سرگرم شو

فال امروز پنجشنبه بیست و دوم دی ماه سال ۹۰

فروردین
خستگی ناپذیر هستید. می توانید برای خودتان، تفریح ایجاد کنید و زندگی را از حالت روزمرگی در آورید. سعی کنید منطقی باشید و نیازهایتان را برآورده کنید.

اردیبهشت
رویاهایتان به تدریج به حقیقت می پیوندد و با کمی کمک از دوستانتان می توانید اثری از خودتان به جای بگذارید. سیارات خصوصیات خوب شما را آشکار می کنند بنابراین آنها را نشان دهید و تا زمانی که توانی های تان را برای انجام کار پیدا نکرده اید تسلیم نشوید.

خرداد
ستارگان شما را یاری می کنند تا از صبح تا شب فعالیت کنید. فرصت کمی برای دیدن نزدیکان و صحبت با آنها و غیبت کردن دارید. در این زمان انگیزه زیادی دارید و از مکانی به مکانی دیگر می روید.
تیر
از یکی از خویشاوندان خبری می گیرید که واقعاً خوشحال تان می کند.اگر پیشنهادی به شما کردند در موردش فکر نکنید.بی درنگ قبول کنید،حتی اگر باید برنامه های دیگر را کنسل کنید.شاید بهتر باشد با این فرد بیشتر معاشرت کنید تا او را بیشتر بشناسید.

مرداد
اگر که امروز روز اول هفته کاری شماست، دیگر سوالی از شما دارم که چرا دوشنبه کسل کننده ای دارید؟ درد عوض شما از انجام کارها با بالاترین توان خود لذت برده و بیشترین تلاش خود را می کنید که فضایی شاد را به همراه همارانتان بیافرینید. سخاوت بیش از حد شما سبب می شود که با عجله به نزدیکترین فروشگاه رفته و مقداری بیسکویت شکلاتی بخرید، تا بتوانید آن را با بقیه قسمت کنید.

شهریور
هرنوع مهمانی،جشن و دعوتی را بپذیرید و مستقیماً به آنجا بروید.اگر هم مهمانی در کار نیست،خودتان تدارک آن را ببینید.اگر مجرد هستید اکنون در شرایطی هستید که همه به شما جذب می شوند.

مهر
یک طپش ساده قلب بیانگر فریبندگی و زیبایی ظاهر شما است که امروز به سادگی شاهد آن خواهید بود.شما از بودن با افرادی که دوست شان دارید بسیار لذت خواهید برد به خصوص اگر بتوانید آنها را زیر بال و پر خود بگیرید و از آنها مراقبت کنید.هم چنین ممکن است بخواهید که به صورتی مخفی به کسی کمک کنید بدون این که هیچ کسی در دنیا از آن مطلع شود، و در حال حاضر می توانید به این کار نائل آیید.

آبان
بهتر است امروز با دوستان هم فکرتان باشید.دوست دارید مسائل خصوصی را با آنها در میان بگذارید.هر چقدر بیشتر با آنها صحبت کنید آرام تر می شوید،بنابراین آبانی عزیز احساسات را بیرون بریز.

آذر
شما شهرت افسانه ای در داشتن یک فکر باز و روشن برای پذیرش طرز فکر آدم های دیگر ندارید،‌آذری عزیز. بنابراین اگر می خواهید روابط تان با دیگران را بهبود بخشید بهتر است به صحبت کردن ادامه دهید امروز چون به درک شما از دیگران کمک می کند و به آنها این اجازه را می دهد که از بودن با شما قدردان باشند بنحوی که تا بجال برایشان سابقه نداشته. برنامه ها، جلسات و بحث های مهم چند روز آینده را برنامه ریزی کنید، اگر امکان دارد این زمانی است که شما قادرید عقاید جدی خود را عنوان سازید در حالیکه به دیگران نیز فرصت ابراز عقیده می دهید، واگر لازم به سازش بود از رسیدن به آن خوشحال خواهید شد.

دی
در صورتی که با افراد خارجی ارتباطی دارید امروز باید منتظر یک ملاقات غیر منتظره باشید. آیا این موضوع شما را هیجان زده می کند و یا این که سبب می شود تا در خود فرو رفته و خود را کنار بکشید؟ اگر توانایی اجتناب از یک رودررویی قاطع که در حال شکل گرفتن است را ندارید، بهتر است در برابر این مسئله ایستاده و عواقب آن را بپذیرید.

بهمن
ممکن است با جدیت در مورد موضوعی مطالعه کنید تا دانشتان را گسترش دهید . فهم و هوش خود را بسنجید . در حقیقت زمان مناسبی برای مسافرتهای دور می باشد . به خصوص برای شمایی که برای کار به خارج از کشور می روید. بسیار احساسی و آرمانگرا هستید . بنابراین مراقب قلبتان باشید و آن را پنهان نکنید.

اسفند
بعضی مواقع روزهایی هستند که شما هر چه بخواهید انجام می شود و شما تعجب می کنید که چطور همیشه این طور نیست . اگر شما مساعدتی از همکاران تان بخواهید یا نکته ظریفی را از یارتان طلب کنید بلافاصله برآورده می شود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن