چه خبر؟

برد پر گل بارسلونا مقابل تیم رویایی رئال!

رئال مادرید ۱ – بارسلونا ۳

گل: بارسلونا با مربی گری پپ گواردیولا برد هشتم را هم مقابل رئال مادرید و در خانه این تیم به دست آورد.

دیدار دو تیم با گلی بسیار زودهنگام آغاز شد. ویکتور والدس در پاس دادن اشتباه کرد و توپ را به آنخل دی ماریا سپرد. پاس دی ماریا به مدافعان بارسا برخورد کرد و در برگشت ضربه مسعود اوزیل هم با برخورد به مدافعان بارسا به کریم بنزما رسید تا او در همان ثانیه های ابتدایی دروازه بارسا را باز کند. این گل در ثانیه ۲۲ به ثمر رسید و سریع ترین گل تاریخ کلاسیکو بود.

بازی در نیمه اول پربرخورد بود و هر دو تیم اشتباهات فراوانی داشتند. بارسلونا در این نیمه مانند همیشه مسلط نبود و رئال مادرید تیم برتر بود تا این که بارسا در دقیقه ۳۰ گل تساوی را زد. لیونل مسی حرکتی تکنیکی و دیدنی انجام داد و در حالی که لاسانا دیارا روی او خطا کرد او توپ را به الکسیس سانچس سپرد و مهاجم شیلیایی بارسا هم در حالی که زیر فشار دو مدافع حریف بود با ضربه ای بسیار دقیق گل تساوی را وارد دروازه ایکر کاسیاس کرد.

رئال مادرید نیمه دوم را هم برتر آغاز کرد ولی بارسا در دقیقه ۵۳ گل دوم را هم زد. شوت چابی در میانه راه به مارسلو برخورد کرد و تغییر جهت داد و کاسیاس هر چه تلاش کرد نتوانست مانع گل شدن توپ شود. توپ در این راه به تیر دروازه هم برخورد کرد.

بارسا پس از این گل به ضرباهنگ همیشگی خود بازگشت و با بازی فوق العاده آندرس اینیستا و چابی و حرکات دیدنی مسی کنترل بازی را در دست گرفت.

بارسا در دقیقه ۶۶ به گل سوم رسید. سانتر دقیق دنی آلوز به سسک فابرگاس رسید و او هم با ضربه سر کاسیاس را برای بار سوم مغلوب کرد.

دو تیم در ادامه موقعیت های خوبی برای گل زنی داشتند اما گل دیگری زده نشد و در نهایت بازی با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.

اکنون بارسا و رئال با ۳۷ امتیاز در رده های اول و دوم جدول هستند. بارسا به دلیل برد در همین دیدار در رتبه اول قرار گرفته اما مادرید یک بازی کمتر دارد.

اتفاق ویژه :دقیقه ۶۴ ، کریستیانو یک موقعیت بزرگ را در زمانی که دروازه خالی بود با ضربه سر از دست داد . بازیکن پرتغالی اصلا خوب کار نکرد و هر بار که توپ را از دست می داد ، توسط برنابئو هو می شد تا مشخص شود که رئالی ها از ستاره تیمشان در الکلاسیکو قطع امید کرده اند .

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن