سرگرم شو

فال روزانه ۰۴ / ۰۶ / ۱۳۹۳

فال روزانه ۰۴ / ۰۶ / ۱۳۹۳

fal_rozane

فروردین

امروز را به رسیدگی کارهای خود اختصاص دهید. هر کاری لازم است بکنید تا اطلاعات مهم و حیاتی را دریافت کنید. از طریق ایمیل یا تلفن این اطلاعات را مبادله کنید تا به موفقیت برسید. در محل کار ارتباطات ابزار مؤثری برای شما می شود و سرتان حسابی شلوغ است. البته بهتر است تا می توانید سکوت اختیار کنید. این موجب می شود تا اطرافیان فکر کنند بیمار یا کلافه هستید. به آنها در مورد دلیل سکوت خود بگویید تا از نگرانی خارج شوند. در رابطه عاطفی خود تغییر ایجاد کنید. اگر دوست دارید طرف مقابلتان همه چیز تمام باشد خودتان هم باید عوض شوید.

اردیبهشت

مسایل مالی امروز برایتان بسیار مهم می شوند. اجازه ندهید این نگرانی ها شما را از ادامه مسیر اهدافتان باز دارند. آنها آنقدر که تصور می کنید بزرگ نیستند. امروز اخبار خوبی در مورد کار می شنوید. حواستان به هفته نامه ها یا ماهنامه های مربوط به حوزه کاری تان باشد. ایده های خود را مطرح کنید تا راهگشای برخی موفقیت ها برای شما بشوند. در مسایل عاطفی با عشقتان صداقت داشته باشید و با او در مورد تصورات و تصمیمات خود حرف بزنید. مسایلی که برایتان قابل درک نیستند را بازگو کنید تا با همفکری هم برطرف شوند.

خرداد

شما در موقعیتی قرار دارید که شما را عصبی می کند. گویی شیرجه زنی هستید که از بالای سکوی شیرجه پایین را نگاه می کند. پریدن از ارتفاع حقیقتا ترسناک است، ولی ته دلتان می دانید که وقتی پریدید، مشکلی نخواهید داشت. امروز یکی از دوستانتان گویی از شما فاصله گرفته است و نمی خواهد با شما حرف بزند. زود نتیجه گیری نکنید که دوستتان از شما ناراحت است. اگر مساله ای هم باشد، این فرد نگران کار خودش است. شما دوست دارید از هر دری با عشقتان حرف بزنید، ولی سعی کنید حرف هایتان مثل موعظه و نصیحت نشود. چه شما آغازگر گفت‌وگو باشید چه فرد دیگری، نباید نتیجه خاصی را به بحث تحمیل کنید.

تیر

شما نقشه هایی عالی دارید ولی باید اصلاحاتی در آنها صورت دهید. دوست دارید انتظارات شخصی خود را عوض کنید و خودتان را تغییر دهید و نتیجه ای بدست آورید که با برنامه و چشم انداز خاص شما مطابقت داشته باشد. برای بدست آوردن بهترین نتیجه، باید بگذارید رابطه شما روند طبیعی اش را بگذران د. با نگرش و رفتار تازه ای به اهداف خود بنگرید. شما ایده های زیادی دارید که باید مطرحشان کنید. در مسایل عاطفی هم اگر کمی سردی در رفتار او مشاهده می کنید، نگران نشوید. یک حس موقتی است که فردا برطرف خواهد شد.

مرداد

شما خیلی خوب دیگران را نصیحت می کنید اما خودتان حوصله نصایح دیگران را ندارید. اگر به فکر آغاز یک کار یا سرمایه گذاری هستید، شاید امروز نتوانید درست تصمیم بگیرید. نگرانی های شما زیاد هستند و این نمی گذارد راحت مسیر درست را انتخاب کنید. بهتر اسن چند روز دست نگهدارید. در مسایل عاطفی هم چندان شاد و خوش خلق نیستید. بهتر است سکوت کنید تا مشکلی پیش نیاید. این حس ها گذرا هستند و فردا دوباره به حالت عادی بازخواهید گشت.

شهریور

در محل کار همکارانتان کمی اضطراب دارند و منتظر هستند تا شما قدم بعدی را بردارید. این فشار از سوی آنها تأثیر منفی بر کار شما دارد. شتاب خود را تنظیم کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. امروز شریک عاطفی شما کمی سرش شلوغ است و توجه چندانی به شما ندارد. از این مساله ناراحت نشوید و فکر نکنید عشقش به شما را از دست داده است. او کمی دچار اضطراب است و این مساله تا فردا برطرف می شود. بعضی مسایل را باید با همکاری هم برطرف کنید.

مهر

شاید همیشه سعی می کنید که از بحث دوری کنید. اما امروز بهتر است در مقابل مشکلات و انتقادها بایستید. فرار هیچ دردی را درمان نمی کند و فقط برای مدت کوتاهی شما را از نگرانی دور نگه می دارد. روش های قدیمی خود را تغییر دهید تا استرس هایتان نیز کم شوند. اگر مشکلی میان شما و عشقتان هست، آن را ریشه یابی کنید و با هم حرف بزنید. سعی کنید آرام باشید و عمیق تر به رابطه خود نگاه کنید.

آبان

امروز بگذارید که جنبه تهاجمی و پرخاش‌جوی شما خودش را نشان دهد. کسی در محل کارتان از شما عصبانی می شود و شما وسوسه می شوید که این احساسات خود را درونتان بریزید. این کار را نکنید. شما هم مبارزه کنید. زیرا دیدگاهی دارید که باید شنیده شود و مورد احترام قرار گیرد. احساسات شما امروز زیاد هستند اما محبت و توجهی که می خواهید را از شریکتان دریافت نمی کنید. اما این دلیل نمی شود که ناامید شوید. اگر می گوید سرش شلوغ است، به احتمال زیاد همینطور است. خیلی سخت نگیرید و کمی صبر داشته باشید.

آذر

در محل کار فردی سعی می کند مانند عروسکی شما را بازی دهد. مواظب باشید و نگذارید که دیگران از استعدادهای شما سوءاستفاده کنند و از شما کارهایی بخواهند که در شرح وظایفتان نیست. ذات شما طوری است که سریع جواب مثبت به آنها می دهید، ولی در واقع باید جوابتان منفی باشد. اگر دوست داشتید عشقتان را به جای منحصر بفردی ببرید، انرژی امروز فرصتی به یادماندنی فراهم می کند. این قراری عاشقانه می شود و هر دو بسیار خوشحال خواهید بود. اگر دوست دارید در خانه بمانید نیز این مساله را با مهربانی بیان کنید تا موجب مشاجره نشود.

دی

امروز در حوزه کاری خود مکالمه ای دارید به احتمال زیاد تأثیر عمیقی بر کار شما دارد. تحولات بزرگی در نتیجه این صحبت رخ می دهد. این ملاقات ها را جدی بگیرید. امروز دوستان و اطرافیان به خوبی شما را درک می کنند. پیاده روی کنید و استرس های بیهوده را را از خود دور کنید. این چیزی است که بدان نیاز دارید. از انرژی امروز برای ایجاد تغییر در حیات عشقی خود استفاده کنید. اخبار فوق العاده ای دریافت می کنید و این برای شما هیجان انگیز است. می توانید در کنار هم لحظه های خوبی را تجربه کنید.

بهمن

امروز حس می کنید که انگار همه رفتارشان عجیب شده است. البته این تغییرات مثبت هستند و حس خوب به شما می دهد. پولی که مدت ها منتظر آن بوده اید را به دست می آورید ولی آن قدر زیاد نیست که بتوانید با آن برنامه های خود را انجام دهید. در مسایل عاطفی اما با عشقتان تفاهم ندارید. نمی توانید پیشنهادهای او را قبول کنید. او به توجه شما نیاز دارد اما شما از او دوری می کنید.
 
اسفند

بهتر است در زندگی خود تغییر ایجاد کنید. نرمال های همیشگی را کنار بگذارید تا آرامشی که دنبال آن هستید را به دست بیاورید. بیرون بروید و در اجتماع باشید. این برای شما بهتر است زیرا احساس می کنید خانه بیش از حد سوت و کور است. ناراحتی یا سکوت اطرافیان نباید به شما عذاب وجدان بدهد. شما کاری نکرده اید، فقط شاید آنها زیادی سرشان شلوغ است. به خود خرده نگیرید. می توانید با عشقتان به پیاده روی بروید و در مورد مسایل فلسفی و عمیق حرف بزنید. این کار حالتان را بهتر می کند. حتی می توانید برای یک سفر یک روزه برنامه ریزی کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن