سرگرم شو

۱۰ برند معروف جهان +تصویر

نام های تجاری معروف جهان که برخی از آنها طی دوره هایی نزدیک به نیم قرن، مسیر ترقی را طی کرده اند امروزه در بازار کالا و خدمات جهانی جایگاه ویژه ای دارند و شاید هیچ کشوری نتواند خود را صاحب اصلی آن بداند، زیرا همه ی مردم جهان آن برند را از آن خود می دانند.

۱٫ گوگل: شرکت اینترنتی گوگل از سال ۱۹۹۸ فعالیت های خود را رسما آغاز کرده و در زمینه جستجوی اینترنتی و تبلیغاتی پرمصرف ترین برند جهان است. در آمد گوگل بین آوریل تا ژوئن ۲۰۱۱ از مرز ۵۱/۲ میلیارد دلار گذشت.

۲٫ اپل: بزرگترین تولید کننده سخت افزار های نوین و دارای افتخار طراحی صحیح محصولات است. استیو جابز موسس، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سابق اپل شعار فکر متفاوت را دنبال می کرد و ارائه محصولات گوناگونی مانند، آیفون، آیفون ۴ اس، آی تویز، آی لایف، آی مک، آی پاد و … اپل را به دومین برند پرفروش در جهان تبدیل کرده است.

۳٫ مایکروسافت: بزرگترین شرکت ارائه نرم افزار رایانه ای در جهان بوده که به انتشار کتاب و محصولات چند رسانه ای و ارائه خدمات پست الکترونیکی مشغول است. بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت ثروتمند ترین مرد جهان می باشد.

۴٫ آمازون: وب سرویس های آمازون مجموعه ای از خدمات را از طریق اینترنت به مشتریان ارائه می دهد. خدماتی مانند سرویس های محاسباتی و ریانشی EC2، ذخیره سازی S3، تحویل محتوا، پایگاه داده، تجارت الکترونیک پرداخت و صدور صورت حساب همگی موجب ارتقا چند برابری سود آمازون و افزایش محبوبیت آن در میان مشتریان شده است.

۵٫ کوکاکولا: نوشابه کوکاکولا گازدار در بیش از ۲۰۰کشور جهان به فروش می رسد، کوکاکولا شناخته شده ترین نام تجاری در جهان و دومین کلمه شناخته شده زبان انگلیسی است. ارزش این نام تجاری ۶۷میلیارد دلار تخمین زده می شود.

۶٫ بی ام و: راننده ای پیدا نمی شود که در آرزوی داشتن یکی از پیشرفته ترین مدل های بی ام و نباشد. بی ام و مالک کمپانی های رولز رویس و مینی در آلمان است و “با لذت برانید” را شعار فروش خود قرار داده است.

۷٫ مک دونالد: بزرگترین فروشگاه زنجیره ای غذاهای فوری در جهان می باشد و گفته می شود روزانه ۶۴میلیون مشتری در ۱۱۹ کشور دارد. مک دونالد از سال ۱۹۴۰کار خود را آغاز کرده است.

۸٫ وال مارت: یک شرکت زنجیره ای مواد خانگی و غذایی بوده و از نظر سطح درآمد بزرگترین شرکت جهان قلمداد می شود.

۹٫ اچ پی: با نام کامل هولت- پاکارد یک شرکت آمریکایی حوزه اطلاعات فن آوری و تولید کننده نرم افزار، لپ تاپ و قطعات کامپیوتری است.

۱۰٫ آی بی ام: نام اختصاری شرکت ماشین آلات بین المللی کسب و کار است. آی بی ام تولید کننده و فروشنده نرم افزار، سخت افزار است و خدماتی مانند زیرساخت، میزبانی وب، فن آوری نانو و رایانه بزرگ ارائه می دهد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن