سرگرم شو

فال یکشنبه بیست و هفتم آذر ماه سال ۹۰

فروردین
شاید رابطه ای در مسائل کاری پیدا کنید که هم جالب و هم مفید است.

اردیبهشت
نزدیکان شما بیشتر از همیشه نسبت به شما احساساتی هستند وتصمیم دارند تغییراتی  ایجاد کنند. به خاطر خدا به حرفهای آنها گوش کنید!  می بینید که منطقی صحبت می کنند.

خرداد
ستارگان قوه تخیل و درک شما را بالا می برند و می توانید بفهمید که قدم بعدی یک نفر چه می تواند باشد. به راحتی می توانید از احساس یکی از همکاران نسبت به خودتان باخبر شوید. البته می توانید به راحتی از او سوال کنید اما شما هیچ وقت این کار را نمی کنید، زیرا از نظر شما این کار بیش از حد روراستی است، و از این کار لذت نمی برید.

تیر
امروز همه چی به انتخاب خودتان بستگی دارد اما دوست دارید کارها مرتب و منظم انجام شوند.تنها نگرانی این است که در آینده چطور از این فرصت بدست آمده استفاده کنید.

مرداد
یک بار دیگر حس می کنید که دود از گوش های شما بیرون می آید و همانند یک شیرخشمگین دمتان را تکان می دهید تا حساب کسی را برسید. ستارگان می گویند که شما معتقدید مدت طولانی در رابطه با او صبوری به خرج داده اید و اکنون زمان آن است که او را سر جای خودشان بنشانید. احتمالاً اتفاقاتی که در گذشته رخ داده را به یاد آورده و می ترسید که این اتفاقات دوباره به وقوع بپیوندند. با دقت آن را بررسی کنید و نگذارید تاریخ مجدداُ تکرار شود.

شهریور
نگرانی های دیروز فضای امروز را خراب کرده است.شاید بخواهید از دیگران دوری کنید.بهتر است در موردش صحبت کنید و مشکلات را برطرف کنید.

مهر
امروزیکی دیگر از آن روزهایی است که می خواهید کارهای مربوط به دو روز را در یک روز انجام دهید.به جای این که بتوانید زمان کندتر پیش برود یا این که سرعت انجام کارهایتان را دو برابر کنید،خود را دچار وضیعتی سخت می کنید که صبر و طاقت تان را خیلی زود از دست می دهید.این چه فایده ای برای شما خواهد داشت؟هیچ فایده،پس آرام باشید،در هر زمان یک کار را انجام بدهید و بخاطر خدا دست از گیج کردن و آزار خود بردارید.

آبان
ممکن است امروز هر اتفاقی بیفتد.بنابراین منتظر اتفاقات غیرمنتظره باشید.از افرادی که مدت هاست بی اطلاع هستید خبر می گیرید.شاید هم خبری به شما بدهند که خوشحال شوید.نسبتاً عقلانی و منطقی هستید اما سعی کنید لحظاتی را هم با همسرتان باشید.

آذر
امروز یک چیز سحرآمیز در هواست، پس آماده یک دوران پرهیجان باشید. اگر مجرد هستید با ملاقات کسی که نمی توانید دیگر از او دور شوید این موقعیت خود را عوض می کنید. آنهائیکه با کسی رابطه ای دارند باید کاری کاملاً‌ متفاوت با هم انجام دهند. از همه چیز گذشته، تنوع چاشنی زندگی است.

دی
حاضر شدن در لحظات آخر شما را کمی نگران می کند. دیگران به شما کمک می کنند اما گاهی اوقات فکر می کنید تنها کسی هستید که می توانید کارها را درست انجام دهید. ممکن است بخواهید عالی ترین باشید، اما ماورای انسان نیستید، و همسرتان و فرزندانتان از این که کارهایشان را خودشان انجام دهند خیلی خوشحال می شوند.

بهمن
ستارگان امروز شما را در حال و هوا بخشندگی و آقامنشی قرار می دهند و به دیگران کمک می کنید و این کار باعث می شود احساس خوبی داشته باشید.به دوستی کمک می کنید یا به خوبی او را راهنمایی می کنید.همچنین اگر با کسی مشکل دارید زمان آن رسیده است که مشکلات را حل کنید و دشمنی ها را کنار بگذارید.اگر امشب سرگرمی دارید همه چیز به خوبی پیش می رود.

اسفند
در این موقع سال همه قدری برافروخته و تحریک می شوند و شما به طریقی در می یابید که آمیختن با مردم کار بسیار طاقت فرسایی است . شما می توانید امروز خیلی باز باشید و پذیرا برای نوسانات منفی .بنابراین در نظر داشته باشید که هر گونه رفتار بی ادبانه یا پرخاشگرانه امروز به قلبتان را پیدا می کند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن