سرگرم شو

فال دوشنبه دهم بهمن ماه سال ۹۰

فروردین
به شدت سرزنده وشاداب هستید و شخصی از این انرژی زیاد شما باخبر است. سعی کنید از این انرژی در حل کردن اختلاف نظرها استفاده کنید. می توانید هماهنگی زیادی ایجاد کنید که به نفع خودتان هم هست.

اردیبهشت
در انتخاب بین کار و تفریح دومی انتخاب بهتری است به خصوص این که در حال حاضر موضوعات جدی و کاری سرعت کمی دارند و به جلو نمی روند . سعی کنید حتماً‌ به خودتان خوش بگذرانید. اما در پایان می بینید که چقدر با این روشی که در پیش گرفته اید موفق هستید.

خرداد
مراقب اتفاقات غیر منتظره به خصوص در محل کارتان باشید خوب تحقیق کنید و محتاطانه رفتار کنید. اگر این کار را انجام دهید اتفاقی که می افتد به نفعتان می باشد در غیر این صورت همه فکر می کنند شما دیوانه هستید. به خاطر داشته باشید که دست های نامرئی در پشت صحنه به نفع شما کار می کنند.

تیر
دوست دارید امروز در مورد موفقیت هایتان به همه بگوید بنابراین تلفن مرتباً اشغال است.سعی کنید به فکر کسان دیگری که در خانه هستند باشید زیرا آن ها نیز تلفن را لازم دارند.

مرداد
امروز این شعار شماست” زندگی کن و به دیگران، اجازه زندگی بده“. سعی می کنید با دیگران، خوب رفتار کنید .مهم نیست اگر آنها افراد مورد قبول شما در دنیا نباشند، شما همین حالا برای آنها اجازه صادر می کنید و امیدوارید که آنها نیز همین کار را برای شما انجام دهند. اگر به دنبال شغلی پردرآمدتر و با آینده ای بهتر هستید، چشمانتان را خوب باز کنید، چرا که به زودی به چیزی دست می یابید که فکر می کردید دست یافتن به آن دشوار است.

شهریور
برای یادگیری چیزهایی جدید باید ذهن تان را گسترش دهید.امروز در مورد دنیا و مردم کنجکاو هستید.اگر وقت داشته باشید روزنامه و مجلات روز را مطالعه می کنید تا خبرهای جدید را بدست آورید.

مهر
بالاخره بعد از مدتی طولانی فضای تشنج بار اطرافتان آرام شده و همگی احساس آرامش بیشتری دارند.در نتیجه،شما درمقامی عالی قرار می گیرید تا راجع به این که چه چیزی موجب بروز این مسائل شد،بحث کرده و این شانس را به بقیه بدهید که حرف هایشان را بزنند.گر چه ممکن است نظر شما با آنها متفاوت باشد،ولی به حرف های آنها گوش دهید و هر جا که لازم است آنها را تایید کنید.هم چنین اکنون این مساله را تایید می کنید که با دو شماره ممکن است بحثی در گیرد و هر کس در وقوع این جرو بحث به میزان خود سهمی داشته باشد.

آبان
اگر برنامه ای برای تفریح دارید سعی کنید کاملاً متفاوت از همیشه باشید و اگر نه حوصله تان خیلی سر می رود.انرژی فوق العاده ای دارید،بنابراین اگر برای مدتی طولانی در جایی بمانید احساس خوبی پیدا نمی کنید.برای کسانی که این احساس عاشقانه دارند بهتر است کارهای فیزیکی انجام دهند.

آذر
یک ارتباط قشنگ سیاره ای امروز موقعیت فوق العاده ای را برای این که سرکار از خود تعریف و تمجید کنید به شما می دهد. بعضی اوقات می توانید حتی زیاده روی کنید. بدون این که بتوان آنرا فخرفروشی نامید. بقدری گاهی اوقات شما غرق در احساس می شوید که کنترل آنچه می گوئید را از دست می دهید و به دیگران در مورد هه موفقیت و پیشرفت هایتان توضیح می دهید. خوب، امروز شما نیاز به چنین کاری ندارید چون هر کس به شما نگاه کند این را بوضوح می بیند. و اگر هیچکس چنین دقتی نکرده دیگر از خود تعریف نکنید.

دی
هنوز از موفقیتی که روز گذشته به دست آورید متحیرید؟ خب، به خاطر داشته باشید که شما شخصی منحصر به فرد هستید. اگر شما توجهی به جذابیت خود ندارید، بدین معنا نیست که دیگران به این موضوع پی نمی برند. فراموش نکنید که شما شخص با ارزش و والایی هستید.

بهمن
شیفته پول خرج کردن هستید و در نتیجه بیشتر از آن حدی که لازم است بذل و بخشش می کنید. هنگامیکه این کار را می کنید حقیقتاً لذت می برید . اگر سعی کنید که پول خرج کردن خودتان را محدود کنید برای تان خوب نیست . با وجود این اگر پولی برای خرج کردن داشته باشید دوست دارید هر وسیله ای را که لذت بخش تجملی و خوشحال کننده دیگران می باشد خریداری کنید.

اسفند
یک دعوای خانوادگی یک احتمال واقعی است . آشوب و هیاهو به پا نکنید حقیقتاً‌ ارزش ندارد. همه جا این چنین تنش های معاشرتی هست. تمام چیزی که شما بایستی انجام دهید این است برای یک نوشیدنی فوری سلانه سلانه به نزدیکترین کافه بروید. دقایقی نامزه گفتگوهای جذاب خواهید بود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن