سرگرم شو

فال روزانه ۱۸ / ۰۶ / ۱۳۹۳

فال روزانه ۱۸ / ۰۶ / ۱۳۹۳

 

fal_rozane

 

فروردین

شما ایده های بزرگی برای تغییر شغل، تغییر محل زندگی یا یافتن شریک جدید در سر دارید. امروز این ایده ها بسیار پررنگ می شوند و برای ایجاد این تغییرات تمایل مصرانه ای پیدا خواهید کرد. آنها بد نیستند اما بهتر است امروز تصمیم گیری نکنید. اجازه دهید چند روز بگذرد تا هیجانات شما فروکش کنند. سپس دوباره ایده هایتان را بررسی کنید. در مسایل عاطفی، مشکلات خود را با نزدیک ترین و عزیزترین فرد زندگی تان حل کرده اید، ولی هنوز تا حدی از هم احساس دوری می کنید. شاید بهتر باشد کمی عمیق تر در مورد مسایل پیرامون حرف بزنید و مشکلات را به طور ریشه ای برطرف کنید.

اردیبهشت

امروز از طرف فردی که دور از شما است و برایتان بسیار ارزش دارد، تماس یا نامه ای دریافت می کنید که موجب خوشحالی شما می شود. مدت زیادی است که با این فرد ملاقات نداشته اید. همین امر باعث می شود به فکر سفر یا دیدار این فرد بیفتید. این تصمیم بدی نیست اما امروز دست نگه دارید. بهتر است اجازه دهید چند روز زمان بگذرد تا بتوانید تصمیم واقعی و دور از هیجان اتخاذ کنید. در مسایل عاطفی نیز  حس بدی میان شما برقرار است. شاید بخاطر رفتار خاصی است که شما دارید و به همین دلیل این رابطه معلق شده است. چیزی مربوط به گذشته شما را می ترساند و نمی گذارد که رابطه خود را بهتر کنید. باید تعمق و تفکر بیشتری داشته باشید تا به دیدگاه صحیحی برسید. این حتماً ارزشش را دارد.

خرداد

امروز پیشنهادهای کاری یا مالی دریافت می کنید. اما به دلیل اینکه زیادی خوب است، به آن شک خواهید کرد. این شک برای شما بسیار مفید است. پیش از وسوسه شدن و قبول کردن چیزی که دانشی در مورد آن ندارید، تحقیق و تامل کنید. چند روز دست نگه دارید و سپس دوباره همه جوانب این پیشنهاد را بررسی کنید. ایده های خوب ذهنی شما می توانند در موفقیتتان نقش بازی کنند. در مسایل عاطفی نیز، رابطه عاطفی خود را به جایی برسانید که عمق و عشق بیشتر داشته باشد. شک و تردیدهای شما در مسایل عاطفی نیز وجود دارند. بنابراین، پیشنهاد می کنیم، هیچ تصمیم اتخاذ کنید. اجازه دهید زمان بگذرد تا افکار شما متمرکزتر شوند.

تیر

امروز باید منتظر ملاقات های هیجان انگیز باشید. با افرادی دیدار خواهید داشت که برایتان ارزش بسیاری دارند. البته در این امر بسیار محتاط و دوراندیش باشید. پیش از اینکه از روی هیجان قولی بدهید یا پیشنهادی را قبول کنید، چند روز خوب و حسابی در مورد آن فکر کنید. امروز به هیچ عنوان تصمیم گیری نکنید. این مساله در مورد رابطه عاطفی شما نیز مصداق دارد. سکوت بهتر از حرف هایی است که قرار نیست به آنها عمل کنید. اگر جلوی دهان خود را نگیرید و قول های الکی بدهید، به مرور و در کوتاه مدت رابطه خود را تخریب خواهید کرد. امروز سعی کنید در مورد موضوع های ساده با هم به توافق برسید.

مرداد

امروز در موقعیت هایی قرار می گیرید که استرس بسیاری دارند. این حس بد به قدری بزرگ است که می خواهید از همه چیز و همه‌کس فرار کنید. اما فرار باید آخرین انتخاب شما باشد. در موضع خود باقی بمانید و با خونسردی و چند نفس عمیق، راهکاری برای بهبود اوضاع بیابید. پیاده روی یا ورزش های سبک در این امر کمک کننده هستند. افکار پراکنده خود را منسجم کنید و روی موضوع های مهم تمرکز کنید. در مسایل عاطفی نیز نمی دانید چه می خواهید! حس می کنید خودتان را گم کرده اید. شاید اعتماد به نفس خود را از دست داده باشید. بهتر است از شریک عاطفی خود دور شوید و چند روز به خواسته های خود فکر کنید. گذشت زمان به هر دوی شما کمک می کند.

شهریور

امروز استرس زیادی خواهید داشت. احساس می کنید هیچ کاری درست پیش نمی رود. ایمیل های کاری ارسال نمی شوند و ارتباط برقرار کردن با افراد موردنظر برایتان دشوار خواهد بود. اما دلسرد نشوید. از روی عصبانیت هم تصمیم گیری نکنید. بدون تسلیم شدن به تلاش خود ادامه دهید. اگر نتیجه نداد، به جای ناراحتی، با دوستان بیرون بروید و فردا کارها را به انجام برسانید. در مسایل عاطفی، سوالات و مسایلی در سر شما هستند که آزارتان می دهند. شاید امروز زمان خوبی برای بیان آنها نباشد. بگذارید چند روز بگذرد و درست در مورد آنها فکر کنید تا به زبانی درست و بدور از ایجاد سوءتفاهم آن را با شریک عاطفی خود در میان بگذارید. این را بدانید امروز به هیچ عنوان قول یا تعهد نباید بدهید. زمان مناسبی برای این کار نیست.

مهر

امروز برای فرار از دست اطرافیان، به کار پناه می برید. اگر سعی کنید از خلاقیت خود بهره بگیرید، تقریبا همه ذهنتان درگیر خواهد شد و مسایل ناراحت کننده را فراموش می کنید. این استرس ها نباید روی شما تاثیر بگذارند. هیچ تصمیمی نگیرید و قولی هم ندهید. امروز در مسایل عاطفی خود نیز چندان خوشحال نیستید. دوست دارید با فرد موردعلاقه تان در مورد موضوع مهمی حرف بزنید، اما امروز زمان مناسبی نیست. چند روز دست نگه دارید تا هیجانات اشتباه از بین بروند. این را بدانید که ناراحتی ها دایمی نیستند.

آبان

امروز فناوری می تواند به بزرگترین دشمن شما تبدیل شود. گویا دست به هر کاری می زنید، درست پیش نمی رود. مثلا کامپیوتر خراب می شو یا وسایل ارتباطی قطع می شوند. این مساله استرس زیادی به شما می دهد. اما باید هیجان و احساسات منفی خود را کنترل کنید. شاید به روشی دیگر بتوانید با افراد موردنظر ارتباط برقرار کنید. یا کارهای خود را انجام دهید. در مسایل عاطفی نیز امروز کمی حس های منفی دارید. مسایلی از گذشته به ذهنتان هجوم آورده اند و دوست دارید آنها را به شریک عاطفیتان بگویید. اما چند روز دست نگه دارید. شاید اکنون کمی عصبانی باشد و این مکالمه، نتیجه سازنده ای در بر نخواهد داشت.

آذر

امروز در مورد مسایل مالی اخبار ناراحت کننده ای دریافت می کنید. پیش از هرنوع تصمیم گیری، در مورد صحت آن تحقیق کنید. شاید این خبر بدتر از شکل واقعی خود به شما رسیده باشد. در مورد آن تحقیق کنید. هیجان و استرس را کنار بگذارید. در مسایل عاطفی ممکن است با شریک عاطفی خود مشکلات یپیدا کرده باشید. این مسایل موجب دور شدن شما از هم شده است. بهتر است زمانی رابه برطرف کردن این مسایل اختصاص دهید. در مورد همه شک ها یا فکرهای خود حرف بزنید و اگر سوءتفاهمی هست، برطرف کنید.

دی

امروز برای هر نوع تصمیم گیری یا قول دادن زمان خوبی نیست. برای اینکه از وقت خود استفاده بهینه داشته باشید، در مورد تصمیمات خود نوت‌برداری کنید و جوانب مختلف آن را مورد بررسی قرار دهید. اما هیچ تصمیم قاطعی اتخاذ نکنید. شاید اطرافیان به شما استرس یا حس های منفی بدهند. از آنها دوری کنید. در مسایل احساسی شاید بهتر باشد که چند روز از هم دور باشید. این کمک می کند تا سر مسایل بیهوده به یکدیگر گیر ندهید و موجب آزار هم نشوید. اگر نمی توانید چند روز دور باشید، چند ساعتی را در تنهایی های خود سپری کنید. به طور کلی، هیچ تعهدی به هیچ کس ندهید و اجازه دهید چند روز بگذرد تا هیجانات کاذب از بین بروند.

بهمن

امروز لحظه های چندان خوشایندی نخواهید داشت. اطرافیان به روش های مختلف موجب ناراحتی و حتی عصبانیت شما می شوند. بهتر است عصبانیت را از خود دور کنید. در این حالت روحی هیچ حرفی به زبان نیاورید. هیچ قولی ندهید یا تصمیم مهمی اتخاذ نکنید. اجازه دهید حس های منفی از بین بروند. سعی کنید تا حدی دوستان و اطرافیان خود رادرک کنید این به آرام شدن شما کمک بسیاری می کند. در مسایل عاطفی نیز بهتر است سکوت اختیار کنید. یا اگر ممکن است چند روز از هم دور باشید. بگذارید حس های منفی از میان شما برداشته شوند. 

اسفند

امروز به طور غیرمنتظره با دوست یا فردی ملاقات خواهید داشت که مدت طولانی از او بی خبر بوده اید. این موجب هیجان زده شدن شما می شود. البته ممکن است تعادل زندگی شما را به هم بریزد. اما در عین حال، این فرصت را  پیدا می کنید تا این فرد را بهتر و عمیق تر بشناسید. البته توصیه ما این است که تا حد امکان از جمع و دوستان و خانواده دوری کنید. حس عمومی شما چندان خوب نیست و هر نوع ارتباط ممکن است به استرس یا ناراحتی بیشتر شما دامن بزند. در مسایل عاطفی نیز همین طور است. پچند روز صبر کنید و سپس در مورد مسایلی که آزارتان می دهد،  حرف بزنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن