چه خبر؟

انتقام فتح الله زاده (مدیرعامل باشگاه استقلال)از مجیدی

فرهاد مجیدی با وجود سر و صدای بسیاری که هنگام جدایی ازاستقلال به پاکرد
اما این روزها شرایط خوبی در قطر ندارد. کاپیتان سابق استقلال در۴ بازی رسمی برای تیم الغرافه گلی به ثمر نرسانده و به شدت زیرتیغ انتقاد مسؤولان باشگاهش قرار گرفته است.

مجیدی یک بازی دوستانه هم برای الغرافه انجام داد که درآن بازی هم موفق به گلزنی نشد. این شرایط و البته شایعات روزهای اخیر مبنی بر اینکه برخی مجیدی را تحت فشار قرار دادند تا از استقلال جدا بشود ب

اعث شده فتح الله زاده در یک محفل خصوصی به عملکرد نامطلوب مجیدی در لیگ قطر اشاره کند.
گفته می شود اگر اوضاع مجیدی به همین منوال پیش برود فصل بعد نیز جایی در استقلال نخواهد داشت. در واقع عملکرد مجیدی بهانه بسیار خوبی برای مدیرعامل باشگاه استقلال شد تا از این بازیکن انتقام هم بگیرد.
آن روز که مجیدی به باشگاه استقلال رفت و درخواست رضایتنامه کرد مدیرعامل باشگاه استقلال ساعت ها به مجیدی التماس کرد که در این شرایط استقلال را تنها نگذارد و تا پایان فصل صبر کند اما مجیدی پایش را در یک کفش کرده بود و می گفت: «باید هرطور شده از استقلال بروم.»

فتح الله زاده هم به ناچار رضایتنامه این بازیکن را صادر کرد درحالی که این کارخلاف میل باطنی او بود. ماجرای آن شب به یک کینه عمیق تبدیل شده است.

علی فتح الله زاده حالا قصد دارد انتقام آن شب را از مجیدی بگیرد و چه کاری بهتر از فسخ قرارداد سال آینده او با استقلال؟!
همه می دانند که مجیدی یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و بعد از پایان قرارداد ۴ ماهه اش یا باید برگردد و یا برای تمدید قرارداد با الغرافه می بایست رضایت دوباره باشگاه استقلال راجلب کند.

باتوجه به عملکرد مجیدی باشگاه استقلال میل چندانی به تمدید قرارداد او نشان نمی دهد. یعنی فتح الله زاده تمایلی به این موضوع نشان نمی دهد. به این ترتیب ممکن است مجیدی پس از پایان قراردادش با الغرافه با مشکل بی تیمی رو به رو شده و از قطر مانده از ایران رانده بشود.
تعجب نکنید اگرمجیدی را در یکی از تیم های درجه دو تهرانی ببینید یا اینکه اساسا او تصمیم بگیرد با فوتبال خداحافظی کند؟! به هرحال باید صبر کرد و دید سرانجام مجیدی با توجه به عملکرد ضعیفش درقطر با استقلال چه خواهد شد…
منبه:پارس فوتبال

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن