سرگرم شو

فال شنبه نوزدهم آذر ماه ۱۳۹۰

فروردین
به مسائل اداری طولانی و به سختی فکر می کنید. اگر تردیدی دارید پیش کارشناسی بروید. فرد باهوشی هستید اما نمی توانید از همه چیز باخبر باشید، سعی کنید خودتان را بزرگتر از حد معمولی نبینید.

اردیبهشت
معمولاً‌ بهتر است عقلانی رفتار کنید و ریسک نکنید اما گاهی برعکس آن نیز امکان دارد مانند امروز.امروز می توانید دیگران و هم چنین همسر خود را شگفت زده کنید.سعی کنید افکار و سخنان و رفتارتان بکر باشد. هیچ شکی نیست که دیگران متعجب می شوند.

خرداد
روابط به نظر مهم می رسد.نقشه های طولانی مدت را باید دوباره بررسی کنید تا با نیازهای دیگران هم هماهنگی داشته باشند .لازم است تصمیم گیری کنیدو باید خوب در مورد آن فکر کنید تا تصمیم درستی بگیرید.

تیر
امروز فعالیت های گروهی اهمیت زیادی دارند و تمام نگرانی های چند روز اخیر فراموش می شود. می توانید روی نفشه های شخصی خودتان برای کریسمس کار کنید. اگر فراموش کرده اید که نامه های تان را پست کنید اکنون زمان مناسبی است.

مرداد
امروز هیچ کاری را بیش از این دوست ندارید که ، با شخص مورد علاقه تان به گفتگو بنشینید. اگر اخیراً او را ندیده اید، موضوعات زیادی است که می توانید به آنها بپردازید و در توضیح مطالب از یکدیگر پیشی می گیرید. هم چنین روزی عالیست برای این که به زندگی اجتماعی خود بچسبید خصوصاً اگر باید پاسخ دعوتنامه ای را بدهید، برنامه ریزی ای را کنید و یا نامه ای را بنویسید. این ایده که مهمانی بگیرید بسیار برایتان لذت بخش خواهد بود ولی آیا فرصت کافی برای تدارک آن را دارید؟

شهریور
امروز ،روز معاشرت است.حرف های زیادی برای گفتن دارید.می توانید با اعضای خانواده و یا دوستان صمیمی تماس بگیرید و با آن ها کلی غیبت کنید.اگر می خواهید باز هم تغییراتی در خانه ایجاد کنید می توانید با یک نفر خوب مشورت کنید.

مهر
خورشید و مرکوری به هم پیوسته اند و در این زمان شما را بسیار پرگو و شاد و خوش مشرب می سازند.نمی توانید از وسوسه غیبت پشت سر دیگری خود را نجات دهید حتی اگر قرار بوده باشد که شما کاری کاملاً متفاوت را انجام دهید.اگر امروز قرار است برای خودتان کار کنید و نتوانید چند کلامی با دیگران صحبت کنید،احساس می کنید که دارید شکجه می شوید.ولی اجاز ندهید در زمانی که تصور می شود شما به انجام کار مشغولید،ناگهان رئیس تان شما را در پای تلفن گیر بیاندازد که در این صورت دچار مشکل خواهید شد.

آبان
امروز کارهای زیاد دارید که باید انجام شوند.اما دیگران از شما توقعات زیادی دارند و فرصتی برای خودتان نمی گذارندوسعی کنید حداقل یک ساعت را اگر هم شده برای مطالعه خودتان قرار دهید.بعد از اینکه زمانی را برای خودتان تنها بوده اید نیروی تازه خواهید گرفت.

آذر
این که شما مستقلاُ و بدون کمک دیگران تصمیم می گیرید و مسایل را به خوبی حل می کنید همه مسایل را از پیش پای شما ناپدید می کند. انرژی فعال شما قادر به دیدن موقعیت هایی خواهد بود که دیگران از آنها می گذرند و این به شما فرصت پیشرفت های خارق العاده ای را می دهد. چه شما در حال ایجاد تغییرات اساسی هستید و چه تغییرات کوچک، شما در رسیدن به اهداف موفق خواهید شد. دستتان درد نکند.

دی
در حال حاضر فعالیت های اجتماعی نقش خاصی دارند. در حالی که آرزوهایتان یک لحظه هم از فکرتان نمی رود می توانید امشب در تفریح های ساده خوش باشید. اگر هنوز هم عشقی پیدا نکرده اید اکنون می توانید پیدا کنید.

بهمن
امروز فوق العاده ولخرجی می کنید و اگر خرید عید می کنید با دستهای پر از کیسه های خرید به خانه بر می گردید.همچنین اتفاقی امروز می افتد شما را متوجه یک شخص خاص یا نقش یک شخص در زندگی تان می کند.

اسفند
امروز خودت را از میان کارهای روزمره کنار بکش واز این کار بسیار خوشحال خواهی بود. تو یک نگاه آنی و حتی در صورت امکان جذاب احتیاج داری تا این شمع ایمان را مشتعل کند.این طور نیست که اهدافتان را به شما بدهند اما ممکن است شما احساس کنی که از جای دورتری آمده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن