چه خبر؟

بازیکن لیگ برتری تهدید به مرگ شد

آنتون فردیناند در جلسه تمرین امروز تیم کوئینزپارک رنجرز بسته ای شامل یک گلوله به همراه نامه ای تهدیدآمیز دریافت کرد.

پانا به نقل از میرورفوتبال نوشت: یک قاتل بسته ای که در آن یک گلوله کالیبر بوده به همراه نامه ای پر از نفرت و تهدید به باشگاه کوئینز پارک رنجرز برای آنتون فردیناند فرستاده است.

طبق گفته های یک منبع این نامه و مهمات داخل بسته یکی از آخرین تهدیداتی است که فردیناند دریافت کرده است. او در چند هفته اخیر با سیل ایمیل های تهدید آمیز رو به رو شده است.

 

مسئولان باشگاه پس از دریافت این بسته سریعا با پلیس تماس گرفتند و مسئولان هر دو باشگاه در کلانتری محل حاضر شدند تا این موضوع را با مسئولان مربوطه درمیان بگذارند.

این منبع اظهار داشت: بر روی این بسته نوشته شده بود برای آنتون فردیناند . او حتی به مرگ هم تهدید شده است. پلیس به او گفته که هیچ یک از ایمیل هایش را باز نکند. اینگونه تهدیدات جان هر آدمی را به لرزه درمی آورد، چه برسد به اینکه خود فردیناند هم آنها را بخواند.

سخنگوی پلیس اظهار داشت: ما در حال تحقیق هستیم تا ببینیم آیا این بسته با نامه تهدید به مرگی که این بازیکن در ماه نوامبر دریافت کرده بود، رابطه ای دارد یا نه.

این بسته امروز درحالی که فردیناند در جلسه تمرین حضور داشت به دستش رسید و برای انگشت نگاری و آزمایشات دی ان ای به مرکز پلیس فرستاده شد.
گویا این بسته به حدی وحشتناک بوده که مسئولان باشگاه کوئینز پارک رنجرز تصمیم گرفتند که آن را به فردیناند نشان ندهند.

بعد از درگیری این دو بازیکن در ماه اکتبر، این اولین باری است که فردیناند و جان تری به مصاف هم می روند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن