چه خبر؟

جودوکاران روسیه صدرنشین المپیک شدند

طبق گزارشات ، رقابت های جودو پنجشنبه در اوزان ۱۰۰ کیلوگرم مردان و ۷۸- کیلوگرم زنان برگزار شد که جودوکاران روسیه و آمریکا قهرمان شدند.

در وزن ۱۰۰- کیلوگرم مردان ” تاگیر خابولائف” در حضور ” ولادیمیر پوتین” رییس جمهور روسیه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.” ناودین توشان بایار” از مغولستان قهرمان دوره قبل المپیک، در ۲ دقیقه و ۱۱ ثانیه ضربه فنی شد و دوم شد.

” دیمیتری پترس” از آلمان و “گرول هنک” از هلند به نشان برنز مشترک دست پیدا کردند
در این وزن “ماگسیم راکوف” نفر اول رنکنیگ جهانی از قزاقستان هم دور نخست به “گاسیموف” آذریجانی باخت و حذف شد. ” تاکاماسا آنای” نفر سوم رده بندی جهان از ژاپن هم دور دوم به “لوکاس کارپلک” از جمهوری چک باخت و کنار رفت.

در وزن ۷۸- کیلوگرم زنان ” کایلا هاریسون” از آمریکا قهرمان شد.” جه‌ما گیبونس” از بریتانیا در جای دوم ایستاد. ” اودری ته چامو” ار فرانسه و ” مایرا آگوئار” از برزیل هم به صورت مشترک مدال برنز را کسب کردند.

بدین ترتیب تا این لحظه و در فاصله یک روز مانده به پایان پیکارهای جودو در جدول رده بندی روسیه با ۳ مدال طلا و یک برنز در صدر قرار دارد، کره جنوبی با ۲ طلا و یک برنز دوم است و ژاپن با یک طلا، ۲ نقره و ۳ برنز در مکان سوم ایستاده است.

امروز (جمعه) در آخرین روز رقابتهای جودو، مسابقات در اوزان ۱۰۰+ کیلوگرم مردان و ۷۸+ کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد. در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم مردان محمدرضا رودکی کاپیتان تیم ملی ایران در قرعه کشی حضور دارد و طبق برنامه با ” المهدی الملکی” از مراکش روبه رو خواهد شد، البته مسولان فدراسیون جودو و کاروان ایران در نامه هایی جریان مصدومیت رودکی را اطلاع داده اند و این جودوکار نمی تواند در المپیک مبارزه کند.

گرداوری=پت ومت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن