روانشناسی

آقایون خانمها را با چه آرایشی بیشتر می پسندند

این روزها آرایش کردن برای دخترها کاملاً عادی شده است و بعضی از آنها اصلاً نمی‌توانند بدون آرایش باشند چون فکر می‌کنند آرایش است که آنها را زیبا نشان می‌دهد. کمی آرایش هیچ اشکالی ندارد اما آرایش زیاد اصلاً جالب نیست چون برای آقایون زیبایی طبیعی همیشه بسیار جذاب‌تر از صورت نقاشی شده بوده است. اگر می‌خواهید مردی دوستتان داشته باشد، فقط یک خط چشم باریک بکشید، کمی برق لب بزنید و کمی هو پودر روی صورتتان. همین کافی است. اگر زیاد آرایش کنید، مثل این می‌ماند که می‌خواهید چیزی را روی صورتتان پنهان کنید که دوست ندارید طرف‌مقابلتان ببیند. اگر خودتان اینطور فکر کنید، مطمئناً او هم همین فکر را خواهد کرد.

مردها به دخترهایی که زیبایی طبیعی دارند بیشتر جذب می‌شوند. حتی اگر روی صورتتان جای زخم یا کک‌ومک دارید، اگر واقعاً دوستتان داشته باشند، مطمئن تاثیر طبیعی انسان را درک خواهند کرد. به این معنی که همه ویژگی‌های شما را، مثل کک و مک، درک می‌کنند. حتی افراد معروف و مشهور هم این ویژگی‌های خاص را دارند اما به این معنی نیست که زیبا نیستند. اگر روی صورتتان جای زخم هست، این انتخاب شما نبوده است، چون تصادف و اتفاق پیش می‌آید. اگر صورتتان مادرزادی رنگ پریده است، تقصیر شما نبوده، شما همانطور به دنیا آمده‌اید.

گاهی اوقات عدم اطمینان ما به خودمان باعث می‌شود تظاهر کنیم کسی هستیم که نیستیم. باید دست از این بدلی بودن برداریم و اجازه بدهیم طبیعت روند خود را داشته باشد. اگر خودتان فکر نکنید که زیبا هستید، چه با آرایش و چه بدون آرایش، هیچوقت زیبا نخواهید بود. همه آدم‌ها از درون و بیرون زیبا هستند، بااینکه خداوند ما را متفاوت خلق کرده است، همه ما خاص هستیم که باعث زیبا بودن ما می‌شود. هیچکس زشت نیست، زشتی فقط یک واژه است. اما زیبایی همه آن چیزی است که ما را احاطه کرده است، از همان لحظه‌ای که چشم‌هایمان را باز می‌کنیم و تا آن لحظه‌ای که آنها را می‌بندیم. عادت کنید که خودتان را زیبا خطاب کنید و هیچ آرایشی باعث نمی‌شود این حس در شما ایجاد شود که زیبا هستید.

برخی خانمها نیز تصور میکنند با انجام انواع و اقسام عملهای زیبایی و بدست آوردن یک چهره مصنوعی جذاب تر میشوند که این تصوری کاملاً اشتباه است چرا که صورت و اندام مصنوعی حس جذابیت طبیعی را از بین برده و باعث کاهش آن میگردد.
مردمان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن