چه خبر؟

دوستی خیابانی، زندگی دختر جوان را تباه کرد

به گزارش شنیده ها shenideha.com : اوایل تیرماه دختر جوانی با حضور در اداره پلیس آگاهی شهریار علیه دو جوان به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

شاکی با اشاره به این که با یکی از متهمان آشنایی داشته است، گفت: چندی پیش در یکی از بوستان‌ها با پسری آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. او بعد از مدتی به من علاقه‌مند شد و قصد داشت همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام بیاید.

وی اضافه کرد: روز حادثه همدیگر را ملاقات کردیم و بعد از دقایقی دوستش نیز به ما ملحق شد. پسر جوان من و دوستش را سوار خودرویش کرد تا او را به خانه‌اش برساند و مرا هم نزدیک خانه‌مان پیاده کند. در میانه راه مرد مورد علاقه‌ام یکباره تغییر مسیر داد و به سمت حومه شهر حرکت کرد.

وی یادآور شد: وقتی علت را پرسیدم، او با چاقویی مرا تهدید کرد و گفت اگر فریاد بزنم مرا خواهد کشت.

دوستی خیابانی، زندگی دختر جوان را تباه کرد

وی با اشاره به نقشه شیطانی متهمان گفت: آنها مرا به باغ متروکه‌ای در حومه شهر منتقل کرده و پس از آزار و اذیت، از خودروی در حال حرکت بیرون انداخته و متواری شدند. پس از ساعاتی، به کمک یک راننده عبوری به مرکز درمانی منتقل شدم.

با اطلاعات به‌دست آمده از دختر جوان، جستجوی ویژه پلیس برای دستگیری دو جوان آزارگر آغاز شد، تا این که دو روز پیش ماموران، مخفیگاه یکی از متهمان را در یکی از محله‌های جنوبی شهر شناسایی و او را دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به تناقض‌گویی پرداخت؛ اما در مواجهه حضوری با شاکی به جرم سیاه خود اعتراف کرد.

اعتراف متهم به نقشه شیطانی

متهم گفت: به دختر جوان علاقه‌مند بودم، اما هدفم فقط اغفال او بود و قصد ازدواج نداشتم. وقتی پی بردم او گفته‌های مرا مبنی بر ازدواج باور کرده است، تصمیم گرفتم او را در دام شیطانی‌ام گرفتار کنم. موضوع را با دوستم در میان گذاشتم و او هم روز حادثه با من همراه شد.

متهم اضافه کرد: آن روز با انتقال دختر جوان به باغ متروکه‌ای در حومه شهر، همراه دوستم وی را مورد آزار و اذیت قرار دادیم.

بنابراین گزارش، در پی اعتراف متهم، او با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی برای دستگیری دیگر متهم فراری پرونده ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن