موبایل

بهترین گوشی های هوشمند معرفی شدند

پنج گوشی برتر از نظر ارائه خدمات متعدد به کاربران با دغدغه های خاص معرفی شدند. در توضیح رده بندی اخیر مبنی بر برترین تلفن های همراه در ماه های جاری آمده است:
به دلیل اینکه مشترکان تلفن های خود را همه جا حمل و در تمام وقایع روزانه از آن استفاده می کنند، باید مدلی انتخاب کنند که شایسته باشد و به انتظارات آنها پاسخ بدهد. سی نت پنج مدل از این تلفن های هوشمند را که به عقیده خودش از بهترین ها برای کاربردهای مختلف هستند، معرفی کرده است که به شرح زیر است:
۱. گالکسی نکسوس سامسونگ: از این تلفن همراه به عنوان بهترین تجربه آندروید نام برده شده که سیستم عامل آن با آندروید ۰/۴ کار می کند و در جایگاه خودش به عنوان یکی از عالی ترین گوشی ها مطرح شده است.نسخه به روز شده آندروید ۰/۴ این محصول که به آیس کریم سندویچ شهرت دارد، کاربردهای جدید و جذابی را به ارمغان آورده است و علاوه بر اینها طراحی هوشمندانه، نمایشگر زرق و برق دار و کاربرد داخلی مهیج از دیگر مزایای این گوشی به حساب می آید.حذف منحنی یادگیری آندروید توسط این نسخه و شباهت این ورژن به سایر دستگاه های گالکسی سامسونگ در برقراری تماس از نقاط ضعف این دستگاه به شمار می رود؛ قیمت این دستگاه حدود ۸۶۹.۹۹ دلار است.
۲. اچ تی سی ریزاند: این گوشی دارای طراحی زیبا و کاربرپسند است و عملکرد آن به گونه ای طرح ریزی شده است که تجربه شنیداری خوبی را در حوزه موسیقی فراهم می کند.این گوشی دارای صفحه نمایش ۳/۴ اینچی، پردازشگر ۵/۱ گیگاهرتزی، دوربینی با قدرت ۸ مگاپیکسل با فلاش LED در پشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن