چه خبر؟

حکم شلاق برای شیث و نصرتی!!!!

یک قاضی دادگاه کیفری استان تهران گفت: بر اساس قانون مجازات اسلامی حبس تا ۲ ماه و ۷۴ ضربه شلاق مجازات رفتار خلاف عفت عمومی است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران ولی‌الله حسینی درباره رفتار غیراخلاقی بازیکنان پرسپولیس در میان بازی اظهار داشت: قاعدتا باید علیه آنها کیفرخواست صادر شود.

وی با بیان اینکه ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی در دو بخش به این موضوع می‌پردازد خاطرنشان کرد: در قسمت اول این ماده قانونی آمده است که هرکس که علنا در انظار، اماکن عمومی و معابر به عمل حرامی تظاهر کند مجازات خواهد شد.

حسینی گفت: ذکر عنوان انظار، اماکن و معابر عمومی از جنبه تمثیلی است و در حال حاضر ورزشگاه و دوربین‌های تلویزیونی هم شامل این موضوع می‌شوند.

این قاضی دادگاه کیفری استان تهران گفت: در ادامه این ماده قانونی آمده است اگر عمل این فرد دارای کیفر نباشد اما عفت عمومی را جریحه‌دار کند حبس از ۱۰ روز تا ۲ ماه یا مجازات ۷۴ ضربه شلاق برای او در نظر گرفته خواهد شد.

وی اظهار داشت: این نوع حرکات در همه کشورها تحت عنوان جرایم ضدعفت عمومی شناخته می‌شود.

قاضی دادگاه کیفری استان تهران گفت: ممکن است زن و شوهری با این توجیه که به هم محرم هستند در ملاء عام اقدام به عملی کنند که خلاف عفت عمومی باشد.

حسینی با بیان اینکه انجام رفتارهای ناشایست و خلاف عفت عمومی مقابل چشم هزاران تماشاگر و دوربین‌های تلویزیونی بسیار بدتر است گفت: باید با این افراد برخورد قضایی شود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن