سرگرم شو

فال روزانه ۱۱ / ۰۶ / ۱۳۹۳

فال روزانه ۱۱ / ۰۶ / ۱۳۹۳

 

fal_rozane

 

فروردین

شما همیشه فقط به خود فکر می کنید و همه چیز را از نگاه «من» می بینید. اما تکلیف «ما» چه می شود؟ زندگی بر محور یک نفر نمی چرخد و باید یاد بگیرید خواسته ها و احساسات اطرافیان را نیز درک کنید. امروز خوشبختانه این توان را پیدا می کنید و می توانید با کمی تمرکز از خودخواهی خود بکاهید. همین امر موجب می شود در هفته های آینده ارتباط های خوبی داشته باشید. امروز بسیار دوست دارید حرف بزنید و همین مکالمات ایده های خوبی در ذهن شما شکل می دهند. برای اینکه به رابطه خود تعادل بهتری ببخشید، بهتر است مکالمه های عمیق و طولانی داشته باشید. اگر در طول این صحبت ها نظر مخالفی با شما وجود داشت عصبانی نشوید و از کوره در نروید. با آرامش آنها را بشنوید و در نهایت با هم به تفاهم برسید.

اردیبهشت

امروز زمان کار کردن است و شما انرژی خوبی برای این امر دارید. شما انسانی کاملا قابل اعتماد در کار هستید و می توانید با ارتباط های خوبی که دارید، نتایج حرفه ای مثبتی نیز به دست بیاورید. در طول چند هفته آینده، روی جزئیات شغل و اهداف خود تمرکز کنید و به موازات آن، به سلامتی و نوع خوراک خود نیز رسیدگی کنید. شاید بد نباشد یک چک‌آپ کلی ازوضعیت عمومی بدن خود داشته باشید. ذهن خلاق شما در گرو تغذیه درست است. در خلال ارتباط های کاری ممکن است با فردی آشنا شوید که طرز فکرش برایتان جالب است. این می تواند موجبات پیشرفت شما را فراهم کند. در مسایل عاطفی نیز بسیار مهم است خودتان باشید و بر دوطرفه بودن رابطه بیشتر تمرکز کنید.

خرداد

شاد باشید و تا می توانید خوشحالی کنید. امروز زمان هیجان و خوشگذراندن است و نباید در خود فرو بروید. شمل به خوبی می توانید امروز در ارتباط برقرار کردن موفق باشید. حتی برای عشق ورزیدن نیز زمان بسیار مناسبی است. احساسات شما در جهت مثبت قرار دارند . از امروز تا چند هفته آینده در حوزه کار و ارتباط های اجتماعی بسیار موفق خواهید بود و این بهترین فرصت برای پیشرفت با سرعت زیاد است. در پی صداقتی که امروز دارید می توانید خیلی خوب خود را برای اطرافیان تعریف کنید. اگر در رابطه عاطفی خود در یک وضعیت ثابت قرار دارید، امروز با هیجانی که دارید، به او رونق ببخشید و با عشقتان به تفریح بروید و لحظه های نابی با هم داشته باشید.

تیر

دوست دارید یک قدم بزرگ بردارید و از این وضعیت نرمال و ثابت بیرون بیایید؟ امروز زمان خوبی برای این تصمیم است. ارتباط های شما بسیار خوب هستند و با مهربانی و خوش خلقی که امروز دارید می توانید در همان مسیری قرار بگیرید که مدت ها است به آن فکر می کنید. در طول چند هفته آینده، رویدادهای بسیار خوبی در انتظار شما است. کارهایتان نیز با افزایش ارتباط های شما از طریق تلفن و ایمیل بیشتر و بهتر می شوند. در مسایل عاطفی، حس نزدیکی زیادی به عشقتان دارید. می توانید با هم به ملاقات خانواده هایتان بروید و عمق و صمیمیت بیشتری به رابطه خود ببخشید. در کنار هم لحظه های بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد و شاد خواهید بود.

مرداد

امروز ارتباط های اجتماعی شما به اوج خود می رسند. این فرصت بسیار خوبی برای یافتن دوستان جدید است. از فناوری هم برای تشدید این ارتباط ها استفاده کنید. در طول هفته های آینده وابستگی شما به وسایل ارتباطی همچون اینترنت یا تلفن بیشتر می شود. این بد نیست بلکه در کارتان موجب پیشرفت می شود. برای یافتن شریک کاری یا ایده های خوب می توانید از دیگران مشورت بگیرید. امروز این فرصت را دارید تا در کنار عشقتان لحظه های دونفره بسیار خوبی را تجربه کنید. اگر مجرد هستید نیز این فرصت را دارید تا در خلال ارتباط های خود با کسی آشنا شوید که فاز فکری مشابه شما دارد و موجب آرامشتان می شود.

شهریور

داشتن یا نداشتن، مساله این است. شما اصولا انسان مادی نیستید، اما امروز صرفه جویی کردن در مسایل مالی همه ذهنتان را درگیر خود می کند. اما از طرفی هم بسیار دوست دارید دایره دوستان و آشنایان خود را توسعه دهید. امروز و در طول چند هفته آینده در این امر بسیار موفق خواهید بود. در این بازه زمانی شنونده بسیار خوبی هستید و می توانید با درک عمیق و محبت بسیار با اطرافیان معاشرت کنید و از آنها مسایل جدید بیاموزید. این مساله نه تنها از نظر روحی که از نظر کاری نیز پیامدهای بسیار خوبی برای شما دارد. می توانید با دقت بیشتر روی کارهای خود تمرکز کنید و مسیرهای درست پیشرفت را بیابید. در رابطه عاطفی خوب است که روند عادی و همیشگی خود را کنار بگذارید و وارد مسیر تازه ای بشوید. با عشقتان بیرون بروید و شاد باشید. یا اگر مجرد هستید، این را بدانید که در میان دوستان با فردی صمیمت بیشتری برقرار می کنید که فاز فکری مشابه شما دارد.

مهر

شما که هستید و دقیقا از زندگی چه می خواهید؟ ما به شما پاسخ می دهیم. شما یک انسان معمولی هستید که به ارتباط های سالم و طولانی علاقه بسیار دارد و امروز هم می تواند به خوبی دایره دوستان خود را توسعه دهد. امروز در اولین برخورد با اطرافیان می توانید نظرشان را جلب کنید و این به مسیر پیشرفت کاری شما کمک بسیاری می کند. از این فرصت برای افزایش اعتماد به نفس خود بهره بگیرید، برای خود حد و مرز تعیین کنید و خطرات احتمالی روابط مختلف را برآورد کنید. سپس در مسیر درست قرار بگیرید و از این همه انرژی خوب خوشحال باشید. در رابطه عاطفی خود نیز زمان بسیار خوبی برای حرف زدن در مورد خود و خواسته هایتان است. اهداف شخصی خود را برای عشقتان بیان کنید. حتی شاید از کمک او برای بهبود وضعیت کاری بتوانید بهره بگیرید.

آبان

امروز بسیار خلاق و پر انرژی هستید. از نظر روانشناختی هم در وضعیتی قرار دارید که به خوبی با دیگران ارتباط برقرار می کنید. امروز وجهه مرموز شما بیشتر از همیشه نمود پیدا می کند و بسیار دوست دارید در مسایل ماوراطبیعه و رازهای ناشناخته تحقیق کنید. به همین واسطه با انسان هایی ارتباط برقرار می کنید که در این امر سررشته یا دست‌کم به آن علاقه دارند. ترس های خود را کنار بگذارید و با امید به سوی آنچه می خواهید پیش بروید. لازم نیست خیلی به خود سخت بگیرید و اجازه دهید کارها به روال عادی خود پیش بروند. اگر در حال حاضر تنها هستید شاید امروز فرصت آشنا شدن با فردی که هم‌فاز فکری شما است آشنا شوید. فقط باید ابتدا ترس ها و نگرانی هایی که از ارتباط قبلی در ذهن و قلب شما باقی مانده است را برطرف کنید تا بتوانید با نگاهی نو و سالم وارد یک ارتباط جدید بشوید.

آذر

هر چه بیشتر، هیجان انگیزتر. انرزی های امروز به گونه ای هستند که ارتباط های شما را توسعه می دهند و در مسیری قرار می گیرید که می توانید دوستان بیشتری برای خود بیابید. در طول چند هفته آینده به هیچ عنوان تنها نخواهید بود. یا دایم با دوستان و همکاران خود در معاشرت هستید یا به صورت آنلاین با دوستان همکلام خواهید شد. با اخلاق خوب و انرژی خوبی که در طول امروز و هفته های آینده دارید می توانید در کارهای خود نیز پیشرفت چشمگیری داشته باشید. امروز عشقتان را با شریک عاطفی خود به اشتراک بگذارید. شما دوستان با صداقتی هستید و می توانید امروز را با هم به تفریحات بسیار شاد سپری کنید. از تلخی های رابطه گذشته خود رها شوید و یک زندگی جدید را آغاز کنید.

دی

امروز باید برای خود هدف تعیین کنید. همه ذهن و فکرتان امروز مشغول همین امر خواهد شد. با توسعه ارتباط های خود می توانید برای امروز تا چند هفته آینده خود برنامه های ارزشمندی تعیین کنید و در مسیر آنها گام بردارید. هرچه چشم انداز بلندتر داشته باشید، موفقیت و پیشرفت بیشتری را به سوی خود جذب خواهید کرد. امروز می توانید با عشقتان برنامه ریزی کنید و لحظه های خوبی را در کنار هم رقم بزنید. حتی می توانید برای شادی طرف مقابلتان برای او کادو بخرید و در یک رستوران خوب او را سوپرایز کنید.

بهمن

امروز می توانید همچون یک عقاب تیزپرواز در آسمان اهداف خود حرکت کنید. شرکت در جمع های دوستانه یا اجتماعات کاری این فرصت را به شما می دهد تا با انسان های جدید و ارزشمندی آشنا شوید. ایده ها و دیدگاه های آنها در تعیین هدف شما تاثیر بسیاری دارد. هیجان و انرژی خوبی که دارید موجب می شود از همه رویدادها لذت ببرید و ساعات خوشی را تجربه کنید. این مساله در رابطه عاطفی شما نیز ادامه دارد. با هم برنامه ریزی کنید و بیرون بروید. حتی در مسایل کاری خود می توانید از مشورت های او کمک بگیرید.
 
اسفند

پول، دوستان و ارتباطات مسایلی هستند که امروز حجم زیادی از ذهن شما را به خود مشغول می کنند. برای توسعه ارتباط های خود باید انرژی زیاد و حوصله داشته باشید. این توان را دارید از امروز تا چند هفته آینده روزهای پر انرژی و خوبی در پیش داشته باشید و دایم اطرافتان پر باشد از آدم های مختلف در هر دو حوزه کار و زندگی. برخی مسایل ماورایی هم برایتان جالب هستند و می توانید در مورد آنها با دوستان خود صحبت کنید و شاد باشید. امروز این فرصت را دارید تا با فرد جدیدی آشنا بشوید و در مورد احساسات خود با او حرف بزنید. اگر اکنون در رابطه دایمی هستید نیز احتمالا صحبت های عمیق تری با هم خواهید داشت و شاید در مورد نامزدی یا ازدواج با هم برنامه ریزی کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن