چه خبر؟

پیگیری بدحجابی بازیگران زن در خارج از کشور

سردار منتظرالمهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی صبح دیروز در نشست خبری در تشریح اقدامات معاونت اجتماعی در انتخابات آتی، گفت: پلیس با رصد فضای مجازی، شبکه‌های ماهواره‌های معاند و … تلاش دارد تا با آمادگی و اشراف کامل اطلاعاتی، انتخابات را با امنیت کامل برگزار کند و حماسه پایداری را رقم بزند.

وی با اشاره به تاسیس قرارگاه فجر در نیروی انتظامی، گفت: قرارگاه فجر در نیروی انتظامی با ماموریت تامین امنیت انتخابات دایر شده است.

او در مورد وضع سینمای ایران با بیان اینکه سینماگران، اندیشمندانی متعهد و پایبند به اصول هستند، گفت: درهر مجموعه عده‌ کمی وجود دارد که رفتاری هنجارستیز و پوششی خارج از عرف دارند، اما در کل سینماگران، اندیشمندانی متعهد هستند.

به گفته معاون اجتماعی ناجا، بنا به درخواست سینماگران، آنان اواسط اردیبهشت ماه با فرمانده ناجا دیدار و نشستی خواهند داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد بی‌حجابی زنان بازیگر در خارج از کشور،‌ اظهار کرد: بدحجابی بازیگران در خارج از کشور از طریق اینترپل پیگیری می‌شود.

منتظرالمهدی با اشاره به اینکه در طرح عفاف و حجاب، ۲۶ دستگاه دخیل هستند، گفت: به دلیل پاسخگویی و در دسترس بودن پلیس، مردم مطالبات خود در این زمینه را از پلیس طلب می‌کنند.

وی در مورد قرارهای فیس‌بوکی در پارک‌ها همانند آب‌بازی در پارک آب و آتش، گفت: رصد شبکه‌ها در حال انجام است و برخوردها در فضای مجازی و سایبری انجام می‌شود. پلیس در مواردی که احتمال می‌دهد، پیشگیر‌ی‌های لازم را انجام داده، اما با افزایش فهم و درک جوانان، امیدواریم چنین اتفاقات مشابهی نیفتد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن