سرگرم شو

فال شنبه سوم دی ماه سال ۹۰

فروردین
درکنار خانواده خواهید بود . بهتان خوش می گذرد. زیرا امشب کریسمس است.

اردیبهشت
اکثر مردم از روز کریسمس بیشتر از تعطیلات بعد از آن لذت می برند. همه روحیه شادی دارند تلفن مرتب زنگ می زند و فرصت های زیادی برای روابط احساسی وجود داردو اگر مجرد هستید این فرصت ها را از دست ندهید.

خرداد
امروز فرصتی دارید تا آرامشتان را دوباره به دست آورید و به گله ها و شکایات همسرتان گوش کنید. این آرامش به شما کمک می کند تا در مورد مسائل مالی خوب فکر کنید. سعی کنید به خاطر از دست دادن انرژی یا عدم برنامه ریزی خوب فرصتی را از دست ندهید.

تیر
روز کریسمس همیشه پر از شگفتی است و شما در انتظار جشن و مهمانی هستید.مطمئن هستم که سرتان شلوغ است اما همه همین طورند.بهتر است حواس تان به همسرتان هم باشد.

مرداد
امروز ستارگان برای شما، عصر کریسمس عالی، در نظر دارند، گرچه گاهی اوقات به نظر می رسد، شرایط شما را از کوره به در می برد. اگر عصبی شدید، نفسی عمیق بکشید و به جنبه های مفرح موضوعات توجه کنید. اگر مشغول تدارک دیدن برای جشن هستید، بسیار لذت بخش تر خواهد بود اگر که از دیگران نیز کمک بخواهید. پس آنها را از پای تلویزیون بلند کرده و یا از آشپزخانه بیرون بکشید!

شهریور
اگر همه کارهای خانه را به تنهایی انجام داده اید اکنون از یکی از اعضای خانواده کمک بگیرید.سعی کنید آرامش داشته باشید.زیرا باز هم بعضی از افراد شما را عصبانی می کنند.

مهر
فضای تنش بالاخره از بین خواهد رفت و برای شما حس خوبی گذاشته که می خواهید از کوچک ترین فرصت ها استفاده کنید و لذت ببرید.شما از این حالت بسیار لذت خواهید برد چرا که افراد زیادی هستند که از دیدن صورت شاد و خندان شما لذت می برند.شما بسیار احساساتی شده اید و از پیچیدن کادوهای کریسمس در حال دیدن تلویزیون و یا گوش دادن به موزیکی زیبا لذت می برید.

آبان
امروز برای تمام مشکلات دو راه حل پیدا می کنید.سعی کنید بیشتر درباره آن ها فکر کنید.شخصی سعی دارد با حرف هایش شما را ناراحت کند سعی کنید اهمیت ندهید تا او خوشحال نشود.

آذر
امروز به احتمال زیاد خیلی زنده است و شما عاشق بودن، در همه جا هستید. بودن با آدم هایی که مدتهاست آنها را ندیده اید خیلی لذت بخش می شود و خیلی چیزها دارید که به آنها بگوئید به حدی که وقت برای نفس کشیدن نخواهد داشت. در مقابل کشش ملاقات افراد جدید نمی توانید مقاومت کنید بخصوص اگر آنها افراد جذابی باشند.

دی
عید کریسمس است، واز این که کارهای نیمه تمام را به پایان رسانیده اید خوشحال هستید. امسال تحت هیچ شرایطی داروش (دکوراسیون کریسمس) خود را فراموش نکنید. احتمالاً از قدرت آن استفاده زیادی خواهید کرد.

بهمن
امروز می توانید کاری انجام دهید که برایتان جالب باشد وشما را بطور دائمی جلوتر از دیگران قرار دهد.سعی نکنید که خود را آرام نشان دهید چون برای همه واضح است که شما کاملاً‌ هیجان زده هستید.اما سعی کنید بیش از حد هیجان زده نباشید و انرژیتان را برای فعالیت های اجتماعی دیگری که برای آنها برنامه ریزی کرده اید نگهدارید.

اسفند
خوب بالاخره قلب عید است و قطعاً‌ خانه جایی است که قلب شماست. ذخیره بالای یخچال تمام شده همه مستند و همه هدایا بر درخت است آن چه شما باید انجام دهید به سلامتی کسانی که دوستشان دارید بنوشید ومنتظر روزی شوید که آشکار می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن