چه خبر؟

علیرضا سجادپور معاون سابق سازمان سینمایی دستگیر شد!

علیرضا سجادپور که ۲ سال پیش هم شایعه بازداشتش منتشر و حتی در زندان اوین مشاهده شده بود،  ظاهراً این‌بار به دلایلی که ارتباطی با فعالیت او در اداره نظارت و ارزشیابی و معاونت آثار سینمایی ندارد، بازداشت شده است.

۲ سال پیش که خبر بازداشت سجادپور منتشر شد او چند روز بعد دستگیری خود را تکذیب کرد.دیروز اما مشاور حقوقی سازمان سینمایی دستگیری سجادپور را تأیید کرد.

بهزاد ابتهاج گفت: علیرضا سجادپور در دوران مسئولیت خود به عنوان پاک‌ترین مدیرفعالیت می‌کرد و شایعات اخیر درباره بازداشت وی ربطی به سازمان سینمایی ندارد.

مشاور حقوقی سازمان سینمایی در گفت‌وگویی درباره انتشار شایعاتی درباره بازداشت سیدعلیرضا سجادپور مدیرکل سابق نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی متذکر شد: سجادپور در دوران مسئولیت خود به عنوان پاک ترین مدیرفعالیت می‌کرد و اگر خبری در این زمینه منتشر شده ربطی به فعالیت ایشان در سازمان سینمایی نداشته و احتمالا مسئله شخصی بوده است. ابتهاج به ایلنا گفت: امروز برای وی یک مشکل شخصی به وجود آمده و براساس آن بازپرس وی را احضار و بازداشت کرده است و براساس قانون، بازپرس حق دارد تا پایان تحقیقات وی را نگه دارد.

پیش از این اخباری درباره دستگیری یگی از مدیران فرهنگی دولت منتشر شده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن