جهان چه خبر؟چه خبر؟

تنبیه زشت کودکان توسط مربی مهد لو رفت

دوربین مداربسته شک والدین را تبدیل به یقین کرد

معلم ۲۲ ساله مهدکودکی به دانش آموزان با کلیپس های کاغذی، چاقو زده است و به همین علت، به مدت هشت ماه به زندان می رود. پدر و مادری بعد از اینکه جای سوزن را روی بازوهای فرزندشان دیدند، اولین افرادی بودند که در واکنش به تنبیهی پنهانی روی کودکان آژیر خطر را کشیدند تا اصل ماجرا فاش شود. این فرد ۲۲ ساله، روی دست ها, پاها و باسن ۲۰ دانش آموزش سوزن و ضربه زده بود. “یان، در یک جلسه دادرسی گفت که او سعی داشته کودکان بدرفتار را بترساند و از اعمالشان پشیمانشان کند.

او در ماه ژانویه پیش از اینکه در روز سه شنبه به هشت ماه حبس محکوم شد, به دادگاه گفت:”خیلی خیلی متاسفم. من متوجه شده ام که مدیریت نادرستی روی کودکان داشتم.”

فیلم “مداربسته” نشان داد که در ماه ژوئن گذشته، یان دو دانش آموز مدرسه دبستانی را در ناحیه یانتا در استان شانکسی به همراه می کشید.

تنبیه زشت کودکان توسط مربی 

براساس بیانیه ای که توسط دادگاه خلق چین منتشر شده است, این زن که فارغ التحصیل رشته تحصیلی معلمی است, به شدت با کودکان و دانش آموزان زیر نظرش بدرفتاری می کرده است.

قاضی به دادگاه گفت:”به عنوان یک پدر, من عمیقاً از رفتار متهم عصبانی هستم.”

او نیز در سعی می کرد خود را آزاد و تبرئه کند.همچنین دیده شده است که پسری را به زور گرفته و به ران، باسن، کمر و دست او سوزن می زد و پسر به خود می پیچید تا بتواند فرار کند.

یکی از والدین درباره نگرانی هایش در مورد بدرفتاری با کودکان گفت و اظهار داشت که، دخترش هم توسط او سوزن سوزن شده بود.دختر به مادرش گفت که معلم با کلیپس های کاغذ به او ضربه می زند.همه دانش آموزان مجروح برای درمان به بیمارستان برده شدند.

لو رفتن تنبیه زشت کودکان توسط مربی 

براساس قانون چین, فرد می تواند تا سه سال برای سو استفاده از افرادی که تحت نظارتش بودند به زندان برود, این افراد شامل کودکان, سالمندان, بیماران و دارای معلولیت زندانی می شود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن