سرگرم شو

فال روزانه ۱۵ / ۰۶ / ۱۳۹۳

فال روزانه ۱۵ / ۰۶ / ۱۳۹۳

fal_rozane

 

فروردین

امروز فرصت خوبی برای برقراری ارتباط با انسان های جدید را در زندگی خود دارید. شاید دچار کمی دلهره باشید که به شما استرس می دهد، اما هیچ کس  غیر از خودتان نمی تواند این اضطراب را از بین ببرد. ذهنتان را با کار مشغول کنید تا افکار بیهوده انرژی شما را نگیرند. در فعالیت های گروهی شرکت کنید. هر چه تعاملات اجتماعی خود را بیشتر کنید، برای روحیه تان بهتر است. حتی خوب است در مهمانی یا دورهمی های دوستانه شرکت کنید. امروز می توانید انرژی های خوب خود را در رابطه عاشقانه تان متمرکز کنید تا در کنار معشوق آرامشی که به آن نیاز دارید را به دست بیاورید. 

اردیبهشت

در چند روز گذشته زیاد و سخت‌کوشانه کار کرده اید، بهتر است زمان خود را به کمی استراحت اختصاص دهید. امروز توان ریسک کردن در زمینه های مختلف و جدید را دارید. این فرصت خوبی برای آشنایی با افراد جدید است. در جمع های کاری یا دوستانه شرکت کنید. در جمع بودن این مزیت را دارد تا دیدگاه های جدیدی به زندگی پیدا کنید و برای آینده خود برنامه های ارزشمندی طرح‌ریزی کنید. در مسایل عاطفی، عشقتان بسیار دوست دارد با هم حرف بزنید و زمان خود را به تفریح سپری کنید. اما شما درست برعکس تمایل دارید کارهای مفید انجام دهید. این تعارض را می توانید با کمی کوتاه آمدن از موضع خود برطرف کنید.

خرداد

امروز زمان آشنا شدن با افراد جدید است. با دوستانِ دوستان خود آشنایی نزدیک تری برقرار کنید. یا در اجتماعات مرتبط به کار و حرفه خود، افراد جدیدی که می توانند دید جدیدی به شما بدهند را بیابید و با آنها دوستی طولانی مدت برقرار کنید. نشاط و انرژی مثبت شما امروز زیاد است. در خلال کارهای خود، زمانی را نیز به استراحت و انجام کارهای موردعلاقه خود اختصاص دهید. با عشقتان برنامه بیرون بگذارید و از لحظه های با هم بودن لذت ببرید. اگر تنها هستید، در میان انسان های جدید برای یافتن فرد موردعلاقه خود جست‌وجو کنید. 

تیر

آشنا شدن با افراد جدید بسیار خوب است. حتما در اجتماعات دوستانه یا کاری شرکت کنید. اما از انسان هایی که در ظاهر بسیار جذاب هستند کمی دوری کنید. آنها به ظاهر بسیار جسور و جالب هستند، اما دوستی با آنها می تواند برای شما دردسر ایجاد کند. این تیپ افراد استانداردهای معمول را رعایت نمی کنند و می توانند زمینه ساز ناراحتی بسیاری برای شما باشند. بعد از کار با عشقتان برنامه بگذارید و با هم ملاقات داشته باشید. به یک محیط آرام بروید و در مورد موضوعات مثبت و خوب حرف بزنید.

مرداد

در تعاملات اجتماعی خود یا در رابطه های خانوادگی و عاشقانه در یک دوراهی گرفتار می شوید. نمی دانید باید حقیقت را به زبان بیاورید یا با دروغ گفتن مشکل را ظاهرا برطرف کنید. اما توصیه ما این است راستگو باشید. دروغ گفتن فقط تسکین موقتی است و دوباره پس از چند روز دردسرهای زیادی برای شما به وجود خواهد آورد. شهامت رودررو شدن با واقعیت ها را داشته باشید. خوشبختانه کائنات برای شما روز خوبی در نظر گرفته است و می توانید در انتهای روز، آرامشی که می خواهید را به دست بیاورید. با عشقتان نیز صادق باشید و با رفتن به یک محیط آرام در مورد رابطه خود حرف بزنید. بدبین نباشید و استرس را از ذهن و دل خود دور کنید.


شهریور

بین عقل و دل، امروز بهتر است به دل خود گوش کنید. مهربانی یکی از ویژگی های بارز شما است اما اجازه ندهید اطرافیان از آن سواستفاده کنند. اگر احساس می کنید در رابطه ای که هستید، دایم در حال ضربه خوردن هستید، به حس خود اعتماد کنید و همین جا این رابطه را پایان ببخشید. با پشت سر گذاشتن این نوع رابطه های ناسالم می توانید دوباره در کارهای خود تمرکز و خلاقیت داشته باشید و همه جانبه روی زندگی شخصی و کاری شما تاثیر مثبت خواهد داشت. اگر در جست‌وجوی عشق و رابطه صادقانه هستید، شاید بتواند فرد دلخواه خود را در فضاهای هنری بیابید. به گالری یا جشنواره های هنری بروید و به آدم های آنجا نیز توجه داشته باشید.

مهر


امروز بسیار دوست دارید در زمینه های مختلف فکرهای عمیق داشته باشید. می خواهید افکار خود را شخم بزنید و ریشه برخی تفکرات را بیابید. این کار بسیار عالی و سازنده است، اما در آن غرق نشوید. زمانی را نیز به اطرافیان اختصاص دهید. ارتباط های اجتماعی خود را محدود نکنید. درست برعکس، تا می توانید با افراد جدیدتری آشنا شوید. آنها دید شما به زندگی را تغییر می دهند. در رابطه عاطفی خود سعی کنید فعالیت های جدیدی را تجربه کنید. اگر تنها هستید، با رفتن به محیط های هنری، گالری ها و نگارخانه ها شاید فرد دلخواه خود را بیابید.

آبان

امروز هیجان و انرژی شما بسیار زیاد است. تنها در خانه نشستن حسابی حوصله تان را سر می برد. از آنجا که فردی اجتماعی هستید، خیلی راحت می توانید بیرون بروید و با افراد جدید آشنا شوید. یا با دوستان تفریحات دسته جمعی برنامه ریزی کنید. در محیط کار نیز می توانید جلسه های کاری ارزشمندی برپا کنید و در مورد ایده ها و طرح های خود حرف بزنید. وب گردی یا فیلم دیدن نیز می تواند این هیجان را تا اندازه های ارضا کند. در رابطه عاطفی خود، کارهای جالبی و خنده دار انجام دهید و تا می توانید در کنار هم و دوستان مشترک، خوش بگذارنید. امروز زمان بسیار خوبی برای کسب انرژی های مثبت از محیط است. 

آذر

امروز باید به توانایی های خود ایمان داشته باشید. احساس می کنید ایده های ارزشمندی دارید که باید آنها را به همکاران و مدیر خود ارائه دهید. همین کار را انجام دهید. البته پیش از بیان هر حرفی در مورد آن خوب فکر کنید و در مورد موضوعاتی که می خواهید مطرح کنید، تحقیق و مطالعه کنید. ارتباط برقرار کردن با افراد کارشناس، این مزیت را دارد تا در مسیر درست پیشرفت قرار بگیرید. اگر در رابطه عاطفی خود با مشکلاتی روبه رو بوده اید، امروز این فرصت را دارید تا در کنار هم و با همفکری آنها را برطرف کنید. با دوستان مشترک برنامه تفریحات سرگرم کننده بگذرارید تا از روند دایمی و روزمره رابطه خود فاصله بگیرید و دوباره به رابطه خود انرژی ببخشید. 

دی

امروز ذهن خلاقی دارید. اگر مشکلی در حوزه کار شما وجود دارد می توانید با کمی تحقیق و کنکاش ریشه آنها را بیابید. با کمک گرفتن از دیگران می توانید آنها را برطف کنید. ارتباط های خود را بیشتر کنید و از دیدگاه های جدید برای بهبود شرایط کاری و حتی شرایط روحی خود را بهبود ببخشید. گاهی لازم است برخی مسایل یا انسان ها را حذف کنید تا بتوانید راحت تر زندگی کنید. امروز فرصت این را دارید تا انتخاب های درست داشته باشید. در مسایل عاطفی، اگر علاقه شما واقعی و صادقانه است با او بیرون بروید و شادی را در کنار هم تجربه کنید. اما اگر از ادامه رابطه خسته شده اید، بهتر است تنها به مکان های جدید بروید و دنبال فردی باشید که بتواند روح شما را تغذیه کند

بهمن

مهربانی بیش از حد شما می تواند برایتان مشکل ایجاد کند. اینکه با دیگران خوب رفتار کنید بسیار عالی است، اما نباید خود را فدا کنید. باید مراقب افراد سودجو باشید. به ندای دلتان اعتماد کنید و اگر احساس می کنید برخی از ارتباط های خود را باید قطع کنید، حتما این کار را انجام دهید. حذف برخی انسان ها باعث باز شدن ذهن و تشدید خلاقیت شما می شوند. از این تغییر نترسید و با اعتماد به نفس به حرف دل خود گوش کنید. اگر در محیط های هنری همچون نگارخانه، گالری یا نمایشگاه ها شرکت کنید، احتمال دارد با فردی آشنا شوید که برایتان جالب است. با حرف زدن با این شخص متوجه می شوید علایق مشترکی دارید و این می تواند زمینه ساز یک ارتباط طولانی بشود.


اسفند

امروز باید در همه کارهای خود تعادل و میانه‌روی را رعایت کنید. هیجانات شما امروز زیاد هستند و احتمال اینکه در برخی مسایل زیاده روی کنید، هست. حواستان جمع باشد. به همه آدم های اطراف خود اعتماد نکنید. برخی از آنها در قالب دوست هستند اما در واقع دشمنان شما به شمار می روند. مراقب ارتباط های خود باشید از در عین حال، از انسان ها دوری نکنید. ایجاد نوعی محدودیت این مزیت را دارد که به هیچ کس بیش از اندازه نزدیک نمی شوید و این برای زندگی شخصی و کاری خوتان بسیار مهم و مفید است. در رابطه عاطفی خود امروز این فرصت را دارید تا عشقتان را بیش از پیش به خود جذب کنید. مهربانی شما موجب می شود تا رابطه تان عمق بیشتری بیابد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن