چه خبر؟

استخدام شرکت مخابرات ایران ۹۱

استخدام شرکت مخابرات ایران ۹۱

خبر جدید – ۱ آذر :

پاسخگویی بی نظیر آقای زارعی در مورد مسائل پیشرو متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران :

* زمان دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران چه موقع خواهد بود ؟

پاسخ : مشخص نمی باشد.

* آیا سوالات تخصصی جز موارد مصاحبه می باشد؟

پاسخ : اعلام نمی کنیم .

* در مورد کاربرانی که به نتایج آزمون اعتراض دارند ، تلفن های سازمان دائما اشغال هستند و یا کسی پاسخگو نمی باشد ، برخی از کاربران بیش از ۵ بار ارسال ایمیل داشتند ، اما هیچ پاسخی دریافت نکردند، چه زمانی به اعتراضات رسیدگی می شود؟

پاسخ : باید منتظر بمانند.

؟؟!!؟؟!!

شماره تلفن آقای زارعی : ۸۸۱۱۳۶۷۷

خبر جدید – ۲۱ آبان:

امکان مشاهده کارنامه داوطلبان از طریق سایت شرکت مخابرات وجود نخواهد داشت، در صورت وجود اعتراض از طرق از پیش اعلام شده، داوطلبان می توانند اقدام نمایند و کارنامه خود را در صورت لزوم مشاهده نمایند.

ظرفیت استخدام مخابرات با وجود اعمال سهمیه ها افزایش نیافته است.

– — –

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد با توجه به اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی این شرکت ، تمامی شرکت کنندگان در آزمون می توانند سؤالها ، نظرات یا پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی tciazmoon@tci.ir و یا از طریق تلفن به شماره های ۹ – ۸۸۱۷۰۱۳۰ اعلام نمایند. بدیهی است پس از بررسی سوالات رسیده از همان طریق پاسخ متقاضیان ارسال خواهد شد.

»»» ورود به سامانه نتایج مرحله اول آزمون استخدامی «««

 

نتایج مرحله اول آزمون جذب نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران اعلام شد

نتایج مرحله اول آزمون جذب نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران که در تاریخ هفدهم شهریور سال جاری برگزار شده بود، اعلام شد .

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران، نتیجه مرحله اول این آزمون با دو برایر ظرفیت مورد نیاز از طریق سایت شرکت مخابرات ایران اعلام شد.

گفتنی ست، نتیجه نهایی این آزمون، پس از طی مراحل مصاحبه و تکمیل مدارک از طریق سایت شرکت مخابرات ایران اعلام خواهد شد.تاریخ و مکان مصاحبه متعاقبا به اطلاع داوطلبان می رسد.

»»» ورود به سامانه نتایج مرحله اول آزمون استخدامی «««

خبر ۶ آبان – نتایج آزمون مخابرات

سخنگوی مخابرات ایران از اعلام اسامی ۵۰۰۰ برگزیده این آزمون در ۱۱ آبان ماه خبر داد.

داوود زارعیان سنخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت : نتیجه آزمون استخدامی مخابرات که ۱۷ شهریور ماه سال جاری برگزار شده بود ۱۱ آبان اعلام خواهد شد.

وی گفت : در مرحله اول ۵۰۰۰ برگزیده انتخاب می شوند که پس از مصاحبه و گزینش ۲۵۰۰ نفر نهایی به استخدام شرکت مخابرات ایران در خواهند آمد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، نتایج آزمون جذب نیروی انسانی تا پایان هفته آینده اعلام می شود.

دریافت یا عدم دریافت اس ام اس به هیچ وجه به معنی قبولی یا رد آزمون استخدامی مخابرات نمی باشد ، تنها به منظور اطلاع رسانی در مورد خانواده محترم شهدا و .. می باشد.

اطلاعیه ۲۳ مهر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، نظر به اینکه مقرر گردیده است برای جانبازان ، آزادگان ، فرزندان و همسران شهداء و فرزندان جانبازان دارای ۲۵% جانبازی و بالاتر ، فرزندان و همسران آزادگان دارای بیش از یکسال اسارت که در آزمون استخدامی مورخ ۱۷ / ۶ / ۹۱ این شرکت و شرکتهای تابعه حضور داشته اند، امتیاز ویژه در نظر گرفته شود ، لذا خواهشمند است آن دسته از داوطلبانی کـــه جزو این عزیزان می باشند مدارک و مستندات تأیید شده از سوی مراجع ذیصلاح را حداکثر تا  ۲۳/ ۷ / ۹۱ به کارگزینی شرکت مخابرات استان مربوطه جهت اعمال امتیاز ارایه نمایند.
گفتنی است محل ارائه مدارک مربوط به داوطلبین شرکت مخابرات ایران، شرکت ارتباطات سیار و شرکت مدیریت املاک: تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان شهید قندی- کوچه چهارم، پلاک۴، طبقه سوم غربی- آقای زارعی(۸۸۵۱۵۱۵۱- ۸۸۱۱۳۶۷۷)
محل ارائه مدارک مربوط به داوطلبین شرکت مخابرات استان تهران: میدان ونک، اتوبان کردستان، روبروی دیوان محاسبات، ساختمان شاهد، برج وسط ، طبقه ششم، اتاق ۶۰۱
و  محل ارائه مدارک مربوط به داوطلبین استخدام شرکت های مخابرات استانی، کارگزینی شرکت مخابرات استان مربوطه است.
بدیهی است به مدارک ارایه شده پس از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد.

خبر جدید – ۱۸ مهر:

طی تماسی که سایت با مسئولین سازمان مخابرات داشتند تاریخ اعلام نتایج ، آبان ماه اعلام شده است.

چرا اس ام اس دریافت کردید؟

امروز به تمام کسانی که در آزمون استخدامی مخابرات شرکت کرده اند اس ام اس ارسال خواهد شد که در صورتی که جز سهمیه خانواده شهدا و یا ایثارگران هستند ، از ستاد مربوطه نامه دریافت کنند و به سازمان استان خودشان مراجعه کنند. در این آزمون بر خلاف قانون سهمیه جداگانه ای برای خانواده شهدا و جانبازان در نظر گرفته نشده بود، به همین دلیل از طریق اس ام اس ، اطلاع رسانی صورت گرفته است.

اطلاعیه شرکت مخابرات در ۱۷ شهریور ۹۱

آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران ، امروز جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۱، با حضور بیش از ۷۸ هزار تن داوطلب در رشته های گوناگون ، با آرامش ستودنی ، در تهران و ۳۰ مرکز استان کشور ، برگزار شد .
آزمون که از ساعت ۹ بامداد ، همزمان در سراسر کشور، در حدود ۱۰۰ حوزه ، آغاز شد ، در ساعت ۱۱ به پایان رسید و حوزه های تهران ۲۸ باب بود و همه ی مدیران مخابرات استان ها، از طریق شبکه ی تصویری ویدئوکنفرانس ، از سلامت و آرامش فرآیند آزمون سخن گفتند .
مدیران ارشد و متولّیان آزمون شرکت مخابرات ایران ، از بامداد امروز در ستاد مرکزی مخابرات حضور داشتند و از طریق شبکه ی ویدئوکنفرانس ، با مسؤولان استان ها ارتباط صدا و تصویر و پرسش و پاسخ داشتند .
تا ساعت ۲۰ دیشب ، ۷۸۴۹۲ تن از داوطلبان ، کارت شرکت در آزمون خود را از طریق وب سایت مخابرات ، دریافت کرده بودند .
نتیجه ی آزمون پیش از ۲۰ مهر از طریق وب سایت مخابرات به آگاهی داوطلبان عزیز خواهد رسید .
اطلاعیه های بعدی را پیگیری فرمایید .
توزیع کارت ورود به جلسه آزمون مخابرات از صبح ۴ شهریور تا یازدهم شهریور ماه

ثبت نام شوندگان آزمون استخدام مخابرات به صورت یکپارچه در روز جمعه ۱۷ شهریور۹۱ در سراسر کشور آزمون خواهند داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، تمامی ثبت نام شوندگان آزمون استخدام مخابرات که موفق به دریافت کارت ورود به آزمون شده اند، به صورت یکپارچه در روز جمعه ۱۷ شهریور۹۱ در سراسر کشور آزمون خواهند داد.
بر اساس آیین نامه آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران ساعت شروع آزمون ۹ صبح روز ۱۷ شهریور ماه می باشد. درب های حوزه ها ۲۰ دقیقه قبل از شروع امتحان برای استقرار داوطلبان در محل تعیین شده باز و ۵ دقیقه قبل از شروع امتحان پاسخنامه ها تحویل داوطلبان می شود.
این روابط عمومی از تمامی شرکت کنندگان درخواست کرد ضمن مطابقت اطلاعات درج شده در پاسخنامه با اطلاعات فردی خود از صحت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنند.
گفتنی ست همراه داشتن ماشین حساب و تلفن همراه به داخل حوزه امتحانی ممنوع است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، آن دسته از افرادی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نشده اند، می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام به نشانی www.tci.ir ، تا مورخه ۱۲ /۶ /۹۱ نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.
همچنین، ثبت نام کنندگانی که مدارک آن ها ناقص می باشد،( اعم از: عدم ارایه عکس پرسنلی , مخدوش بودن عکس پرسنلی ، ناقص بودن اطلاعات سجلی و مشخصات فردی و…) می توانند برای رفع اشکالات موجود، با همراه داشتن کارت ملی و یک قطعه عکس ۴*۳ و پرینت کارت دریافت شده ورود به آزمون, تا روز سه شنبه مورخه ۱۴ /۶ /۹۱ به ادارات کارگزینی شرکت مخابرات استان مربوطه مراجعه و نسبت به تکمیل پرونده ثبت نام خود اقدام کنند.
بر اساس همین گزارش، شرکت کنندگان در آزمون ، برای رفع مشکلات احتمالی صدور کارت ، می توانند از تاریخ ۱۱/ ۶ /۹۱ الی ۱۶/ ۶ /۹۱ با مراجعه به سامانه ثبت نام، اشکالات خود را برطرف نمایند.
این روابط عمومی به داوطلبان توصیه کرد یک روز قبل از برگزاری آزمون ، محل آزمون خود را بر اساس اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه آزمون خود شناسایی کنند.

اطلاعیه جامع شرکت مخابرات ایران برای آزمون استخدام شهریور۹۱

جهت دریافت کارت ورود به جلسه کلیک کنید

اطلاعیه ۴ شهریور – دریافت کارت ورود به جلسه:

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، کلیه داوطلبان آزمون استخدامی ایـــن شرکت می توانند براساس اولویت های تعیین شده به سامانه اینترنتی www.tci.ir مراجعه و نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.
بر اساس همین گزارش شرکت کنندگان در آزمون ، برای رفع مشکلات احتمالی صدور کارت ، می توانند از تاریخ ۱۱/ ۶ / ۹۱ الی ۱۶ / ۶ / ۹۱ با مراجعه به سامانه ثبت نام اقدام نمایند.

تاریخ آزمون و توزیع کارت متقاضیان استخدام شرکت مخابرات ایران اعلام شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، توزیع کارت ورود به جلسه¬ی شرکت کنندگان و محل برگزاری آزمون از تاریخ ۴ /۶ /۱۳۹۱ الی ۱۰ /۶ /۱۳۹۱ ، از طریق سامانه ثبت نام این شرکت به نشانی www.tci.ir صورت می پذیرد . بدیهی است ارایه پرینت کارت ، برای ورود به جلسه آزمون الزامی است .
بر اساس این گزارش ، شرکت کنندگان در آزمون ، برای رفع مشکلات احتمالی صدور کارت داوطلبان، می توانند از تاریخ ۱۱ /۶ /۱۳۹۱  الی ۱۶ /۶ /۱۳۹۱  با مراجعه به سامانه ثبت نام ، اقدام کنند .
این گزارش می افزاید : درکارت ورود به جلسه شرکت کنندگان در آزمون ، جنسیت ، رشته تحصیلی ، مکان و زمان آزمون قید شده است.
روابط عمومی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد : برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه ی نحوه برگزاری آزمون ، به سایت شرکت مخابرات ایران مراجعه و از هر گونه تماس غیر ضروری به شماره تلفن های شرکت ، خودداری کنند.

 استخدام شرکت مخابرات سال ۹۱-نمونه سوالات آزمون های قبلی

شرکت مخابرات ایران با تشکر از اعتماد و استقبال خوب فارغ التحصیلان و هموطنان گرامی از ثبت نام در آزمون جذب نیروی انسانی این شرکت اعلام کرد :مرحله اول ثبت نام از هم اکنون متوقف و مرحله دوم از روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه به مدت ۷۲ ساعتبرقرار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران حجم بالای ثبت نام شدگان در مرحله نخست و عدم ثبت نام گروه کثیری از متقاضیان در زمان تعیین شده، علت این تصمیم بوده است .
بنا بر همین گزارش مرحله دوم ثبت نام که از روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه و از طریق سایتwww.tci.irآغاز خواهد شد مثل مرحله اول خواهد بود و شرکت مخابرات ایران امکانات و فرصت کافی برای همه متقاضیان ثبت نام در آزمونرا فراهم خواهد کرد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن