چه خبر؟

جکی چان به خاطر علی ضیاء به ایران می آید

مجری پس از شروع ویتامین ۳ به خواندن خبرها پرداخت: در خبراول گفته شد کی روش عنوان کرده در غرب آسیا به دنبال کسب نتیجه نبودم و ایمان و اعتماد به خدا به جام جهانی می رویم.
در خبر دیگری ذکر شد جکی چان گفته به طورقطع به ایران می آیم ضیاء در تشریح این خبر به بیان خودش اظهار داشت از آن زمان که سنگ قبر بورسلی را در برنامه نشان دادیم جکی چان به ما زنگ زد که در این خبرها به خبرهای برنامه ویتامین ث قاتل بروسلی را پیدا کنید و بعد هنگام صحبت ما من به فرد کنار دستی خود می گفت این علی ضیاء همان که معروف است و بعد گفت به طور حتم به ایران خواهم آمد.
در بخش کارشناس دکتر اسماعیل خادم کارشناس طب سنتی مهمان برنامه ویتامین ۳ بود و همچنین احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج و مطهره اسدی شطرنج باز از مهمانان برنامه امروز بودند.
مجتبی موسوی رئیس اداره حجم سازمان زیباسازی شهر تهران مهمان تلفنی برنامه بود ودر خصوص مجسمه های فرشته های تهران گفت: مجموعه فرشته های واقع در اتوبان حکیم در انتهای یادگار امام که در قسمتی از تپه ها دیده می شد به دلیل پروژه فضای سبز جذا شده که پس از اتمام این پروژه دوباره هنرمند ما با یک طراحی جدید آن را نصب خواهد کرد..
وی در خصوص مجسمه های سرقت شده در طی چند وقت اخیر اظهار داشت: ۹۰ درصد از آثار سرقت شده توسط سازندگان مجدداً ساخته و طراحی شدند.
گفتنی است برنامه صبحگاهی ویتامین ۳ با اجرای سید علی ضیا با تهیه کنندگی علی زاهدی شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۷ تا ۸:۳۰ دقیقه از شبکه سه پخش می شود

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن