار کردند و دارای تخصص و تجربه هستند، اما کنار گذاشته شدند باید از فکرشان به عنوان یک سرمایه استفاده شود.
کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم با بیان اینکه دولتی که تشکیل خواهم داد دولت متمم است که دارای پنج خصیصه خواهد بود، افزود: چهار خصیصه از پنج خصیصه آن میم است که جمع آن می‎شود دولت متمم، به معنای اینکه اصل ملت است و فرع، دولت و معتقدم دولت باید خدمتگزار مردم باشد.
ولایتی در خصوص احراز صلاحیت کاندیداها گفت: شورای نگهبان باید اعلام کند که چه کسانی صلاحیت دارند یا ندارند، حدود شاید ۱۵ نفر احساس مسئولیت کردند که رئیس‎جمهور شوند که بالاخره شورای نگهبان بررسی می‎کند و نتیجه را اعلام خواهد کرد.
وی اذعان کرد: ما خبرهایی شنیدیم اما رسما اعلام نشده ولی اگر بنده به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری صلاحیتم تائید شد آن وقت به آرای ملت گذاشته می‎شود، اگر ملت به بنده رای دادند برنامه ۱۰۰ روزه برای مسائل فوری دارم.
وی با تاکید بر اینکه بیکاری ام‎الفساد است، ابراز داشت: باید کارهایی کرد که ظرف مدت کوتاهی به نتیجه رسید که ما این عدد ۱۰۰ را گذاشتیم ولی برخی در خبر مغالطه کردند و گفتند که فلانی می‎خواهد ۱۰۰ روزه کل مشکلات اقتصادی را حل کند که این برداشت نادرستی است.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن