سرگرم شو

فال یکشنبه هجدهم دی ماه سال ۹۰

فروردین
می توانید حرف هایتان را به خوبی بیان کنید و از اعماق وجود، از عکس العمل دیگران باخبر هستید، به خاطر داشته باشید که اگر حرفی بزنید، نمی توانید آن را عوض کنید. بنابراین به احساساتتان اهمیت بدهید که خیلی مهم هستند.

اردیبهشت
اکنون زمان خوبی است تا در مورد تغییراتی که می خواهید ایجاد کنید با یک نفر صحبت کنید. این موضوع به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس تان بالا رود و در مقابل موانع بایستید. اگر موضوع حساسی پیش آمد نگران نباشید.لازم است رویاهایتان را با دیگران تقسیم کنید اما آنها را سرکوب نکنید.

خرداد
امروز ستارگان قوه تخیل و درک شما را بالا می برند و به دیگران توجه بیشتری دارید و به احساسات و افکار آنها نیز توجه دارید، تقریباً می توانید ذهن آنها را بخوانید. اگر وقتتان را با افراد عجیب می گذرانید این خصوصیت مفید است. آنها واقعاً فکر می کنند شما خارق العاده هستید و این طرز فکر آنها شما را بسیار خوشحال می کند.

تیر
امروز کمی مثبت بین تر می شوید.شاید فکر کنید نمی توانید در کارهای روزمره تان تغییری ایجاد کنید اما در حقیقت در این زمینه پیشرفت زیادی کرده اید.

مرداد
امروز ماه می خواهد که شیطنت کند بنابراین شما در می یابید، پیشرفت در کارها کمی سخت است .در این حالت ستارگان به شما می گویند، حقیقتاً پاهایتان را روی هم انداخته واستراحت کنید و فردا به سراغ کارهایتان بروید. مراقب بحث راجع به موارد خصوصی و یا حساس باشید، ممکن است تصادفاً زیاد حرف زده  بیش از آن که مایل بودید مسائل را آشکار کنید! بهتر است به طور کلی از بحث راجع به چنین مواردی صرف نظر کنید.

شهریور
برخلاف روحیه شهریوری ها امروز از وقت تلف کردن لذت می برید اما کلاً سعی کنید قرار نگذارید زیرا همه آنها به هم می خورد.در عوض قرارهای قبلی را کنترل کنید و با دوستان تان تماس بگیرید. بهترین کار برای شما تفریحات سرگرم کننده است.

مهر
تاثیر بسیار قوی بر روی مطالب روز به روز شما دارد و در حال حاضر کمی هرج و مرج و آشفتگی شده.امروز هیچ پروژه جدیدی را آغاز نکنید چرا که آنها را ادامه نخواهید داد و حتی ممکن است شما را دچار مشکل سازند.در عوض تمرکز خود را روی مواردی که در حال حاضر وجود دارد و در جریان کار است بگذارید و مطمئن شوید همه چی به خوبی و بدون مشکل پیش می رود.سعی خود را بکنید برای محکم کاری هیچ ورقه رسمی را در این مدت امضاء نکنید و نگاهی دوباره به موارد مهم بندازید.

آبان
این قسمت از چارت شما به حرفه و موقعیت کاری تان مربوط می شود.اگر آبانی واقعی باشید اکنون به شما الهام می شود.بنابراین از فرصت ها استفاده کنید و خودتان را به دیگران نشان دهید و استعدادها و توانایی های خود را باور داشته باشید،زیرا اکنون زمان فوق العاده ای برای این کار است.

آذر
از امروز هدف ها و منظورهای شما به تغییرات کوچک ولی حیاتی بر می خورند و تصویر سیاره ای به شما کمک می کند که چیزهای مهم رااز مسایل کم اهمیت جدا کنید .برنامه ها و ایده هایی که بر پایه واساس محکمی بنا شده اند قدرت زیادی پیدا می کنند ولی هر چیزی که پایه واساس سستی دارد احتمالش کم که ثمر بدهد. ولی تمام روز را سعی کنید که خیلی جدی نباشید چون این موقعیت را دارید که از معاشرت دوستان لذت ببرید.

دی
امروز شما آماده اید تا وقت و انرژی تان را برای کسی که دوستش دارید صرف کنیدولی این طور به نظر می آید که آن ها طور دیگری فکر می کنند. در واقع هیچ اشکالی پیش نیامده ولی این طور به نظر می رسد که شما به حواس جمعی و مهربانی سابق نیستید. این ممکن است که نیاز به درمان داشته باشید ولی اگ رنمی خواهید که در چند روز اتی مشکلی پیش آید بیش تر تلاش کنید.

بهمن
امروز بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است و احساس می کنید که دوست دارید وقتتان را با دوستان و شخص مورد علاقه تان سپری کنید . اگر امشب بیرون بروید مطمئن باشید که از شبی دلپذیر و سرگرم کننده لذت خواهید برد.

اسفند
شما یک جرقه روشن واقعی هستید که حتی از روزهای عادی ذوق زده ترید که به شما خبر ناامیدی اخیر داده شده . شما تقریباً‌ تمام کارت های برنده را نگه داشته اید. اگر شما به خصوص هنوز ناامید هستید که مقداری تغییر دراز مدت درست کنید بنابراین پیشرفت به جلو را شروع کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن