چه خبر؟

پسر زن‌ نما دستگیر شد

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان‌شمالی از دستگیری مردجوانی که با معرفی خود به عنوان «دختر» اقدام به راه‌اندازی صفحه‌ای اینترنتی حاوی تصاویر مستهجن کرده بود، خبر داد.

سرهنگ یلی در تشریح این خبر گفت: در راستای مقابله با جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، تیم رصد پلیس فتا صفحه‌ای را در یکی از شبکه‌های اجتماعی که گرداننده آن اقدام به انتشار فساد و فحشا کرده بود، شناسایی کردند.

رییس پلیس فتای استان خراسان‌شمالی با بیان اینکه با شناسایی این صفحه، اقدامات پلیس برای دستگیری عامل اصلی آن در دستور کار ماموران قرار گرفت، افزود: آدرس گرداننده این صفحه که با ترویج فرهنگ ابتذال و بهره جستن از فضای مجازی، اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف قرار داده بود، شناسایی شده و پس از اخذ مجوزهای قضایی متهم که ساکن اسفراین است، دستگیر شد.

وی گفت: متهم پس از دستگیری به جرم خود اعتراف و اظهار داشت با شگردی خاص خود را به عنوان دختر جوانی معرفی و از دیگران اخاذی و کارت شارژ دریافت می‌کرده است.

یلی هشدارداد: والدین نظارت بیشتری نسبت به فعالیت فرزندان خود در اینترنت داشته باشند تا آنان گرفتار سایت‌های آلوده نشوند،

وی ادامه داد: ایجادکننده این صفحه غیراخلاقی با گمراه‌کردن ذهن مخاطبان سعی در دریافت کارت شارژ تلفن از بازدیدکنندگان سایت به منظور برقراری ارتباط داشته که شناسایی و دستگیر شد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن