سرگرم شو

فال روزانه ۰۶ / ۰۷ / ۱۳۹۳

فال روزانه ۰۶ / ۰۷ / ۱۳۹۳

0000fu3464

فروردین

امروز باید از مشاجره دوری کنید زیرا همه روز شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. امروز متوجه می شوید اگر قدرت درونی خود را حفظ کنید، موقعیت های بهتری در زندگی به شما روی خواهند آورد. بیشتر روی مهارت های خود تمرکز کنید و کارهایتان را بدون نگرانی و استرس به انجام برسانید. به مسایل منفی فکر نکنید. در مسایل عاطفی روز بسیار خوبی خواهید داشت. با عشقتان برنامه ریزی کنید و بیرون بروید. با هم در مورد نقشه های آینده برای زندگی حرف بزنید.

اردیبهشت

امروز نمی توانید خیلی منطقی باشید. هر چه تلاش می کنید با عقل خود مشکلات و مسایل موجود را بررسی کنید، موفق نمی شوید. این تلاش ها بیهوده هستند زیرا مشکلات شما احساسی است. باید به دل خود رجوع کنید و ببینید واقعا چه می خواهید. به این ترتیب نتیجه بهتری به دست خواهید آورد. از توجه به جزئیات دست بردارید. با کلی نگر بودن می تواند حال  بهتری داشته باشید. در مسایل احساسی نیز رابطه خود را خیلی زیر ذره بین نبرید. این فقط موجب ایجاد ناراحتی می شود و هیچ سودی برای شما ندارد.

خرداد

امروز اشتیاقات قلبی بسیاری دارید. هیجان شما زیاد است و می توانید با زیرکی و هوشیاری بالایی که دارید، همه مسایل را به خوبی حل و فصل کنید. در محل کار با تمرکز می توانید با سرعت بیشتری وظایف را به انجام برسانید و بعدازظهر را با خیال راحت به خود و عشقتان اختصاص دهید. شاید تازه وارد رابطه شده باشید. امروز این فرصت را دارید تا بیشتر به هم نزدیک شوید. البته روی حرف ها و رفتارهای خود کنترل داشته باشید زیرا ممکن است رشته افکار از دستتان در برود و نتوانید آنها را مدیریت کنید. امروز برای جلب توجه فرد مورد علاقه خود باید سعی کنید در مورد مسایلی که او بسیار دوست دارد، صحبت کنید.

تیر

امروز خیالتان راحت است و می توانید در کمال آرامش کارهای خود را به انجام برسانید. این انرژی مثبت، دیگران را نیز به سمت شما جذب می کند. البته توجه داشته باشید که موانع بسیاری سر راه موفقیت های شما وجود دارد. اما با تکیه به نیروی دل خود می توانید راه های درست را انتخاب کنید. سعی کنید با خوش بینی بیشتری امروز را سپری کنید. اگر تصور می کنید در زندگی عاطفی خود باید تغییراتی ایجاد کنید، امروز زمان مناسبی است. فرد مورد علاقه خود را به شام دعوت کنید و در مورد افکار خود با او حرف بزنید. این مکالمه موجب نزدیکی بیشتر شما می شود.

مرداد

یک روز بسیار خوب و شاد در انتظار شما است. همه چیز بر وفق مراد است و می توانید با شادی بسیار علاوه بر رسیدگی به کارهای خود، در حوزه عاطفی نیز بسیلر موفق باشید. البته توجه داشته باشید که نباید اجازه دهید افکار و خیالاتی که امروز در سر دارید، شما را از تمرکز روی کارها بازدارد. خیلی به جزئیات گیر ندهید تا بتوانید با سرعت بیشتر وظایف خود را به انجام برسانید. در مورد مسایل احساسی نیز روز شاد و پرمحبتی خواهید داشت. با کارهایی که انجام می دهید می توانید خودتان را بیشتر در دل فرد مورد علاقه تان جا کنید. با هم در مورد روش های عمیق تر شدن رابطه تان حرف بزنید.

شهریور

امروز نمی توانید افکار خود را جمع و جور کنید. دایم از فکری به فکر دیگر می پرید. این موجب استرس شما می شود. باید با کمک یا مشورت دیگران، روی یک موضوع تمرکز کنید. شما مسوولیت های زیادی دارید که باید به انجام برسانند. این را بدانید که شما توانایی انجام آنها را دارید. در مسایل احساسی نیز خیلی هیجان زده نباشید. دوست داشتن خود را به فرد مورد علاقه تان نشان دهید. اما با هیجان زیاد تصمیم گیری یا رفتار نکنید. شاید رفتن به یک مکان آرام و ساکت بتواند هیجانات شما را ساکن کند و بتوانید با عشقتان صحبت های شیرینی داشته باشید.

مهر

امروز بسیار ایرادگیر شده اید و فکر می کنید همه چیز باید بسیار واضح و شفاف باشد. منطق و احساسات شما در یک جهت هستند و سازگاری خوبی با هم دارند. امروز می توانید خیلی راحت بین عقل و احساس سوئیچ کنید. این مساله در محیط کار هم برایتان مفید خواهد بود زیرا می توانید به خوبی روی کارهای خود تمرکز داشته باشید. از نظر عاطفی هم امروز احساس می کنید برخی از مشکلات رابطه خود را نمی توانید درک و حل کنید و به همین دلیل ترجیح می دهید سر خود را در برف فرو کنید و اصلا چیزی را نبینید و انگار کنید که همه مسایل خوب پیش می روند و مشکلی نیست. ایده بدی هم نیست.

آبان

امروز همه فکر شما را آشنایی با انسان های جدید و توسعه ارتباط های اجتماعی مشغول کرده است. دوست دارید، شاد باشید و دایم در میان دوستان خوشگذرانی کنید. اما خیلی در این افکار غرق نشوید زیرا از فرصت های زندگی غافل خواهید شد. با تمرکز روی مسایل کاری، برای آینده خود برنامه ریزی کنید و چشم انداز خود را موفقیت سریع الوصول قرار دهید. در مسایل عاطفی، شاید نسبت به عشقتان نیز بی تفاوت باشید. این چندان خوب نیست زیرا موجب رنجش او می شوید و این می تواند به رابطه شما لطمه وارد کند.

 
آذر

امروز بیشتر ذهن شما روی مسایل احساسی متمرکز است. در همه سلول های خود عشق را احساس می کنید. این همه انرژی خوب موجب می شود تا دیگران نیز دید خوبی به شما داشته باشند و بیش از همیشه به طرف شما جذب بشوند. کلید موفقیت های شما همین عشق و عاطفه است. با روحیه عاطفی که امروز دارید، می توانید هیجانات خوبی برای خود و عشقتان درست کنید. با هم به مکان های آرام و رمانتیک بروید و در مورد عمق احساساتتان حرف بزنید. اما هر نوع تصمیم گیری را به روز دیگری موکول کنید.

دی

امروز کمی به خود توجه کنید. به درون افکار و خواسته های خود سفر کنید و ببینید واقعا چه در سر دارید و از زندگی یا شغل خود چه می خواهید. شما توانایی های بسیاری دارید اما باید بر رفتار و هیجانات خود کنترل داشته باشید. امروز اشتیاقات شما زیاد هستند و بیشتر از همیشه احساساتی هستید. سعی کنید در مورد مسایل مهم، به منطق خود رجوع کنید اما از تایید قلبتان نیز غافل نشوید. در مسایل عاطفی، شاید طرف مقابلتان نیز خیلی هیجان زده و احساساتی باشدو این می تواند موجب ایجاد تنش شود زیرا خیلی سریع به همه چیز واکنش نشان می دهید. اما با کمی مدیریت رفتاری، می توانید اوضاع را نرمال و آرام به جلو پیش ببرید.

بهمن

امروز بسیار نکته سنج و دقیق شده اید. دایم در حال بررسی جزئیات مسایل هستید و حتی کوچک ترین جزئیات را نیز از صافی می گذرانید.گویا امروز هیچ چیز از ذهن تیزبین شما مخفی نمی ماند. جالب این جا است که در همه موارد نیز حق به جانب شما است اما ممکن است مردم این مساله را خیلی قبول نداشته باشند. سعی کنید آرام باشید و فقط به کارهای خود توجه کنید. در مورد مسایل احساسی هم خیلی هیجانی و شتابزده رفتار نکنید. از بحث دوری کنید. ترجیحا امروز به هیچ عنوان تصمیمات بزرگ و مهمی در زندگی اتخاذ نکنید.

اسفند

امروز هیجان بسیاری دارید و نمی توانید در مورد مسایل و رویدادهای زندگی تصمیم گیری کنید. عقل و احساس با هم در تضاد هستند. متاسفانه مسایل احساسی همه ذهن شما را درگیر می کنند و توان تمرکز روی کارها را از شما می گیرد. اگر در رابطه عاشقانه قرار دارید، امروز باید منتظر مشکل و بحث و مشاجره باشید. هیچ کدام از شما از موضع خود کوتاه نمی آیید و این موجب ایجاد تنش می شود. با همه این اوصاف برای پیدا کردن یک فرد جدید و تجربه کردن عشق امروز زمان مناسبی است زیرا انرژی های مثبت بسیاری در این رابطه در فضا وجود دارند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن