چه خبر؟سرگرم شو

جاستین بیبر درمورد ازدواج و پدر شدن می گوید!

جاستین بیبر دلش می خواهد در سن ۲۵ سالگی متاهل باشد. جاستین بیبر فقط ۱۷ سال دارد اما در مورد ازدواج فکر کرده است و به این موضوع اهمیت می دهد. وقتی خبرنگار وومنز ویر دیلی از او پرسید که دلش می خواهد در پنج سال آینده چه موقعیت و جایگاهی داشته باشد؟
بیبر پاسخ داد:” دلم می خواهد در سن ۲۵ یا ۲۶ سالگی متاهل باشم و یا در حال تشکیل خانواده باشم .من دلم می خواهد یک پدر جوان باشم .دلم می خواهد همه کارهایی را که دوست دارم تا آن زمان انجام داده باشم ، موفق باشم ، در یک فیلم بازی کرده باشم و در کل ، هرکاری که باعث پیشرفت و موفقیت من خواهد شد را انجام داده باشم.”
اما کسانی که جاستین را دوست دارند و دلشان می خواهد با او ازدواج کنند باید کمی صبر کنند.
او در ادامه صحبتهای خود گفت:”یک مسئله مهم را فراموش کردم بگویم .در حال حاضر قصد ندارم ازدواج کنم.”
او در میان صحبتهای خود به این نکته هم اشاره کرد که اگرچه به آینده و ازدواج فکر می کند اما می داند که بسیاری از رفتارهایش هنوز شبیه یک پسر نوجوان و کم سن و سال است.
“من بازی کردن و ورزش کردن را خیلی دوست دارم .هنوز هم دوست دارم دائما” با دوستانم باشم و با آنها بازی کنم.من یک نوجوان معمولی هستم مثل همه نوجوانهای دیگر.با ورزش هاکی بزرگ شده ام و دلم می خواهد هرچند وقت یک بار روی یخ بازی کنم.من به بسکتبال علاقه زیادی دارم و هر وقت که بتوانم فوتبال بازی می کنم”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن