سرگرم شو

فال فردا سه شنبه یازدهم بهمن ماه سال ۹۰

فروردین
سعی کنید بی احتیاطی نکنید مخصوصاً زمانی که شخصی بی حوصله است. به راحتی نظرات آنها را بشنوید و نظرات خودتان را هم با منطق بیان کنید.

اردیبهشت
اجاز ندهید که محدود شدن به وظایف شما را خسته کند . به خصوص اگر دلتان می خواهد خوش بگذرانید. همیشه راهی برای فرار از هر نوع اتهامی هست. به دیگران بگویید که از پذیرفتی مسوولیت های متعدد خوشحال می شوید اما در حال حاضر به استراحت نیاز دارید.

خرداد
شاید به شخصی از نظر احساسی یا شغلی وابسته شوید. مانند همیشه می توانید در این مورد کار سازنده ای انجام دهید. مراقب تقصیرات و اشتباهات بزرگ باشید، سعی کنید به این شخصیتتان بها ندهید. اگر به آن اهمیت دهید برای خودتان مشکل ایجاد کرده اید.

تیر
همیشه رفتاری متین و ملایم دارید اما امروز تغییررفتارتان دیگران را متعجب می کند.وقتی ناراحت هستید درست نیست دیگران را مقصر بدانید.قوی باشید و مثبت باشید.

مرداد
امروز م یتوانید بر حماست مردم در تصمیمات خود حساب کنید عمیقاً خواهید فهمید که آنان به شما علاقه مندند و می خواهند که شما به بهترین نحو عمل کنید. اگر روابط شما با یکی از دوستان،‌همکاران و یا نزدیکانتان خدشه دار شده است، در حال حاضر در موقعیتی هستید که می توانید اوضاع را بهبود بخشیده و مصالحه کنید. ممکن است این کار به دلایلی ، منجر به رنجش شما شود، اما بهبودی اوضاع، احساس شادی و خوشحالی بیشتری به شما می دهد.

شهریور
امروز سیاستمدار هستید و اگر می خواهید مذاکره را با شخصی شروع کنید و نمی دانید از کجا آغاز کنید این خصوصیت به شما کمک می کند.کمی شانس در موفقیت تان به شما کمک می کند.مهم تر از همه می دانید چه چیزی را باید بگویید و چه چیزهای را نباید.امروز روابط اجتماعی تان را گسترش می دهید.

مهر
شما از مصاحبت هر کسی که امروز همراه شماست لذت خواهید برد چه در خانه باشد و چه در سرکار.شما آنها را تشویق می کنید که راجع به احساسات شان با شما صحبت کنند به خصوص اگر حس کنید.آنها نیاز به کسی دارند که برایش درددل کنید.اگر نمی دانید چگونه می توانید همکار خود را بهتر بشناسید،امروز فرصتی عالی است که آنها را برای صرف نوشیدنی ویا غذا به منزل دعوت کنید.این می تواند آغاز یک دوستی زیبا باشد.

آبان
سعی کنید امروز انعطاف پذیر باشید در این صورت برنامه هایتان به خوبی پیش می روند.از آنجایی که  نیاز به تجربه دارید انرژی برای فعالیت ها پیدا می کنید.ترس را کنار بگذارید تا موفق شوید.

آذر
شما در مرحله یک دوره از تغییرات بزرگ هستید، و یک جنبه از زندگی تان که به تحول نیاز دارد می تواند مربوط به شغلتان باشد. ممکن است ترجیح دهید که ستون مورد نیازهای مشاغل روزنامه ها را نگاهی بیندازید. شما در موقعیت فوق العاده ای برای بهبود سطح شغلی و حرفه ای و در آمد خود هستید، پس دست بکار شوید!

دی
به دلایل کاملاً درستی، امروز شما شخصی بلندپرواز هستید. اگر جلوی آینه در چشمان خود نگاه کنید برق و درخشش خاصی در آن ها می بینید که علامتی است که باید به آن توجه کنید. شما همواره شخصی جاه طلب و هدفمند هستید، ولی فراموش نکنید که به مطالب عشقی هم در زندگی اهمیت بدهید.

بهمن
ستارگان شما را مجبور می کنند که به رابطه تان در چند روز اخیر با دقت فکر کنید. اگر هر گونه ارتباطی بر اساس برنامه ریزی که قبلاً‌ انجام شده پیش نمی رود شاید زمانی است که باید مطالب را دوباره بررسی کنید. سعی کنید. دوستانه طوری توافق کنید که هر دو طرف خوشحال شوید. اما اگر این کار عملی  نشد . احتمالاً شما باید یک قدم جلوتر روید. و شروع به معامله ای سخت کنید.

اسفند
‌تقریباً‌ در حال پذیرایی از چند مهمان ناخوانده خواهید بود . بنابراین گوش به زنگ باشید. زیرا اگر شب دیر باشد برایتان کار شاقی خواهد بود. مهم نیست شریکتان  یا هم ردیفتان می خواهند که همپای شما در خوشی شرکت کنند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن