چه خبر؟

برای رژ لب خود چه رنگی انتخاب کنم ؟

– رنگ خنثی انتخاب کنید
رژ لبی انتخاب کنید که رنگی متناسب با لب های شما داشته باشد و فقط کمی روشن تر از لبتان باشد تا سایه روشن کم رنگی به آن دهد. برای افراد مختلف، رنگ هایی مانند؛ قهوه ای، صورتی هلویی و یا قرمزکم رنگ می تواند گزینه هایی متناسب باشد. برای یک زن آمریکایی- آفریقایی دورگه ممکن است رنگ بادمجانی با لب هایش متناسب باشد، شما نیز با این شیوه باید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. هر چه رژ لب مات تر باشد بر روی لب طبیعی تر دیده می شود.

۲- با شیوه صحیح رژلب را انتخاب کنید
رژلب را در نور روز انتخاب کنید و سعی کنید آن را روی لب پایین خود تست کنید. اگر رنگ را در نور آفتاب ببینید بهتر می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید. اگر چند رنگ را پشت سر هم تست کرده و پاک کرده اید، احتمالا رنگ لبتان کمی تغییر می کند، برای گرفتن نتیجه بهتر، چند دقیقه به لب هایتان استراحت دهید.

۳- ویژگی های خودتان را در نظر بگیرید
خودتان را و رنگ پوستتان را بشناسید. متناسب با ویژگی ها و مدل چهره خودتان رنگ مناسب را انتخاب کنید. برای انتخاب رژلب یا هر لوازم آؤایشی دیگری به تیپ و مدل دوستانتان نگاه نکنید، زیرا ممکن است رنگ مناسب و زیبا برای آن ها، برای شما بسیار نامناسب جلوه کند.

۴- رنگ رژلبتان را برای همیشه انتخاب کنید
سعی کنید همواره از یک رنگ رژلب طبیعی و متناسب با چهره خود استفاده کنید. رنگ های مات و خنثی و طبیعی با هر لباس و یا آرایشی هماهنگی دارند. پس نگران ست بودن آن ها نباشید و سعی کنید یک بار برای همیشه رنگ رژلب خود را انتخاب کنید. این برای شخصیت شما نیز مناسب تر است.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن