سرگرم شو

فال روزانه ۰۴ / ۰۵ / ۱۳۹۳

فال روزانه ۰۴ / ۰۵ / ۱۳۹۳

فروردین

در مسایل کاری شاید نتوانید خیلی متمرکز باشید. احتمالا فکرتان پریشان است زیرا امروز نوعی تردید در مورد احساسات خود دارید که چندان خوشایند نیستند. شاید به طرف مقابل خود اعتماد نداشته باشید و این مساله موجب می شود با یکدیگر مشاجره و بحث داشته باشید. بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و به جای دعوا با یکدیگر در آرامش و با صداقت حرف بزنید. به این ترتیب به نتیجه بهتری می رسید. برای تقویت رابطه خود و ایجاد اعتماد بیشتر تلاش کنید. بدانید بخش بزرگ آرامش امروز در دست شما است.

اردیبشهت

امروز نمی توانید روی یک مساله واحد تمرکز کنید. دایم ذهنتان از این شاخه به آن شاخه می پرد. این روند در روحیه شما تا اندازه ای نرمال است اما امروز بیش از اندازه می شود به طوری که دیگران برای این موضوع به شما گلایه می کنند. بهتر است پیش از بیان فکرهای خود درست آنها را بررسی کنید و وقتی واقعا به نتیجه رسیدید، آن را مطرح کنید. این در محل کار نیز بسیار مهم است زیرا ممکن است با از این شاخه به آن شاخه پریدن، دیگران اعتماد خود را به شما از دست بدهند. در مورد مسایل عاطفی نیز باید متعادل رفتار کنید. یک لحظه عاشق و لحظه دیگر فارغ نباشید.

خرداد

انرژی کائنات امروز به گونه ای است که نمی توانید روی افکار و کارهای خود کنترل کافی داشته باشید. ناخودآگاه شما بسیار خودنمایی می کند و دوست دارید در مورد حرف های درونی خود با کسی حرف بزنید. یک دوست قابل اعتماد بیابید و بار این حرف ها را از دلتان بردارید. برای پیشرفت در کارهای خود نیز می توانید از مشورت کارشناسان بهره بگیرید. با تمرکز روی مسوولیت ها و اولویت بندی آنها، موفقیت از آن شما خواهد بود. در مسایل عاطفی نیز می توانید با آرامش برای معشوق حرف بزنید و خواسته های درونی خود را با او در میان بگذارید.

تیر

اگر در رابطه احساسی خود بیش از حد از خودگذشتگی می کنید، آن را به عنوان یک کار عالی تصور نکنید. این فداکاری نمی تواند تا ابد ادامه پیدا کند و از این رو برای هر دو شما بسیار مضر و خطرناک است. باید به خواسته های خود نیز بها دهید. فرصتی ایجاد کنید تا با شریک عاطفی خود در مورد نیازهایتان حرف بزنید. خواسته های خود را صادقانه بیان کنید و از مشاجره هراسی به دل راه ندهید. در مسایل کاری نیز بهتر است روش همیشگی خود را تغییر دهید تا با آرامش و دقت بیشتر بتوانید مسوولیت هایتان را به انجام برسانید.

مرداد

امروز باید در مورد تغذیه و خوراک خود دقت بیشتری به خرج دهید. سلامت را در اولویت کارهای خود قرار دهید. در مسایل کاری شاید تا حدی در برقراری تمرکز مشکل داشته باشید. اما به خود سخت نگیرید. گاهی انرژی ها در جهت مخالف هستند و شما باید با صبوری روند درست را انتخاب و در آن مسیر حرکت کنید. اگر فکر می کنید در رابطه عاشقانه خود باید حرف بزنید، حتما این کار را انجام دهید. با بیان صادقانه خواسته ها و نیازهای درونی خود، حس بهتری به عشقتان پیدا خواهید کرد که برای هر دوی شما بسیار مفید و بهتر خواهد بود.

شهریور

برای برطرف کردن مشکلات عاطفی، امروز بهترین زمان است. شاید تصور کنید در رابطه شما نوعی تردید به وجود آمده است که حس خوشایندی ندارد. فرصتی را تعیین و با عشقتان در این مورد حرف بزنید. شاید این تصورات سوءتفاهمی بیش نباشند و نباید بیهوده رابطه خود را خراب کنید. البته این را بدانید با انکار واقعیت نمی توانید به نتیجه برسید و باید صداقت را در هر لحظه در حرف و رفتار خود داشته باشید. از مشاجره نترسید. این مکالمه می تواند به عمیق تر شدن رابطه شما بینجامد. در مسایل کاری نیز دقت و تمرکز بیشتری به خرج دهید و ایده های خلاقانه خود را فراموش نکیند.

مهر

امروز احتمالا با مخالفت های بسیاری روبه رو خواهید شد. اما از نیروهای درونی و احساسی خود غافل نشوید. می توانید با قدرت در برابر این مشکلات ایستادگی کنید. در مسایل عاطفی می توانید یک روز بسیار عالی را با فرد موردعلاقه تان رقم بزنید. هیجان و شادی را به زندگی خود وارد کنید. اگر کسی هست که مدت ها است به او فکر می کنید، می توانید از فرصت امروز برای حرف زدن با او استفاده کنید. فراموش نکنید همیشه صادق بودن بهترین راهکار برای دوام بیشتر رابطه هاست. پس خواسته های خود را بدون اغراق و دروغ بیان کنید.

آبان

بیشتر مسایل امروز شما حول محور عشق و عاطفه می چرخند. اگر در رابطه دایمی هستید، این را بدانید که باید با هم هیجان و شادی را تجربه کنید. سرگرمی های جدید برای خود بیابید. اگر مشکلی هم میان شما وجود دارد، با صبر و آرامش با هم مطرح کنید. می توانید با همفکری هم آنها را برطرف کنید. بهتر است مظلوم نمایی را کنار بگذارید و در دنیای واقعی سیر کنید. اگر مجرد هستید نیز این فرصت را دارید تا با او همکلام شوید و با هم در مورد احساسات خود حرف بزنید.

آذر

استرس های امروز اجتناب ناپذیر هستند. از آنها فرار نکنید. با شهامت بایستید و با آنها مواجه شوید. با نیروی فکری خوبی که دارید می توانید برای آنها راهکار پیدا کنید. حتی می توانید از افراد کارشناس برای برطرف کردن موانع مشورت بگیرید. در مسایل کاری و عاشقانه هیچ چیز جلودار شما نیست. شاید فکر کنید اطرافیان به درستی شما را درک نمی کنند. اما ناامید نشوید. اگر مجرد هستید، این فرصت را دارید تا با فرد مناسبی آشنا بشوید. رابطه خود را با صداقت آغاز کنید تا دوام بیشتری داشته باشد.

دی

بهتر است سکوت خود را بشکنید و حرف هایی که در دلتان سنگینی می کنند را به زبان بیاورید. با نقش بازی کردن نمی توانید خیلی جلو بروید. صداقت بهتر راهکار هر مشکلی است. اگر از رابطه عاشقانه خود راضی نیستید، بیان کنید حتی اگر به بحث و مشاجره منتهی شود. به این ترتیب می توانید بفهمید آیا این آشنایی ارزش ادامه دادن دارد یا خیر. اما صبوری را فراموش نکنید و در مورد حرف های خود به خوبی فکر کنید. شاید مسایل خیلی خوب پیش نروند اما نتیجه آن به نفع هر دو شما خواهد بود. از افراد کارشناس نیز می توانید برای حل مشکلات کمک بگیرید.

بهمن

اینکه برای دیگران ارزش قایل باشید و نیازهای آنها را درک کنید بسیار خوب است. اما نباید خودتان را فراموش کنید. نباید از نیازهای خود غافل شوید زیرا در طولانی مدت موجب ناراحتی شما خواهد شد. با مشکلات روبه رو شوید و از آنها هراس نداشته باشید. گاهی لازم است برای دریافت خواسته های خود مشاجره کرد. این مساله به آن بدی که فکر می کنید، نیست. در صورت نیاز از کمک دیگران نیز می توانید بهره بگیرید. باید نیازها و خواسته های خود را به زبان بیاورید تا طرف مقابل شما نیز از آنها آگاه شود.

اسفند

یک روز کاملا معمولی در انتظار شما است. البته شاید کمی غمگین باشید و احساس کنید در حق شما اجحاف شده است. اگر دنیای واقعی امروز را دوست ندارید، به دامان رویا پناه ببرید. اگر برایتان مقدور نیست، حرف های دل خود را به زبان بیاورید تا کمی از سنگینی بار آنها کم کرده باشید. تا شما نیازهای خود را مطرح نکنید، دیگران از آنها آگاه نمی شوند و نمی توانند در جهت برآورده کردن آنها به شما کمکی کنند. اگر مجرد هستید، بهترین لباس های خود را بپوشید و بیرون بروید، احتمالا با فرد مناسبی آشنا شوید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن