سرگرم شو

فال جمعه بیست و پنجم آذر ماه سال ۹۰

فروردین
اگر چیزی را دوست داشته باشید یا از آن خوش تان نیاید به راحتی می گویید. از چیزی که بدتان می آید، تغییر غیر منتظره است اگر فرصت خوبی به دست آورید حتماً سودمند می باشد.

اردیبهشت
امروز زهره آمادگی پیدا می کند تا به برج کماندار برود بنابراین  بر مسائل مالی  و شخصی تاثیر زیادی می گذارد. به نظر می رسد اتفاقات خوبی در انتظار شماست. مثبت فکر کنید.

خرداد
زمانی برای تغییر است و اگرچه کمی سخت است اما باعث پیشرفت می شود، سعی کنید از اتفاقاتی که پیش می آید بهره مند شوید. می توانید امشب کار و تفریح را با هم ترکیب کنید زیرا همسرتان رفتار خوبی با همکاران شما خواهد داشت.

تیر
در حال حاضر قوه درک شما در نهایت خود قرار دارد و می توانید خیلی از وقایع را پیشگویی کنید.شاید در مورد خودتان یا یکی از دوستان باشد اما از یک حس مطمئن هستید که تغییراتی در احساسات پیش خواهد آمد.

مرداد
در طول هفته گذشته شما بسیار صبور و آرام بودید ولی امروز داستانی متفاوت است. بنابر دلایلی شما بسیار حساس شده و طولی نمی کشد که رنجیده خاطر شوید. نقطه نظرهای کسی ممکن است به شما بربخورد و یا حس کنید که می خواهد به طریقی شما را بفریبد. آزرده خاطر شدن شما، تفاوتی در اوضاع ایجاد نخواهد کرد، چرا که شخص مورد علاقه تان به اندازه کافی با شما وقت نمی گذراند.

شهریور
امروز از جمله روزهای سخت است که نمی توانید هیچ کاری را درست انجام دهید.اگر اطرافیان تان رفتار بدی دارند بهتر است پیش از اینکه همه چیز را گردن آنها بندازید علت اش را بپرسید.شاید اتفاقی کاری کرده اید که از شما رنجیده اند.

مهر
امروز ونوس به علامت اسب با سیمای انسانی وارد می شود و شادی و لذت بیشتری به زندگی اجتماعی شما می دهد.آیا وقتی برای خوابیدن دارید؟فراموش نکنید که این فصل آرزوهای خوب است،پس چند نفر از همسایگان نزدیک تان را برای صرف نوشیدنی دعوت کنید.به خصوص اگر همیشه چندان فرصت این کار را ندارید.هم چنین می توانید همین کار را در رابطه با فامیل نزدیک تان هم انجام دهید،اکنون زمان آن فرا رسیده است.

آبان
امروزاز احساس خشنودی و رضایت برخوردار هستید.زیرا ونوس وارد برج کماندار می شود.دیگران جذب شما می شوند و همه دوست دارند در کنارتان باشند.می توانید مسیرزندگی را در جهت تمایلات خودتان هدایت کنید.

آذر
درست در لحظه مناسب، ونوس به خانه آذر می رود، ویادآور این مسئله است، گرچه نیازی ندارید یادآوری شود که زمان آن رسیده که از زندگی لذت ببرید. شما از معاشرت و بودن درکنار دیگران در هفته های آتی لذت می برید، چون شاد هستید از این که شما را همانگونه که هستید قبول دارند، آزادی داشتن برای این که خودتان باشید بهترین آزادی است، پس بدون تردید شما در بهترین حالت خود هستید.

دی
اگر بخواهید می توانید بهترین هم صحبت باشید البته با نشان دادن قسمت دیگری از شخصیت پیچیده تان این کار را می کنید.

بهمن
امروز ونوس به طرف آذر با عنصر آتش می رود و به قسمت اهداف روابط دوستانه و گروههای شما مربط می شود.این موضوع برای تمام برنامه های اجتماعی که در هفته های آینده دارید  عالی می باشد زیرا شما در رویارویی با تمام اتفاقات جالب و جدید گشاده رو هستید و می درخشید.

اسفند
اخیراً‌ عشق های سری در زندگی شما خیلی شکل گرفته است و مثل کابوس برای خانواده و محل کار بوده است اما فکرش را نکن دورش را خط خواهی کشید رد پاهایتان را بپوشانید والا در اثر جرم گرفتار می شوید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن