چه خبر؟

پاسخ صریح رهبر انقلاب به افرادی که فکر می کنند در این کشور اکثریتی خاموش حضور دارند

به گزارش خبرآنلاین، حضرت آیت الله خامنه ای در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) تصریح کردند: مسئله انتخابات مظهر هر سه باوری است که در امام وجود داشت و باید در ما وجود داشته باشد. انتخابات مظهر خودباوری، مردم باوری و خداباوری است.
رهبر انقلاب تاکید کردند: اصل مطلب حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای است. حماسه یعنی کاری که با شورآفرینی انجام می شود.
حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: هر رایی که شما به یکی از نامزدهای محترم که در صحنه هستند می دهید رای به جمهوری اسلامی داده اید. رای، اعتماد به نظام و ساز و کار انتخابات است. در درجه دوم هم رای به فردی است که تشخیص داده ایم برای آینده کشور مفید تر از دیگران است.

مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه دشمنان در خارج به فکر این هستند که تهدیدی از این انتخابات درست کنند افزودند: آنها به دنبال این هستند که بگویند انتخابات سرد بود و یا به دنبال انتخابات فتنه به وجود بیاورند. اما آنها اشتباه می کنند و ملت ما را نشناخته اند.

رهبر انقلاب اسلامی تصریح کردند: آنهایی که فکر می کنند در این کشور اکثریتی خاموش حضور دارند ۹ دی را فراموش کرده اند و فراموش کرده اند که ۳۴ سال مردم در شهرهای مختلف کشور در مناسبت های مختلف به خیابان ها می آیند و مرگ بر آمریکا می گویند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن